וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד נעצר באשמת תקיפה

קפטן ליברפול, החשוד כי היה מעורב בקטטה בפאב, עוכב לחקירה במשטרה. שחקן בקבוצה חובבנית שבר שיא כשהורחק אחרי 3 שניות

סטיבן ג'רארד, קפטן ליברפול, נעצר הלילה (בין ראשון לשני) באשמת תקיפה, כך מסרו מקורות במשטרת ליברפול. כוחות משטרה קיבלו הלילה קריאה בעקבות קטטה שהתפתחה בפאב בסאות'פורט, במהלכה אדם בן 34 הובהל לבית חולים עם פגיעות בפנים. שישה אנשים עוכבו לחקירה ונעצרו באשמת תקיפה, ביניהם השחקן בן ה-28.

"משטרת מרסיסייד חוקרת תקיפה שהתרחשה בשעות הבוקר המוקדמות ברחוב בולד בפאב", הוציא דובר המשטרה הודעה. "ב-2:30 לפנות בוקר הוזעקו שוטרים לאזור סאות'פורט בעיר. שישה אנשים נעצרו בחשד לתקיפה. כולם עוכבו לחקירה".

רק אמש הביסה ליברפול את ניוקאסל 1:5 וסטיבי ג'י כבש צמד. האדומים ניצלו את התיקו של צ'לסי ופתחו פער של שלוש נקודות בצמרת, ונראה כאילו השתן או הבירה עלו לסטיבי ג'י מהר לראש. דובר הקבוצה סירב להגיב על הידיעה.

צחוק הגורל הוא שבראיון שפורסם היום בעיתון בעיר ליברפול מצוטט הסופרסטאר כשהוא אומר כי הוא מקווה שבשנת 2009 יפחתו שיעורי הפשע בעיר. "התקווה שלי לקראת שנת 2009 היא שבליברפול ייפסקו מקרי השוד המזוין, כדי שהעיר תהיה מקום בו ילדינו יוכלו לגדול ולהיות גאים בו", אמר ג'רארד.

שלוש שניות והחוצה!

הכדורגלן דייויד פראט יכול להיות גאה בעצמו, לאחר ששמו נרשם בספרי השיאים, אבל לא מהסיבות הכי נכונות וטובות. פראט שבר את השיא של מהירות ספיגת כרטיס אדום מתחילת המשחק.

החלוץ בן ה-21 המשחק בקבוצת צ'יפנהאם הורחק כבר אחרי שלוש שניות (!) לאחר ששלח בעיטה מסוכנת לעברו של שחקן קבוצת באשלי, כריסטופר נואלס, כך דיווח עיתון ה'סאן'. בכך שבר פראט את שיאו של שחקן בולוניה, ג'וזפה לורנצו האיטלקי, שנשלח החוצה לאחר 10 שניות. קווין פרסמן משפילד וונסדי 'עשה זאת' אחרי 13 שניות במשחק נגד וולבס בסשנת 2000.

"הבעיטה הזו יכולה הייתה לשבור את הרגל של נואלס", אמר מנג'ר באשלי, סטיב ריילי. "בדרך כלל אי אפשר לפגוש אדם יותר רגוע ממנו", אמר עליו מזכיר צ'יפנהאם, ג'ורג' מקאפרי, "אבל הוא איבד את שלוותו במקרה הזה".

שחקני סטוק הלכו מכות

חלוץ סטוק סיטי, ריקרדו פולר, הורחק במהלך משחק ההפסד של קבוצתו לווסטהאם 2:1 אתמול (ראשון), במסגרת המחזור ה-20 בליגה האנגלית. אלא שפולר הורחק דווקא משום שהתקוטט עם שחקן קבוצתו, ולא סתם שחקן, אלא קפטן הקבוצה, אנדי גריפין.

סטוק הובילה במשחק עד הדקה ה-51 בה הצליח קרלטון קול להשוות, לאחר שכשל בהרחקת הכדור מרחבתו. "אי אפשר לקבל את מה שפולר עשה", אמר מנג'ר פול טוני פוליס. "הוא ניגש לגריף ונתן לו אגרוף בלסת וזה מאכזב אותי. אני אדבר עם שניהם", הוסיף. "ריק הוא שחקן בעל מזג חם ואנחנו נטפל בו. העניין הוא שאנדי וריק מסתדרים היטב בדרך כלל. במסיבת חג מולד בה כל שחקני הקבוצה החליפו ביניהם חולצות מטופשות, שניהם החליטו להתחלף ביניהם".

פולר עומד בפני הרחקה משלושה משחקים וקנס מצד קבוצתו על ההתנהגות הבלתי הולמת, שכנראה וגרמה להפסד קבוצתו, אחרי שווסטהאם השיגה שער ניצחון בדקה ה-87 מרגלי דייגו טריסטאן הספרדי. הילוכים חוזרים הראו כי עשה זאת מעמדת נבדל. "אני מאוכזב שהפסדנו", אמר פוליס, "ובטלוויזיה נראה שהבחור הבקיע מנבדל". מקרה דומה קרה ב-2005, כאשר לי בוייר וקירון דאייר מניוקאסל התקוטטו במהלך משחק קבוצתם מול אסטון וילה. השניים הורחקו באותו משחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully