וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "עם הזמן תראו את המכביזם שהיה פה פעם"

מאמן מכבי ת"א מתכונן למשחק גביע הטוטו מול בני יהודה (19:00 בספורט 5+ לייב). קלינגר ושעיה נפגשו בנוגע להעברת קאמנאן לפאפוס

שחקני מכבי תל אביב ערכו הבוקר (שני) אימון לקראת המשחק מחר מול בני יהודה ברבע הגמר בגביע הטוטו (19:00, 5+ לייב). מאור בוזגלו הפצוע בברכו לא התאמן ולא יהיה בסגל למשחק והבלם איגור טומאסיץ' שוב התאמן לבדו עם הפיזיולוג בוקי ירון. המנג'ר אבי נמני תרגל את 11 הפותחים למחר, כאשר הבלם ליאור ז'אן תורגל כבלם לצידו של אבי יחיאל במרכז ההגנה.

שרן ייני, שהחמיץ את המשחק האחרון של הקבוצה בגלל הרחקה, ישוב להרכב לתפקיד הקשר האחורי לצידו של דולי ג'ונסון. על פי התרגול הבוקר צפוי נמני לפתוח במערך של שני חלוצים, כאשר עמנואל מאיוקה יתופקד לצידו של איליה יבוריאן בהתקפה.

יאניק קאמאנן ורודי חדד מחוץ לסגל הצהובים למשחק הערב, במקומם צרף המנג'ר אבי נמני את שלושת שחקני קבוצת הנוער, יותם פנסו, ציון צמח ומתן לוטטי. עיסקת העברתו של קאמאנן לפאפוס צפויה להיסגר היום או מחר, כאשר גם חדד נמצא למעשה בדרכו החוצה מהמועדון וסוכנו מחפש קבוצה באירופה שתקלוט אותו כבר במהלך חודש ינואר

מכבי תל אביב אירחה היום כ-100 ילדים מאופקים ומרחבים שבדרום. הילדים, שהגיעו למתחם האימונים בקרית שלום, צפו בכל מהלך האימון, אכלו ארוחת צהרים במועדון וערכו מפגש מרגש עם שחקני הקבוצה על הדשא. נמני התייחס לילדי הדרום שהגיעו להתארח בקרית שלום ואמר: "צריך פרופורציות בחיים בכל דבר, וכדורגל זה אמנם דבר חשוב בעולמנו אבל יש דברים הרבה יותר חשובים. חלק גדול במדינה הזו חי בצל מלחמה ואנחנו צריכים לעודד את הילדים האלה ולעזור להם ככל שאפשר, על חשבון כל דבר אחר. זו מטרה עילאית לפני הכל. אין ספק שהילדים האלה נראים טיפה יותר מפוחדים ומודאגים, והלוואי שהיתה אפשרות להעביר את כולם לכאן בזמן הלחימה עד שהמבצע הזה יסתיים. אם נוכל לעזור ולסייע נעשה מעל ומעבר את כל מה שצריך".

נמני נשאל האם לדעתו צריך להמשיך את הליגה בצל הטילים שנוחתים בישראל וענה חד משמעית: "אני חושב שכן. אני לא מעריך שמישהו רוצה לקיים כאן משחקים בצל ההפגזות, זה לא נראה לי כל כך רלוונטי. כולנו יושבים רוב היום מול הטלוויזיה וצופים במה שמתחולל בעזה ודואגים לשלום החיילים שלנו ולשלום התושבים שבדרום. אם הליגה לא תתקיים השבוע, אני חושב שזה יהיה מהלך ראוי". המנג'ר יודע שהעפלה לחצי גמר גביע הטוטו תכניס הרבה כסף לקופת המועדון: "זה ייתן מרווח נשימה למועדון ולנו, וגם אם לא היה הנושא הכספי אנחנו עדיין שואפים לנצח כל משחק בכל מסגרת, כולל משחקי אימון, כפי שראיתם בשבוע שעבר. זה דבר שצריך להיות טבעי פה אצל כולם.

נמני התבקש להתייחס להפסד במשחק האימון מול הפועל ירושלים, 3:2, ביום שישי: "כעסתי על השחקנים ועל עצמי. אנחנו לא צריכים להפסיד במשחק אימון, גם אם אנחנו מכניסים שחקנים צעירים ושחקני נוער במשחק. אנחנו מחנכים לניצחון וכולם כאן יבינו את זה עם הזמן, שמכבי תל אביב פירושה שאיפה למצוינות, לניצחונות ולהישגים, לא לשום דבר אחר. אני מבטיח לכם שעם הזמן תראו את המכביזם שהיה פעם במכבי".

קשר הקבוצה יוסי שבחון העדיף שלא להכביר מילים על מצבה העגום של הקבוצה: "אנחנו יוצאים לדרך חדשה ורוצים לשכוח את מה שהיה עד עכשיו". על ביקור הילדים מהדרום אמר שבחון: "הילדים האלה באו מאופקים. שם יש אזעקות של צבע אדום כל הזמן וכאן הם קיבלו קצת נחת וזה שווה הכל. אנחנו מאוד שמחים לעשות את זה, ואם הצלחנו לשפר להם את המצב רוח אפילו לכמה דקות עשינו את שלנו".

הרכב משוער: דראגוסלב יבריץ', דור מלול, אבי יחיאל, ליאור ז'אן, אורי שטרית, שרן ייני, דולי ג'ונסון, ג'יזרמו ישראלביץ', יוסי שבחון, עמנואל מאיוקה, איליה יבוריאן.

עדכון ראשון: 5.01.09 18:51
עדכון אחרון: 6.01.09 14:56

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully