וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל נגרו: "רמת השקעה כזו לא מקובלת עליי"

ויני דל נגרו זעם על שחקני הבולס אחרי ההפסד הביתי המביך לת'אנדר. בוזר נותח וייעדר חודש נוסף לפחות. אייברסון: "אין לנו תירוצים"

עד לפני חודש הייתה אוקלהומה סיטי בדרך לשבירת שיא ההפסדים לעונה אחת, אבל לאחרונה מראים הת'אנדר סימני שיפור מעודדים, והלילה (בין שבת לראשון) הם השיגו ניצחון שלישי בששת המשחקים האחרונים עם 98:109 בשיקגו לאחר הארכה.

את מאמן הבולס, ויני דל נגרו, עניינה יותר היכולת של שחקניו מאשר הפריחה המפתיעה של הרעמים. "לאף אחד לא הייתה אנרגיה אצלנו, ואנחנו לא מספיק טובים כדי להרשים לעצמנו לא להגיע לעבודה. הם פשוט שיחקו חזק יותר מאיתנו, ורמת השקעה כזו לא מקובלת עליי". דל נגרו עשוי לקבל בחזרה את קירק היינריך, שמושבת מאז תחילת נובמבר, כבר במשחק הבא של שיקגו מול קליבלנד בשבת.

באוקלהומה סיטי חגגו W שישי העונה והתחילו להתרגל לקצב המוגבר של הניצחונות במאזנם: "ההרגשה מצוינת לנצח", אמר קווין דוראנט, שכיכב עם 28 נקודות ו-12 ריבאונדים. "גם אם אתה בקבוצה הכי גרועה בליגה וגם אם אתה בקבוצה הכי טובה בליגה, כל ניצחון נותן לך הרגשה טובה".

בוזר ייעדר עוד חודש לפחות

יוטה המשיכה הלילה בדומיננטיות המוחלטת שלה מול דטרויט, עם ניצחון ביתי 82:99, שהשלים סוויפ עונתי רביעי ברציפות של הג'אז על הפיסטונס. "אנחנו משחקים טוב נגדם גם כאן וגם בדטרויט", אמר מהמט אוקור, שלא מפסיק לנצח את הפיסטונס מאז עזב אותם אחרי הזכייה באליפות ב-2004.

עוד לפני המשחק עבר קרלוס בוזר, שנעדר מ-25 המשחקים האחרונים של הג'אז, ניתוח בברכו שיגרום לו על פי ההערכות להיעדר לחודש נוסף לפחות.

אלן אייברסון התרשם פחות מהרצף של הג'אז והתמקד בקבוצתו: "אין לנו תירוצים. אין להפסד הזה קשר לכך שזה היה המשחק האחרון במסע משחקי החוץ שלנו והרגליים שלנו לא היו עייפות ולא כלום. הם פשוט היו טובים יותר והם הצליחו להכניס לנו הערב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully