וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: האוהדים ממשיכים בפעילות הפוליטית

אחרי המחווה לגלעד שליט, הפעם האוהדים ינצלו את משחק גביע הטוטו מול מכבי ת"א לגיוס כסף לתושבי שדרות. קובאצ'ביץ', צעירי ועטר יחסרו

"ברור שהשאיפה היא להיות בחצי גמר גביע הטוטו. נעשה הכל כדי להגיע לשם, אך עם זאת לא נרצה לפגוע בהכנות לליגה", כך אמר המאמן גיא לוזון, לקראת משחק רבע גמר גביע הטוטו של בני יהודה מול מכבי ת"א.

שחקני הקבוצה המשיכו הערב (שני) בהכנות לקראת המשחק. לוזון יחסר מחר את הקשר הרוויה קובאצ'ביץ', הסובל עדיין מכאבים בצווארו, ואת הקשר לירוי צעירי והחלוץ אלירן עטר, שאמנם ערכו אימון מלא אך עדיין לא כשירים לשחק וגם הם יצפו במשחק מן היציע.

לוזון התייחס ליריבה הממתינה לו, ואמר: "הליגה מאוד טובה והעונה זה עניין של מומנטום. כשאתה במנוומנטום טוב אתה בדרך למעלה, וכשלא אז אתה בדרך למטה. לא צריך להתייחס יותר מדי למצב של מכבי - מצפה לנו משחק קשה".

כשנשאל אם הפגרה פגעה בתנופה של קבוצות, ענה לוזון: "האנרגיות בקבוצה טובות, בעיקר בגלל הניצחונות שלנו בליגה, נצטרך להמשיך עם זה. אנחנו לא מתכוונים לעשות מחר ניסיונות כאלה ואחרים בהרכב. יכול להיות שישולבו צעירים, אך בכל מקרה יהיה לנו בכל מחצית הרכב מספיק טוב כדי להביא תוצאה טובה. רק מחר נוכל לראות אם הפגרה הפריע לרצף הניצחונות שלנו בליגה. אני מאמין ומרגיש שאנחנו מוכנים".

הנהלת המועדון הודיעה לאוהדי הקבוצה כי בעלי מנויים יוכלו להיכנס חינם להתמודדות מול מכבי תל אביב. בשכונה מקווים שבעלי המנויים יגיעו לתמוך בקבוצה במשחק החשוב, כאשר עליה לשלב הבא תכניס סכום כסף נוסף לקופת המועדון.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, עוז ראלי, מילאן מרטינוביץ', איבן גארידו, כפיר אדרי, קובי מויאל, מהראן ראדי, אסי בלדוט, תמיר כחלון, פדרו גלבאן ותומר חמד.

האוהדים ממשיכים לפעול

ארגון האוהדים של בני יהודה, "אריות יהודה", ממשיך במעורבות הפוליטית שלו, ואחרי המחווה לגלעד שליט במהלך המשחק מול מכבי חיפה, הפעם מפרסם הארגון הודעה נוספת מטעמו: "ביום שישי הקרוב תצא נציגות אוהדים לשדרות, ותעשה קניית מצרכים בעיר ותחלק אותם לתושבי שדרות ולחיילי צה"ל אשר נמצאים באזור.

"נציג הארגון יעבור מחר במשחק ויבקש תרומות. אנא תרמו כל אחד לפי יכולתו על מנת שנוכל להרים ולהפיק את המשלחת הזאת בהצלחה יתרה. "ארגון 'אריות יהודה' מחזק ומחבק את תושבי הדרום ואת חיילי צה"ל. מי ייתן ויחזרו כל החיילים הביתה בשלום בהקדם וכל תושבי הדרום ייזכו לימים טובים יותר של שקט ושלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully