וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א-בני יהודה: דרבי העלייה

14.1.2009 / 11:37

הצהובים יארחו במשחק ללא קהל את הזהובים וינסו למחוק פיגור 2:1 מהמשחק הראשון ולעלות לחצי גמר גביע הטוטו (20:00, ערוץ 5+ לייב)

מכבי תל אביב ערכה היום (שלישי) אימון נוסף לקראת משחק גביע הטוטו שלה (רביעי, 20:00, ערוץ 5+ לייב) מול בני יהודה. המשחק, אליו תגיע מכבי בפיגור 2:1 מהמשחק הראשון, יערך ללא קהל, זכר לעונש הרדיוס שספגה הקבוצה בעקבות התנהגות הקהל שלה במשחק מול סכנין.

"אנחנו לא מפחיתים מהחשיבות של גביע הטוטו", אמר היום מאמן הקבוצה, אבי נמני, "אנחנו נערכים למשחק מול בני יהודה ואחר כך נתחיל להכנות למשחק מול מכבי נתניה בליגה".

מכבי תחסר מחר את שרן ייני הסובל משבר בקרסולו שצפוי להשבית אותו לכחמישה שבועות וגם את גיז'רמו ישראלביץ', הפצוע בגבו. שני שחקנים נוספים שלא ישחקו הם יאניק קמאנאן וג'ונתן אסוס ונמני אמר היום: "קמאנאן ביקש לעזוב לפני חודש, גם חדד ביקש אישור לחפש קבוצה. אנחנו לא עומדים בדרכו של אף אחד. אנחנו לא משכנעים אף אחד להישאר ולא נחזיק אף שחקן בכוח. מי שמבקש ללכת - הולך, אין דרך חזרה". למרות זאת, בניגוד להערכות חדד יכלל בסגל למשחק.

בקבוצה עדיין ממתינים להחלטתו של קמאנאן, שאמור להודיע היום האם הוא מקבל את הצעתה של ואסלוי, זאת לאחר שראשי מכבי כבר סיכמו עם הקבוצה הרומנית את כל פרטי העסקה.
קמאנאן צפוי להרוויח סכום של כ-300 אלף יורו בוואסלוי במידה שיסכים למעבר.

נמני התייחס לנבחן מחוף השנהב פרנק קורבין גוואדגבה: "מחר הוא לא אמור לשחק. מכסת הזרים שלנו מלאה. הוא עושה רושם טוב עד עכשיו, אבל בשלב זה נראה לי שהוא צעיר מדי מכדי להפיל עליו אחריות כזו גדולה. הוא ימשיך להתאמן איתנו ונקבל החלטות בהמשך".

יניב עזרן, שממשיך לסבול מכאבים בברכו, ערך אימון אישי והוא צפוי לנסות ולהתאמן בימים הקרובים. במידה שהכאבים לא יעברו הוא עשוי לעבור ניתוח שאמור להשבית אותו כנראה עד סיום העונה.

אוהדי הקבוצה מאיימים להחרים את משחק הליגה הקרוב מול מכבי נתניה ביום שני, וזאת בשל מחירי הכרטיסים הגבוהים, לטענתם - 90 ו-45 שקל, ליציע שנמצא מאחורי אחד השערים, וגם בגלל ההקצאה הנמוכה לטענתם של כ-250 כרטיסי נוער בלבד.

הרכב משוער: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, אבי יחיאל, ליאור ז'אן, אורי שטרית, משה מישאלוב, דולי ג'ונסון, יוסי שבחון, דור מלול (מתן לוטטי), מאור בוזגלו, איליה יבוריאן.

לוזון: "נצטרך להיות במיטבנו כדי לעלות"

בני יהודה סיימה את הכנותיה לקראת משחק הגומלין נגד מכבי תל אביב. המאמן גיא לוזון ייחסר את הקשר לירוי צעירי וכמובן, את החלוץ משה ביטון. המגן איציק עזוז החלים כנראה מהפציעה בגבו ועשוי להיות כשיר. הצוות הרפואי של הקבוצה יערוך לעזוז מבחן כשירות ביום המשחק בצהריים, ונראה שהוא ייכלל בסגל.

הקשר הרוויה קובאצ'ביץ' החלים לגמרי מהפציעה בצווארו והוא כשיר למשחק. כך גם החלוץ אלירן עטר, שהחסיר בשבוע שעבר מספר אימונים ואף נעדר מהמשחק הראשון.

בבני יהודה יודעים שגם תיקו יעלה את הקבוצה לשלב חצי הגמר, אולם המאמן גיא לוזון הבהיר לשחקניו כי הם יעלו בכדי לנצח ולא לשחק על תיקו. "עשינו את כל ההכנות הדרושות בשביל המשחק. לנגד עינינו עומדת רק מטרה אחת והיא עלייה לחצי הגמר. אנחנו מגיים לכל משחק כדי לנצח, וכך נעשה גם נגד מכבי תל אביב. אנחנו משחקים מול קבוצה מצוינת ומודעים היטב לעובדה שנצטרך להיות במיטבנו בשביל לעלות בשבוע הבא".

הרכב משוער: דלה איינוגבה, אלי אברבנל (עוז ראלי), מילאן מרטינוביץ', איבן גרידו, כפיר אדרי (עוז ראלי), הרוויה קובאצ'ביץ', קובי מויאל, אסי בלדוט, פדרו גלבאן, תומר חמד, אלירן עטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully