וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "ההתבטאות של בניטז מגוחכת"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד הגיב לדברי יריבו מליברפול, לאחר הניצחון המרשים 0:3 על צ'לסי. סקולארי: "נצטרך לחשוב על שינויים לקראת העתיד"

האלופה מנצ'סטר יונייטד הצדיקה הערב (ראשון) את כל הקומפלימנטים להם זכתה בעונה שעברה, כשגברה 0:3 על סגניתה צ'לסי במשחק הצמרת שעמד במרכזו של המחזור ה-21 באנגליה. שלוש הגבהות עשו את העבודה עבור השדים האדומים, במיוחד ביום רע של הגנת צ'לסי, אשר חוזרת שוב ללונדון אחרי הפסד מול אחת הגדולות.

למרות המשחק הגדול, ההתייחסות הראשונה של אלכס פרגוסון לא הייתה ליכולת קבוצתו אלא לדבריו של רפא בניטז, שטען כי המנג'ר הסקוטי אף פעם לא נענש על אירועים בהם הוא מתבטא נגד השופטים. "זו התבטאות מגוחכת", אמר סר אלכס. אני מקווה שהוא יבין עד כמה הדברים שלו מגוחכים. אני חושב שהוא אדם כועס, שהיה מתוסכל מסיבה כזו או אחרת".

מנצ'סטר יונייטד, לה שני משחקים חסרים, נמצאת כעת במקום השלישי ובפיגור חמש נקודות מליברפול הראשונה. "אני מעדיף כרגע להתרכז במרדף אחרי ליברפול", ניתב פרגוסון את הדברים בחזרה למסלול. "יש לנו משחקים ביד, ועלינו לנצל זאת ולנסות להדביק אותם".

סר אלכס בטוח שהמשחקים מול הקבוצות הבכירות יכריעו את גורל העונה. "כמו שאמרנו תמיד, כל הקבוצות הגדולות צריכות עדיין לשחק אצלנו וחובה לנצח אותן. עשינו את הצעד הראשון, עכשיו צריך להמשיך הלאה".

סקולארי: "השער של וידיץ' שינה את הכל"

בצד המפסיד הייתה אכזבה ענקית לא רק מאובדן הנקודות מול יריבה לצמרת, אלא בעיקר מהדרך ומהתוצאה הסופית. "המשחק עשה עשה נזק גדול מאוד לביטחון שלנו. חשבנו על ניצחון, אבל עכשיו נשארנו עם מחשבות על התוצאה ועל מה שקרה לחלק מהשחקנים שלנו בהגנה. בהחלט נצטרך לחשוב על שינויים לקראת העתיד".

המאמן הברזילאי הצביע על השער של נמנייה וידיץ', רגע לפני הירידה להפסקה, כעל רגע מכריע במשחק: "שיחקנו טוב במחצית הראשונה, בה מירב המשחק התנהל במרכז המגרש. ואז בדקה האחרונה של המחצית ספגנו שער ששינה את הכל. במחצית השנייה הם כבר שיחקו בצורה יותר חופשית ואנחנו היינו צריכים להתקיף יותר. נתנו לנו את המרווח לו הם קיוו וככה הם שיחקו יותר טוב מאיתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully