וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלם בוסני סיכם באשדוד

ולימיר וידיץ' בן ה-29 נחת הלילה וסיכם את תנאיו הכספיים בקבוצה. השוער ג'וסלן מאייבי שוחרר, יוסי שקל יפתח מול נתניה (17:00 ספורט 5)

הבלם הבוסני ולימיר וידיץ' נחת הלילה (בין שני לשלישי) בארץ לאחר שסיכם את תנאיו הכספיים במ.ס אשדוד. הבוקר כבר עבר וידיץ' את הבדיקות הרפואיות, ובמידה ולא תתגלה בעיה בתוצאות הבדיקות הוא ייכלל בסגל הקבוצה למשחק גביע הטוטו מול מכבי נתניה הערב.

וידיץ' בן ה-29, שרשם 11 הופעות בנבחרת בוסניה, שוחרר לאחרונה מקבוצה ז'ילינה הסלובקית, ובשנה שעברה שיחק בשירוקי ברייג' הבוסנית.

מאמן אשדוד יוסי מזרחי החליט לשחרר את השוער הקמרוני ג'וסלן מאייבי, שנבחן השבוע במדי הקבוצה. מאייבי לא הרשים את הצוות המקצועי, והערב קיבל הודעה על שחרורו ולא ישחק עם אשדוד מול מכבי נתניה.

בשלב זה מתקשים באשדוד להנחית בארץ שוערים נוספים למבחנים, בעיקר בגלל המצב הבטחוני השורר בארץ ובדרום בפרט. יוסי שקל יעמוד מחר בין הקורות, וסביר להניח שבמידה שיתקיים מחזור ליגה בשבת - הוא גם יעמוד בשער הקבוצה במשחק החוץ מול הפועל תל אביב בבלומפילד.

הקבוצה סיימה היום את מחנה האימון באילת ושבה לאשדוד. הנהלת המועדון נעתרה לבקשתו של החלוץ הבולגרי דימיטאר מקרייב שלא להמשיך ולהתגורר בשלב זה באשדוד שנמצאת תחת התקפות של טילי הגראד, והוא ישוכן במלון בתל אביב.

והמועמדים הם:

הקשר הסרבי בויאן זאיץ', 28, שחקנה של ואלארנגה הנורבגית שהיה מועמד בעבר למכבי חיפה, הוצע לקבוצה וייתכן שיגיע כבר בימים הקרובים להתרשמות באשדוד. כמו כן הביעו בקבוצה התעניינות בקשר הברזילאי אמרסון ויואס ויראג'יליו מקבוצת וילנובה הברזילאית. הקשר עצמו צפוי להגיע למבחנים באשדוד, אם יצליח להסדיר את ענייני הוויזה בארצו.

גם שמו של הקשר הניגרי הצעיר בן ה-20, אפא אמברוז, שוב הוזכר באשדוד כמועמד להגיע להתרשמות. אמברוז, שהיה אמור להגיע לפני מספר שבועות לישראל, אמור להיבחן בקבוצה.

עדכון ראשון 5.1.09 19:48
עדכון אחרון 6.1.09 14:50

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully