וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון שוקל לחתום על הארכת חוזה בקליבלנד

קינג ג'יימס מבסוט בקבוצתו ושוקל לחתום בסוף העונה הזו. נחשף מסמך המצביע על כך שיי ז'יאנליאן מבוגר יותר בשלוש שנים ממה שציין

לשקר לגבי הגיל הוא דבר נפוץ בסין. במשחקים האולימפיים האחרונים בבייג'ינג היו שאלות לגבי גילן של המתעמלות הסיניות שלקחו מדליית זהב, כשנטען כי הן צעירות בשלוש שנים ממה שהן טוענות. הממשל בסין החליט לשים סוף לתופעה הזו ובפשיטה אחרונה גילו 36 ספורטאים סיניים ששיקרו לגבי גילם.

בתוך כך נחשף מסמך המצביע על כך שיי ז'יאנליאן, שנבחר בדראפט על ידי מילווקי וכיום משחק בניו ג'רזי, הוא שלוש שנים מבוגר יותר ממה שציין קודם לכן. ז'יאנליאן טען שהוא נולד ב-1987 וכאשר היה כביכול בן 19, לפני האימון הראשון שלו עם מילווקי, סירב להגיב לשאלות בקשר לגילו.

ז'יאנליאן נבחר במקום השישי בדראפט 2007 עלך ידי המילווקי באקס והועבר לניו ג'רזי נטס יחד עם בובי סימונס בטרייד תמורת ריצ'רד ג'פרסון. הוא מחזיק בחוזה על סך 3 מיליון דולר עד העונה הבאה, עם אופציה של 4 מיליון בעונה שלאחר מכן. במקום לקחת פוטנציאל של שחקן תיכונים שמגיע ל-NBA, מסתבר שהבאקס בחרו שחקן ממוצע שעשה שלוש שנים במכללות.

לברון עשוי לחתום על הארכה בקליבלנד כבר בסוף העונה

קיץ 2010 הבטיח להיות המרגש ביותר בתולדות השחקנים החופשיים. כל עולם ה-NBA מתכונן ליוני 2010 אז ג'יימס, דווין וויד, כריס בוש ואמארה סטומאייר הם כמה מהשמות הגדולים שהפכו לשחקנים חופשיים. אך כעת נראה שקינג ג'יימס עלול להבריז לכל חבריו ולחתום על הארכת חוזה בעיר הולדתו, קליבלנד.

ביום שבת, לפני אימון קבוצתו בדנבר אמר לברון ג'יימס לעיתון מקליבלנד שהוא שקול לחתום על הארכת חוזה עם הקאבס לפני שהוא ייכנס לשוק השחקנים החופשיים ביוני 2010. "נגמור את העונה ואני אחשוב על זה. הכיוון שהקבוצה הולכת בו עולה על הציפיות שלי".

יציאה של לברון ממירוץ השחקנים החופשיים תפוצץ את הבלון התקשורתי הגדול שהתנפח בעקבות מהלכים של קבוצות כמו ניו יורק ניקס ודטרויט פיסטונס שנועדו לשחרר מקום מתחת לתקרת השכר כדי להחתים את הפנומן.

"אני רוצה להשאיר ראש פתוח. אני אבחן את הכל", אמר קינג ג'יימס. "ההארכה היא נקודה מעניינת. עד עכשיו, אני וסובביי קיבלנו החלטות טובות, ונביט על האפשרויות שלנו לעתיד". לברון חתם על חוזה של 43 מיליון דולר לשלוש שנים עם אופציה לשנה רביעית על סך 17.4 מיליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully