וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר ברקוביץ' סיכם בראשון לציון לעונה וחצי

24.12.2008 / 18:26

יחליף את מיקי דורסמן בנועלת הטבלה. ברקוביץ': "אם לא הייתי מאמין שאני יכול להוציא את הקבוצה לדרך חדשה, לא הייתי חוזר"

מכבי ראשון לציון סיכמה הערב (רביעי) עם עופר ברקוביץ' לעונה וחצי. המאמן יחליף בתפקיד את מיקי דורסמן, שהתפטר השבוע אחרי שלא הצליח להציל את הקבוצה מהמצב הקשה אליו נקלעה בתחתית. מאז התפטרותו של דורסמן עלו שלושה שמות כמועמדים לאמן את הקבוצה, ביניהם גם רובי בלינקו ורוני בוסאני. בוסאני. ההחלטה למנות את ברקוביץ' התקבלה בזכות נסיונו במאבקי תחתית.

בתחילת השבוע הודיע דורסמן על התפטרותו מהקבוצה מאחר שהנהלת הקבוצה הבהירה לו כי התקציב לחיזוק שהובטח לו כשהגיע לקבוצה, לא ימומש, ובמקום זה יקבל סכום נמוך יותר. דורסמן הודיע כי אין זה מקובל עליו, והחליט לעזוב. ראשון לציון מחזיקה במאזן 7:1, ומוקדם יותר השבוע הודחה מהגביע כשהובסה על ידי גבעת שמואל. במחזור הקרוב בליגת העל תפגוש למשחק לא פשוט את בני השרון.

ברקוביץ' סיים את העונה שעברה כמאמן הקבוצה אך בתחילת העונה לא קיבל את הקרדיט מההנהלה, והמשיך בתפקידו כמנג'ר מקצועי של עירוני נס ציונה מהליגה הלאומית. לפני שנתיים בעונת 2005/6 נבחר ברקוביץ' למאמן העונה בליגת העל בזכות סיבוב שלישי מדהים בו השאיר את מכבי גבעת שמואל בליגת העל אחרי שכמעט ואפסו סיכוייה להישאר.

לאחר מינויו אמר ברקוביץ': "אני שמח לחזור, יש הרבה עבודה. אני אקבל את הקבוצה בימים הקרובים, כבר אחרי שהשחקנים יחזרו מהפגרה. מוקדם לנתח את הקבוצה, בימים הקרובים נחליט על ביצוע השינויים שנזדקק להם. אני יכול להגיד שאם לא הייתי מאמין שאני יכול להוציא את הקבוצה לדרך חדשה, לא הייתי חוזר".

על העובדה שבראשון לציון העדיפו לוותר עליו הקיץ למרות ההצלחה בעונה שעברה אמר ברקוביץ': "אני מסתכל קדימה ולא חושב על מה שהיה. נעמיד במכבי ראשון לציון קבוצה טובה".

בניגוד לזיו ארז ומיקי דורסמן, שלא זכו לאמון מצד אוהדי הקבוצה, צפוי ברקוביץ' לקבל תמיכה מהקהל הכתום לאחר שהתחבר לאוהדים בעונה שעברה. בסקר שנערך בקרב אוהדי הקבוצה לאחר התפטרותו של דורסמן העדיפו 60 אחוזים מהם לראות את ברקוביץ' חוזר לעמדת המאמן. אחד השחקנים שצפוי ליהנות מחזרתו של ברקוביץ' הוא הרכז עודד שעשוע, שפרח תחת ברקוביץ' בסיום העונה שעברה אך מתקשה למצוא את עצמו מאז תחילת העונה הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully