וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקפה אווירית

מנצ'סטר יונייטד ניצלה משחק הגנה רע מאוד של צ'לסי כדי לכבוש משלוש הגבהות ולהביס את סגניתה 0:3. השדים האדומים חזק במאבק האליפות

מנצ'סטר יונייטד ניצלה משחק הגנה רע מאוד של צ'לסי כדי לכבוש משלוש הגבהות ולהביס את סגניתה 0:3. השדים האדומים חזק במאבק האליפות, הקבוצה מלונדון עם עוד הפסד לקבוצה גדולה

ארבע נקודות, זה כל מה שמפריד בין ליברפול לצ'לסי, אבל היום נראה שהמאבק על האליפות באנגליה נותר דו ראשי, בין אותה ליברפול לבין מנצ'סטר יונייטד, אחרי שזו גברה הערב (ראשון) על צ'לסי, שמצידה שוב כשלה מול יריבה גדולה.

המשחק נפתח בצורה עצבנית ונעצר שוב ושוב בגלל עבירות, כשהשופט הווארד ווב מתקשה לשלוט במשחק ושולף כרטיסים צהובים לכל עבר. צ'לסי נכנסה היטב למשחק והניעה את הכדור בסבלנות, אבל עד מהרה המארחת השתלטה על המשחק, דחפה קדימה ובדקה ה-45 ניצל נמנייה וידיץ' את חוסר המוכנות של צ'לסי להגבהה של גיגס מצד ימין, כדי לנגוח את יונייטד ל-0:1, רגע לפני הירידה להפסקה. צ'לסי עוד ניסתה לחזור למשחק, אבל חור נוסף בהגנה שלה איפשר לווין רוני לכבוש את השני בדקה ה-62, שוב אחרי הגבהה מהאגף והפעם של אברה. את המסמר האחרון תקע דימיטאר ברבאטוב, אחרי כדור חופשי איך לא, של כריסטיאנו רונאלדו.

אחרי שכבר נכנעה העונה לארסנל ולליברפול, צ'לסי הפסידה לגדולה נוספת וככה אי אפשר לקחת אליפות. ההגנה שלה, שתמיד נחשבה לחלק החזק של הקבוצה בשנים האחרונות, הייתה חלשה היום ומצד שני ההתקפה התקשתה ליצור משהו יצירתי ואולי חזינו בסוף הסיפור שלה לעונת 2008/9.

בצד השני מנצ'סטר יונייטד שוב הוכיחה שהיא כל כך אוהבת להתעורר ולהגיע לשיאה בסביבות ינואר-פברואר. ליברפול, שבזכות המשחקים החסרים של אלכס פרגוסון ושחקניו הרגישה עד היום בעיקר את צ'לסי על הגב, מביטה אחורה ורואה את אלופת אירופה ואנגליה מתקרבת אליה בצעדי ענק.

מהלך המשחק

דקה 21: הווארד ווב פסק בעיטת עונשין ליונייטד על קו הרחבה מזווית קשה אחרי שהכדור פגע בידו של אשלי קול, גיגס בעט למרכז השער וצ'ך הדף.

דקה 31: אברה העביר לרוני במרכז, האחרון נתן צ'יפ קטן לברבאטוב שנכנס לרחבה, אבל קצת התבלבל ברגליים ושיחרר בעיטה חלשה ושטוחה שלא הקשתה על צ'ך.

דקה 44: סונג עשה דאבל פס מצוין עם רונאלדו ובעט חזק ברגל שמאל מקרוב, אבך ג'ון טרי גלש וחילץ לקרן רגע לפני שהאדומים עולים ליתרון.

דקה 45: גול! גיגס העלה כדור מצד ימין, הכדור הספיק לשפשף פדחת אדומה לפני שהגיע לווידיץ', שנגח מכחמישה מטרים פנימה. 0:1 למנצ'סטר יונייטד.

דקה 62: גול! אברה קיבל כדור באגף השמאלי והעלה כדור נהדר לרחבה, רוני הגיע ראשון ובעט פנימה מקרוב. 0:2 למנצ'סטר יונייטד.

דקה 87: גול! כריסטיאנו רונאלדו בעט כדור חופשי בחצי גובה לרחבת החמש של צ'לסי וברבאטוב הקדים את ההגנה הרעה של צ'לסי ודחק פנימה. 0:3 למנצ'סטר יונייטד.

מנצ'סטר יונייטד: אדווין ואן דר סאר, גארי נוויל, ג'וני אבנס, נמניה וידיץ', פטריס אברה (ג'ון אושיי 66), ג'י סונג פארק, דארן פלטשר, ריאן גיגס (מייקל קאריק 80), כריסטיאנו רונאלדו, דימיטאר ברבאטוב, ווין רוני.

צ'לסי: פטר צ'ך, ז'וזה בוסינגווה (ג'וליאנו בלטי 64), ג'ון טרי, ריקרדו קארבליו, אשלי קול, ג'ון אובי מיקל, פרנק למפארד, מיכאל באלאק, ג'ו קול (פרנקו די סנטו 85), דקו (ניקולס אנלקה 46), דידייה דרוגבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully