וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר הודחה מטורניר אוקלנד

הטניסאית הישראלית נלחמה במערכה הראשונה, התקשתה בשנייה ונכנעה לאלופה האולימפית אלנה דמנטייבה 6:3, 6:1 ברבע הגמר בניו זילנד

שחר פאר סיימה הלילה (בין רביעי לחמישי) את דרכה בטורניר אוקלנד (על סך 220 אלף דולר) אחרי הפסד 6:3, 6:1 למדורת 4 בעולם והאלופה האולימפית, אלנה דמנטייבה הרוסיה.

פאר מנסה להתאושש משנה לא קלה שעברה עליה ושבמסגרתה נשרה עד למקום ה-39 בעולם. הדרך באוקלנד התחילה בצורה לא רעה, עם שני ניצחונות על יריבות צ'כיות, אבל ברבע הגמר זה היה סיפור שונה לחלוטין, עם יריבה ברמה אחרת.

פאר ניצחה את דמנטייבה במפגש הראשון ביניהן לפני כשלוש שנים, אבל מאז הפסידה בארבעת המשחקים הבאים מולה וב-2008 הובסה על ידיה 6:2, 6:0 באליפות אוסטרליה ו-6:2, 6:1 בווימבלדון. הלילה לא ממש הצליחה פאר לשפר את הרושם וגם את טור הניצחונות שלה במאזן בין השתיים.

הטניסאית הישראלית נלחמה הערב וגילתה המון רצון, חזרה מפתיחה לא טובה במערכה הראשונה שעלתה לה בפיגור 2:0, הוליכה 2:3, אבל לא יכלה למשחק הסבלני, קר הרוח והמדויק של דמנטייבה החיננית, ששמרה על רמת משחק אחידה לאורך שלבים ארוכים מהמשחק והוכיחה כמה היציבות חשובה בטניס. במערכה השנייה נראה היה שהרוסייה למדה היטב את יריבתה תוך כדי תנועה והיא הפליגה לניצחון קל בתום שעה ו-3 דקות.

כעת תמשיך הטניסאית הישראלית להתכונן לאליפות אוסטרליה הפתוחה תוך תקווה לשנה טובה יותר. הפסד לאלנה דמנטייבה הוא באמת לא פקטור כרגע והדרך בחזרה לטופ 20 תהיה צריכה להיות מדורגת ודומה יותר למערכה הראשונה מאשר לזו השנייה הלילה.

מהלך המשחק

מערכה ראשונה

המשחקון הראשון של המשחק אולי בישר על הבאות כשפאר הגישה ונלחמה באלופה האולימפית במשך כ-9 דקות עד שנשברה כבר בפתיחה. דמנטייבה לא התקשתה לנצל את משחקון ההגשה שלה כדי לעלות ל-0:2 מבטיח לקראת ההמשך, אבל פאר צימקה אחרי עוד משחקון ארוך, השוותה עם שבירה מצוינת ובזכות המומנטום עלתה ל-2:3. כעת נראה היה שהמשחק הולך להיות צמוד, אבך הרוסיה שברה פעם נוספת, עשתה בליץ של ארבעה משחקונים ללא הפסד וניצחה במערכה הראשונה 3:6.

מערכה שנייה

הסט השני החל בצורה דומה לזה הראשון, שדמנטייבה ממהרת לשבור את השבירות של פאר ולעלות ל-0:2, אלא שהפעם הרוסייה לא הורידה רגל מהגז ועלתה ל-0:3 שקירב אותה לניצחון ולחצי הגמר. כאן פאר כבר נשברה לחלוטין וכנראה שהבינה שהיא איבדה את הסיכוי לנצח. דמנטייבה ניצלה זאת והמשיכה ל-1:6 ולניצחון במשחק כולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully