וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטלנד מאיימת, ממפיס מתעלמת

הגריזליס החתימו את דריוס מיילס, למרות איומי הבלייזרס, שצפויים לעבור את תקרת השכר במידה והשחקן ישתתף בשני משחקים

24 שעות אחרי שפורטלנד טרייל בלייזרס איימה על קבוצות הליגה שהיא תפתח בהליכים משפטיים מול קבוצה שתחתים את דריוס מיילס, עשתה זאת ממפיס גריזליס, כשהחתימה את הפורוורד בשנית לחוזה של עשרה ימים.

נשיא הבלייזרס, לארי מילר, אמר כי הוא מאמין כי קבוצות יריבות חושבות להחתים את מיילס, לא כי הוא יכול לסייע להן על המגרש, אלא כי הוא יפגע כלכלית בטרייל בלייזרס. "יש לנו בעיה עם קבוצות שמנסות לחבל בנו כלכלית", אמר מילר במסיבת עיתונאים, יממה לאחר ששלח לקבוצות אי-מייל המאיים בפעולה משפטית במידה והם יחתימו את הפורוורד, שמנסה לחזור מפציעה בברך. הקאמבק של מיילס עשוי להיות יקר מאוד לבלייזרס.

במידה ומיילס ישחק בעוד שני משחקים העונה, החוזה שלו יובטח עד סוף העונה ופורטלנד תיאלץ לשלם לו 18 מיליון דולר, הסכום שנותר לו בחוזה. עובדה זאת תעלה את הקבוצה מעל תקרת השכר ותיאלץ אותה לשלם את מס המותרות. עד כה הוא שיחק שותף בשמונה משחקים - שישה עם בוסטון בטרום העונה ושניים עם הגריזליס, לפני שהם שיחררו אותו במהלך השבוע.

"המטרה שלנו היא לא למנוע ממיילס לשחק", אמר מילר. " אם הוא יוכל לחזור ולסייע לקבוצה לנצח ולשחק ברמה שתוכל לסייע לקבוצה, אין לנו בעיה עם זה. שמענו הרבה שמועות שיש קבוצות שרוצות להחתים את דריוס מיילס במיוחד כדי לפגוע בארגון שלנו", הוסיף. "זו היתה הדרך להגיב לכך וליידע את כולם שאנחנו לא נקבל זאת בכניעה", סיכם.

איגוד השחקנים גם הוא לא יעבור על כך בשתיקה. "אנחנו המומים מהניסיון החצוף של הבלייזרס לנסות ולמנוע מדריוס מיילס להמשיך בקריירה שלו ב-NBA", אמר מנהל איגוד השחקנים בילי האנטר. "הניסיון שלהם להפחיד את שאר הקבוצות באיומים משפטיים על החתמת השחקן הוא דבר המנוגד לסעיפים רבים בהסכם הקיבוצי של השחקנים עם הליגה. אנחנו נגן על דריוס בחריפות", הוסיף.

כיצד בדיוק יוכיחו בפורטלנד כי הקבוצה שהחתימה את מיילס עשתה זאת בזדון לא בדיוק ברור. מילר אמר כי הם "יחצו את הגשר ברגע שהם יגיעו אליו". המשך יבוא...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully