וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין תרופה לרפא: ליברפול וארסנל נפרדו ב-1:1

רפא בניטז המתאושש מניתוח ראה מביתו את קבוצתו מסיימת ב-1:1 עם התותחנים, שגמרו את המשחק ב-10 שחקנים. ואן פרסי כבש ראשון, קין איזן

רגע לפני טירוף משחקי חג המולד, ניסתה ארסנל להציל לעצמה את העונה, כאשר אירחה את ליברפול באצטדיון האמירויות, אולי בקרב אחרון לפני ששוב האליפות חומקת לה מהידיים. לבסוף סיימו הקבוצות ב-1:1, שמשאיר את המצב ביניהן בעינו. רובין ואן פרסי כבש ראשון (24), רובי קין, שפתח בהרכב בגלל חסרונו של פרננדו טורס הפצוע. איזן (42). החלוץ האירי, שהגיע לאנפילד בקיץ, אבל לא מצליח לשחזר את המספרים שלו מטוטנהאם, ישתיק קצת כנראת את חרושת השמועות סביבו על כך שיעזוב.

התותחנים דיברו על נקמה מול הסקאוזרים, אבל בפועל על המגרש היה קשה להם להביא את זה לידי ביטוי. ליברפול עם הקשיחות הטקטית שלה הצליחה להוציא את העוקץ מתוכנית המשחק של ארסנל, שכמו תמיד התבססה על התקפות מתפרצות מהירות וקטלניות. הכדור נע מהר מצד לצד, כאשר הרוב הגדול של ההתקפות מצד שתי הקבוצות נעצרו כ-20 מטר משער היריבה.

ליברפול יכולה להיות מאוכזבת מהמשחק, כיוון ששבה מפיגור וכן מפאת העובדה שהחל מן הדקה ה-62 היא נשארה ביתרון מספרי על המגרש, אחרי שעמנואל אדבאיור הורחק. מצד שני היא יכולה להרגיש גאה מכך שהיא, לא כמו מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי, לא נוצחה על ידי התותחנים. ארסנל לא מצליחה לנצח הפעם שוב קבוצה גדולה והפער שלה מהמוליכה נשמר על שמונה נקודות, כאשר הוא יכול לגדול לתשע, זאת אם צ'לסי תנצח במשחק שיינעל את המחזור מול אברטון.

מי שחסר על הקווים של ליברפול הוא המנג'ר רפא בניטז, לאחר שעבר ניתוח להסרת אבנים מהכליות. הקבוצה של המאמן הספרדי עם תיקו רביעי בחמישה משחקים. עד עתה זה הספיק לה להוביל את הטבלה, אבל לא לעולם צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד, הנושפות בעורפה, יאפשרו לה לפשל ולהמשיך להוביל. ייתכן שאחרי משחקי חג המולד האינטנסיביים נוכל לדעת מי מועמדת לאליפות ומי לא ממש.

מהלך המשחק

שתי הקבוצות פתחו בצורה די זהירה את המשחק, והתבססו על התקפות מתפרצות בתחילתו. אחרי 10 דקות הגיע רובי קין להזדמנות רצינית ראשונה, כשבעט ממפתן הרחבה, אלמוניה קלט. בדקה ה-24 שלח נאסרי כדור ארוך לוואן פרסי. ההולנדי השתלט מצוין על הכדור, הסתובב, חדר לרחבה ובעט חד וחזק לפינה של ריינה, שהיה קצר מלהושיע.

שלוש דקות לפני המחצית נשלח רובין קין בכדור ארוך על ידי דני אגר. החלוץ שלח כדור אדיר מ-15 מטרים לרשת הגבוהה של אלמוניה, שער מצוין של האירי, ליברפול איזנה ל-1:1. דקה לסיום המחצית יכול ג'רארד להפוך את התוצאה, אבל הוא הגיע באיחור לכדור הרוחב של קויט ושלח אותו ליציע.

גם במחצית השנייה לא הייתה אף קבוצה דומיננטית יותר מהשנייה. בדקה ה-62 הורחק עמנואל אדבאיור, שראה צהוב שני אחרי דיבור מיותר לשופט. בדקה ה-90 יכול היה אל זהאר לקנות את עולמו, אבל הנגיחה שלו לא הייתה מספיק מדויקת ויצאה החוצה.

הרכב ארסנל: מנואל אלמוניה, באקרי סאניה, יוהאן דז'ורו, וויליאם גאלאס, גאל קלישי, דנילסון, ססק פברגאס (אבו דיאבי, 46), אלכסנדר סונג, סאמיר נאסרי (עמנואל אבואה 90+1), רובין ואן פרסי, עמנואל אדבאיור (הורחק, 62).

הרכב ליברפול: פפה ריינה, אלבארו ארבלואה, ג'יימי קארגר, דניאל אגר, אמיליאנו אינסואה, לוקאס (דויד נ'גוג, 88), צ'אבי אלונסו, דרק קויט, סטיבן ג'רארד, אלברט ריירה (ריאן באבל, 71), רובי קין (נאביל אל זהאר, 81).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully