וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקולאי דוידנקו פרש מאליפות אוסטרליה

הרוסי המדורג חמישי בעולם הודיע כי לא יתחרה באוסטרליה בשל פציעה טורדנית בעקבו. נדאל, פדרר, מארי ורודיק ברבע הגמר בדוחא

המדורג חמישי בעולם, ניקולאי דוידנקו, הודיע היום (רביעי) כי לא ישתתף באליפות אוסטרליה הפתוחה שתיפתח בהמשך החודש. הטניסאי הרוסי היה אמור להתמודד היום מול לוקאס דלוי הצ'כי בסיבוב השני של טורניר שנאי בהודו, אך פרש מהמשחק והודיע לכתבים על החלטתו.

"אני סובל מכאבים בעקב רגל שמאל. הרופאים ניסו כל מיני טיפולים בימים האחרונים, אבל אני חייב לטפל בבעיה לפני שאני ממשיך לשחק בטורנירים. הפציעה רצינית ולכן אני אחמיץ את אליפות אוסטרליה הפתוחה".

דוידנקו בן ה-27, שהגיע אשתקד לגמר המאסטרס, הודה כי לא מדובר בפציעה חדשה. "אני חייב לבדוק את העקב, וזו הסיבה שאני נוסע הביתה - לבדוק מה קרה וכמה הפציעה חמורה. הבעיה התחילה בשנה שעברה, אבל חשבתי שאני יכול להמשיך לשחק. סבלתי מכאבים גם במהלך המאסטרס בנובמבר".

נדאל ומארי העפילו לסיבוב השלישי בקטאר

הסיבוב השני בטורניר דוחא (סך פרסים של 484 אלף דולר), הפותח בחגיגיות את סבב ה-ATP לשנת 2009 התקיים היום (רביעי). שלושת המדורגים הבכירים בטורניר רפאל נדאל (ספרד, ראשון בעולם), רוג'ר פדרר (שוויץ, שני בעולם) ואנדי מארי (סקוטלנד, רביעי בעולם) העפילו היום בקלות לרבע הגמר.

נדאל ניצח את הסלובקי קרול בק (144 בעולם) 1:6 2:6 ויתמודד בסיבוב הבא מול גאל מונפיס (צרפת, 13 בעולם), שניצח את ניקולא דווילדר (צרפת, 72 בעולם) 5:7 6:7 (4). נדאל ניצח את מונפיס בכל שלושת המפגשים ביניהם עד כה.

אלוף אשתקד, אנדי מארי, דילג גם הוא לסיבוב הבא אחרי ניצחון 2:6 4:6 על פיליפ פטצ'נר (גרמניה, 66 בעולם). למארי מצפה מפגש מול האוקראיני סרגיי סטאחובסקי, שניצח את האוסטרלי אלכסנדר פיה 5:7 3:6.

פדרר העפיל לרבע הגמר אחרי ניצחון על אנדריאה ספי (איטליה, 34 בעולם) 3:6 3:6. בסיבוב הבא מצפה לו מפגש מול הגרמני פיליפ קולשרייבר (28 בעולם), שהפסיד לו בשני מפגשיהם האחרונים. עוד מדורג שצלחה דרכו הוא האמריקאי אנדי רודיק (4 בטורניר, 11 בעולם), שגבר 3:6, 5:7 על ארנו קלמן הצרפתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully