וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעמדו של ג'רארד בנבחרת לא ייפגע

התאחדות הכדורגל האנגלית הודיעה כי קפטן ליברפול, שנעצר באשמת תקיפה, לא ייענש על ידיה לפני שיורשע. פרגוסון: "אם לא נבקיע, נסבול"

אתמול בלילה (בין ראשון לשני) נעצר על ידי המשטרה סטיבן ג'רארד באשמת תקיפה בפאב בעיר ליברפול. קפטן האדומים, שאולי לגם טיפה אחת יותר מדי לאחר ניצחון קבוצתו 1:5 על ניוקאסל, עוכב לחקירה במשטרת מרסיסייד, ביחד עם עוד חמישה אנשים, לאחר שאדם בן 34 הובהל לבית חולים עם פגיעות רבות בפניו. המשטרה מסרה כי נגד ג'רארד יוגש כתב אישום.

יממה אחרי התקרית שוחרר ג'רארד, ובנבחרת אנגליה ובהתאחדות הכדורגל המתוקנת לא מייחסים חשיבות יתרה והכריזו כבר שמעמדו של ג'רארד בנבחרת לא ייפגע, אלא אם כן הוא יורשע ב"תקיפה חמורה". "אף אחד לא יודע את העובדות המלאות של הפרשה, אנחנו אפילו לא דנים בעניין", אמר דובר ההתאחדות לכדורגל. "עמדתנו בנושא תשתנה רק במקרה של הרשעה".

יצוין כי בעבר, לפני חמש שנים, מנהל ההתאחדות מארק פאליוס הסתבך כאשר ניסה להנהיג קוד אתי בקרב השחקנים. ראשית הרחיק פאליוס את אלן סמית' ב-2003 אחרי שהמשטרה הודיעה כי היא חוקרת את שחקנה של לידס לשעבר בגין השלכת בקבוק פלסטיק אל עבר הקהל. מי שהחליף את סמית' בנבחרת, ג'יימס באטי, הורשע גם הוא עקב נהיגה בגילופין, וגם ניקי באט שיחק שלושה משחקים לפני שנודע לפאליוס ששנה קודם לכן הוא שוחרר בערבות לאחר שנעצר באשמת תקיפה. לאחר מכן התברר כי כל האשמות נגד סמית' ובאטו בוטלו. כנראה שמאז בהתאחדות מאוד נזהרים להשעות שחקנים מהנבחרת לפני שהמשטרה מרשיעה.

פרגוסון: "ברבאטוב היה נהדר, נפלא"

מנצ'סטר יונייטד לא הרשימה גם אתמול (שני), אבל ניצחה 0:1 את מידלסברו משער של דימיטאר ברבאטוב בדקה ה-69. השדים האדומים צימצמו את הפער מהמוליכה ליברפול לשבע נקודות ועדיין נותרו להם שני משחקים חסרים. הדבר היותר מעניין, מלבד השער של ברבאטוב, הייתה התקרית המילולית בסיומה של המחצית הראשונה בה היה מעורב קשר היונייטד, כריסטיאנו רונאלדו, ומגן הבורו, עמנואל פוגאטץ.

"נראה כאילו פוגאטץ תפס את רונאלדו בצווארו", איבחן מנג'ר היונייטד, אלכס פרגוסון. "זה קורה כל הזמן. יש הרבה תפיסות בחולצה. מגנים נמלטים מהרשעה למרות שהם עושים עבירות רבות".

לגבי המשחק עצמו אמר המנג'ר הסקוטי: "החמצנו המון. אנחנו חייבים להתחיל לנצל מצבים כי אם לא, נסבול מזה מאוד". לגבי המירוץ הצמוד שכנראה יהיה כך עד הסיום אמר פרגי: "הולך להיות סיום מותח, זה יהיה מרגש. אנחנו מבחינתו צריכים לעשות את העבודה שלנו".

בקיץ התעקש פרגוסון להנחית באולד טראפורד את דימיטאר ברבאטוב בקבוצה והוא ידע למה. החלוץ הבולגרי זכה לפני יומיים בתואר השחקן הבולגרי הטוב ביותר של השנה, ואמש הוא הביא ליונייטד שלוש נקודות חשובות. "הוא היה פשוט נהדר, נפלא. הוא כבש שער יפה. שלוש נקודות היו שם המשחק. הגול הגיע ברגע קריטי במשחק - כשזה מגיע למחצית השנייה של המחצית השנייה אתה מתחיל להיות מודאג".

מנג'ר הבורו, גארת' סאות'גייט, אמר על התקרית במחצית בין השחקנים: "שמעתי על רעש כלשהו, אך לא ראיתי מה קרה. השופט היה די בטוח בעצמו לגבי העניין". לגבי המשחק הוסיף המנג'ר: "אני בוחר להתמקד בשיפור הגדול שהצגנו במשחק. ייצרנו הופעה שגורמת לנו להאמין בעצמנו. מה שנעשה מהמשחק הזה והלאה זה מה שחשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully