וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסט: "היינו צריכים את הניצחון הזה"

דייויד ווסט וההורנטס אותתו על הכוונות הרציניות שלהם מול הלייקרס. אוגוסטין: "אם אתה לא נרתע מהסלטיקס, הם די מתקפלים"

ניו אורלינס עשתה הלילה (בין שלישי לרביעי) מה ש-15 הקבוצות האחרונות שביקרו אצל הלייקרס בסטיילפס סנטר לא הצליחו לעשות, והפכה לקבוצה השניה בלבד העונה שמנצחת את אלופת המערב במגרשה הביתי. דייויד ווסט להט עם 40 נקודות, כריס פול כיכב עם 32 ו-15 אסיסטים, וההורנטס ניצחו 105:116.

ווסט, שקלע 15 נקודות ברבע הרביעי בו ברחו הצרעות, אמר בסיום: "היינו צריכים את הניצחון הזה. בשני המפגשים הקודמים שלנו מולם הם הסתערו עלינו מהפתיחה וניצחו, ועכשיו יש לנו סיכוי להשוות את הסדרה העונתית איתם. הרגשנו שאם נצליח להאיט את קובי יהיה לנו סיכוי טוב לנצח".

וקובי אכן נעצר. אחרי שקלע 37 נקודות ב-13 מ-16 מהשדה בשלושת הרבעים הראשונים, קלע ה-MVP המכהן רק שתי נקודות ב-1 מ-6 מהשדה ברבע האחרון. "אחרי הרבע השלישי הם לא נתנו לי אף זריקה קלה. חוץ מזה היינו בסדר בהתקפה, אבל לא נכנסנו לקצב בהגנה, ובהגנה אתה מנצח או מפסיד משחקים".

אוגוסטין: "אם אתה לא נרתע מהם, הם די מתקפלים"

ההפסד הביתי הנדיר של הלייקרס מחוויר לעומת הבעיות של הסלטיקס, שהפסידו הלילה בפעם החמישית בשבעת משחקיהם האחרונים, 114:106 לשארלוט. הירוקים התגברו על יום קליעות חלש וגררו את הבובקאטס להארכה, אבל הרימו ידיים לבסוף וספגו הפסד לא נעים נוסף.

המאמן דוק ריברס ניסה להסביר מה קרה לקבוצה שניצחה 19 משחקים ברציפות רק לפני שבועיים: "אמרתי לשחקנים לפני תחילת העונה שיהיו לנו 82 משחקי 7 עבור היריבות שלנו בגלל שאנחנו אלופים. בערבים בהם לא נהיה מוכנים לכך מנטלית, נצטרך להיעזר בהרבה מזל כדי לנצח".

הרוקי די ג'יי אוגוסטין, שכיכב עם 11 מתוך 20 הנקודות שלו בהארכה, סיפר איך הבובקאטס הצעירים התגברו על האלופה: "הם באים אליך ומנסים להפחיד אותך, אבל אם אתה לא נרתע מהם, הם די מתקפלים". מאמנו לארי בראון ניסה למנף את הניצחון להמשך: "שיחקנו טוב מאוד היום, אבל אנחנו צריכים ללמוד להביא את הרמה הזו כל ערב ולא רק נגד קבוצות כמו בוסטון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully