וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פברגאס ייעדר שלושה חודשים

ססק פברגאס נפצע מול ליברפול וצפוי להיעדר כשלושה חודשים, ונגר עוקץ את היריבה: "הם פחדו להפסיד". סיטי בצרות, מארק יוז בדילמה

קשר ארסנל, ססק פברגאס, נפצע בברכו במהלך משחקה מול ליברפול בעקבות תיקול עם בן ארצו צ'אבי אלונסו ונטש את המשחק במחצית. הספרדי נשמע פסימי לאחר המשחק כשאמר: "יש לי תחושה רעה לגבי הפציעה הזאת". לאחר בדיקות ראשוניות נראה שהפסימיות של הקשר היתה במקום והוא צפוי להיות מושבת כשלושה חודשים ולהחמיץ את שמינית גמר ליגת האלופות מול רומא ויתכן ויחזור רק באפריל.

ארסנל ראתה את עצמה כמאוכזבת אחרי ה-1:1 מול ליברפול שלשום (ראשון) באיצטדיון האמירויות, ומנג'ר התותחנים, ארסן ונגר, לא היסס לעקוץ את המערך ההגנתי של ליברפול. "אני לא מבין למה הם לא ניסו לנצח אחרי שהיינו בעשרה שחקנים", אמר ונגר, "יכול להיות שהם היו עייפים, אבל יכול להיות שהם פשוט פחדו להפסיד".

אין זו הפעם הראשונה שליברפול מפספסת הזדמנות להשיג נקודות, והצרפתי בטוח שזו גם לא הפעם האחרונה. "ליברפול איבדה הרבה נקודות מיותרות העונה, ואני מאמין שהם ימשיכו לאבד נקודות", אמר ונגר, "היו להם כבר ארבע תוצאות תיקו בבית, ואני מאמין שככה זה יהיה גם בחצי השני של העונה".

ונגר כמובן זעם על השופט, שהרחיק את עמנואל אדבאיור עם כרטיס צהוב שני די הזוי, אבל יודע שהאשמה היא גם על ההגנה שלו. "ההגנה שלנו משחקת בעצבנות", אמר ונגר, "זו כבר פעם שנייה שאנחנו סופגים שער כזה. נהיה חייבים לשפר את החלק הזה".

ומה קורה לסיטי?

מנצ'סטר סיטי ספגה שלשום הפסד כואב נוסף, כשקיבלה שער בדקה ה-90 ונוצחה 2:1 על ידי ווסט ברומיץ' בדרך למקום מתחת לקו האדום. הייתה זו אכזבה נוספת לבעלים החדשים של הקבוצה, שקיוו לקבל תפוקה קצת יותר מרשימה מהמיליונים שהשקיעו במועדון. מי שכמובן עומד בעין הסערה הוא המאמן מארק יוז, שחושש לעתידו. כמו כן, הוולשי גם אמור לצרף שחקנים חדשים בפגרה בינואר, ולפי העיתונות הבריטית, הוא נמצא בדילמה: האם לצרף כמות גדולה של שחקנים, כדי ליצור שינוי ממשי, או להביא רק שחקן אחד או שניים, כדי לשמור על הבסיס ולמנוע זעזועים בקבוצת התחתית.

מאחר שגם נפוצו שמועות על עתידו הלא ברור של המאמן, בתום המשחק אמש ניגש נציג של הבעלים מאבו דאבי ואמר למאמן שהרוכשים החדשים מאמינים בו. "היו הרבה שמועות", אמר יוז, והתייחס לבוסים החדשים: "הם אנשים הגיוניים, ומבינים שזה תהליך ארוך ולא משהו שקורה בן לילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully