וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרמלו אנתוני ייעדר לפחות שלושה שבועות

כוכבה של דנבר נאגטס סובל משבר בידו, יחד עם זאת לא ייאלץ לעבור ניתוח. רודני סטאקי מדטרויט ואל ג'פרסון ממינסוטה נבחרו לשחקני השבוע

דנבר נאגטס אמנם ניצחה את אינדיאנה פייסרס 115:135 והגיעה למאזן 21:24, המסמל את הפתיחה הטובה שלהם מאז עונת 1996/7, אך היא קיבלה בשורה רעה, אחרי שכוכב הקבוצה כרמלו אנתוני ייעדר לפחות שלושה שבועות. אנתוני סובל משבר בכף היד, יחד עם זאת מלו לא ייאלץ לעבור ניתוח, דבר שהיה משבית אותו לתקופה ארוכה יותר. "זה כואב ונוקשה", אמר אנתוני.

הפציעה קרתה כשג'ף פוסטר ניסה להוציא לכרמלו את הכדור מהידיים במכה. היד כאבה לו עד כדי כך שבקליעת העונשין הוא לא הצליח להגיע לטבעת. "לא היתה לי בכלל תחושה", אמר הפורוורד. חברו לקבוצה, צ'ונסי בילאפס, שקלע 13 מתוך 24 הנקודות שלו ברבע הרביעי, אמר: "זה לא יהיה טוב אם הוא יחסר שוב", אמר הרכז. כרמלו החמיץ שלושה משחקים בחודש שעבר בשל פציעה במרפק.

עם זאת, אנתוני מאמין ביכולת של הקבוצה לנצח בלעדיו, אחרי שקיבלו את בילאפס תמורת אייברסון בתחילת נובמבר: "אנחנו משחקים ממש טוב עכשיו. אנחנו משחקים כדורסל טוב", אמר.

סטאקי וג'פרסון שחקני השבוע

רודני סטאקי מדטרויט ואל ג'פרסון ממינסוטה נבחרו לשחקני השבוע ב-NBA. סטאקי הוביל את הפיסטונס לשבוע של 0:4 עם ממוצעים של 23 נקודות, 5.3 אסיסטים ו-4.5 ריבאונדים, כשהשיא הגיע במשחק מול סקרמנטו בו הפציץ 38 נקודות. "כשסטאקי רואה הזדמנות להתקיף, לא משנה איזה מהלך קראתי, הוא יתקיף", אמר מאמנו מייקל קרי. "זה מה שראינו בו וזו הסיבה שהוא הופך לרכז ממש טוב. הוא מחליט מתי להיות אגרסיבי".

ג'פרסון סייע לטימברוולבס לנצח שלושה מתוך ארבעת משחקיהם ולהשיג שינ נצחונות רצופים לראשונה העונה. ממוצעיו המרשימים השבוע היו 27.3 נקודות ב-52.4 אחוזים מהשדה ו-12.3 ריבאונדים.

* הרכז שון ליבינגסטון, שמנסה להתאושש מניתוחים בשתי ברכיו, שוחחר ממיאמי היט. השחקן הביע את תסכולו מכך שהוא לא מקבל הזדמנות בהיט. השחרור הגיע כנראה מטעמי מס המותרות, וכעת היא עשויה להחתים את הסנטר הוותיק אלונזו מורנינג, שהתקאמבק כבר פעמיים במהלך הקריירה שלו וכיום מחלים מפציעה בברך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully