וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורסמן: "שחקני הפנים של ראשל"צ לא מתאימים לליגה הזאת"

25.12.2008 / 12:42

מיקי דורסמן מסביר את הבעיות של מכבי ראשון לציון: "הגארדים מצוינים, שחקני הפנים חלשים". הקבוצה מעוניינת בברק פלג

מכבי ראשון לציון, שהחתימה אתמול (רביעי) את המאמן עופר ברקוביץ' לעונה וחצי, תנצל את הפגרה הנוכחית כדי לחזק את הסגל. הקבוצה מעוניינת לצרף מספר שחקנים, כאשר השם הראשון שעלה על הכוונת הוא של ברק פלג, כיום שחקן הפועל עפולה מהליגה הלאומית.

פלג, קפטן עירוני נהריה לשעבר וגם שחקן נבחרת ישראל בעברו, חוזר על ידי ראשון לציון בקיץ האחרון, אבל דחה את הצעתה כמו גם הצעות מקבוצות אחרות בליגת העל. פלג בנה את ביתו בציפורי שבגליל, ורצה לשחק בקבוצה צפונית - כך הוא הגיע בסופו של דבר לעפולה, למרות שירדה לליגה הלאומית.

דורסמן: "גם השנה מכבי יכולה לאבד את האליפות"

מאמן הקבוצה לשעבר, מיקי דורסמן, הסביר היום (חמישי) בגלי צה"ל מדוע עזב את הקבוצה. "הכסף שהובטח לי שהגעתי היה סכום אחד, אבל בסופו של דבר זה השתנה ולא יכולתי להביא את השחקנים שרציתי", אמר דורסמן, "והחלטתי לפרוש מהמירוץ ולתת לזמן למאמן אחר להיערך לתפקיד. זה היה תנאי ידוע. אחרי שראיתי את האימון הראשון אמרתי מראש שחייבים חיזוק".

דורסמן טוען כי הוא אינו מתחרט על ההחלטה. "זו הייתה החלטה נכונה ללכת למכבי ראשון", אומר דורסמן, "יש שם אנשים יוצאי דופן, שכיף לעבוד בחברתם, אנשים רציניים עם אנרגיות חיוביות. יצא שלא הגיע הכסף, ונאלצנו להיפרד. היה גוף שלישי שהבטיח את הכסף, ובסוף זה לא יצא.

"יש בקבוצה חוסר איזון בין משחק הפנים למשחק החוץ", אמר דורסמן, "שחקני הפנים חלשים מאוד, לעומת שחקני החוץ. צריך לחזק את הקבוצה בחלק הזה. הגארדים מצוינים, הישראלים חבר'ה מצוינים, אבל שחקני הפנים לא מתאימים לליגה הזאת".

כשנשאל דורסמן על מצבה של מכבי ת"א, אמר: "אני חושב שגם השנה מכבי יכולה לאבד את האליפות. כרגע היא לא יציבה, בלשון המעטה, ואני לא יודע אם פיני יספיק לייצב אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully