וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: הזרים צפויים להישאר, מחפשים חלוץ ישראלי

21.12.2008 / 9:55

גארידו הצטיין מול קרית שמונה, סחט מחמאות וכנראה ישאר לפחות עד סיום העונה, כמו גלבאן. הזהובים עדיין מעוניינים לחזק את החוד

שחקני בני יהודה שפשפו הבוקר (ראשון) את העיניים לאחר שמצאו עצמם מדורגים במקום השביעי בטבלה עם 18 נקודות. השחקנים של גיא לוזון, שגברו אמש 0:2 על עירוני קרית שמונה, השיגו את ניצחונם הרביעי מתוך חמשת המשחקים האחרונים וכעת הם יוכלו לצאת בראש שקט לפגרת החורף.

הבלם הסרבי מילאן מרטינוביץ', שסובל ממתיחה חזקה ברצועה הצידית בברכו, ימריא הערב לחופשה בת שבעה ימים בבלגרד. מרטינוביץ', שלא שיחק אתמול בקרית שמונה, מקווה להתאושש עד שובו ארצה והוא אמור לחזור להתאמן כרגיל בשבוע הבא. גם הקשר הקרואטי הרוויה קובצ'ביץ' ייצא הערב לחופשה של שבוע בביתו שבקרואטיה. שאר השחקנים של לוזון עוד יערכו השבוע שני אימונים וייצאו גם הם לחופשה. ביום ראשון הבא יתכנסו הזהובים למחנה אימונים בן מספר ימים שיערך בקיסריה.

למרות היכולת המשופרת שמציגה הקבוצה במחזורים האחרונים, בקבוצה כבר חושבים על חלון ההעברות בחודש ינואר. בעקבות פציעתו של החלוץ משה ביטון והיעדרותו כנראה לפחות עד הסיבוב השלישי, ינסו ראשי המועדון לצרף חלוץ ישראלי לשורות הקבוצה. בשכונה מחכים לראות אילו שחקנים התקפיים יפלטו לשוק ויעשו מאמצים לצרף חלוץ נוסף.

גארידו קוצר מחמאות

מעמדו של הבלם הקולומביאני איבן גארידו התחזק בעקבות משחקו הטוב אמש. גארידו פתח לראשונה העונה בהרכב במקומו של מרטינוביץ' הפצוע והציג משחק בטוח ושקט במרכז ההגנה הזהובה. "איבן זה סמל ודוגמא למקצוענות. הוא מתאמן במלוא הרצינות למרות שהוא לא פתח בהרכב מתחילת העונה. המשחק המצוין שלו היום הוא המשך ישיר לעובדה שהוא מתאמן בשיא הרצינות", אמר המאמן גיא לוזון בתום המשחק אתמול.

גורמים בבני יהודה אישרו כי גארידו יעזוב את המועדון רק במידה ויצליחו למצוא בינואר בלם ישראלי טוב שיוכל לתפוס את מקומו של הקולומביאני בסגל, דבר שיפנה מקום לזר בעמדת החלוץ. במידה ולא יהיה בלם ישראלי פנוי בשוק ההעברות בינואר, גארידו ישאר בסגל, ילחם על מקומו בהרכב ובמועדון ינסו כאמור לצרף חלוץ ישראלי.

במועדון התקבלה כבר לפני זמן רב החלטה להשאיר את הקשר הארגנטינאי פדרו גלבאן בקבוצה לפחות עד תום העונה. גלבאן נמצא במגמת שיפור במשחקים האחרונים ואף כבש ארבעה שערים ובישל חמישה מתחילת העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully