וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה ניצחה 0:2 בקרית שמונה

אלי כהן קיווה לניצחון בבכורה כמאמן קרית שמונה, אך שער מוקדם של דין מורי (5) ועוד אחד של פדרו גלבאן (74) העניקו ניצחון לזהובים

אלי כהן פתח את דרכו בקרית שמונה בהפסד 2:0 בקרב תחתית חשוב מול בני יהודה, אחת המתחרות העיקריות של קבוצתו החדשה של השריף על ההישארות בליגה. כהן קיבל לידיו קבוצה הנמצאת נקודה בודדת מעל הקו האדום למרות שתי תוצאות תיקו מאז פיטוריו של מישל דיין, והוא נאלץ להסתדר ללא עבאס סואן המוצהב. בקריה קיוו שאפקט החלפת המאמן יעבוד עבורם פעם נוספת למרות הזמן שחלף מאז מינויו הרשמי של כהן, כיוון שהפסד נוסף עשוי לשלוח את הלהיט של ליגת העל מהעונה שעברה למקום ממנו יורדים ללאומית. אחרי המשחק מול בני יהוה אלי כהן יודע שמצפה לו הרבה עבודה. התקפת הקבוצה חלשה מאוד, וסביר להניח שבקריה ינסו לחזק את החלק הקדמי. גם הקישור של המארחים נכנע לזהובים, ואלמלא יכולת טובה של השוער דני עמוס, ההפסד היה גבוה יותר.

בני יהודה נעצרה במחזור הקודם אחרי שלושה ניצחונות רצופים והפסידה למכבי חיפה בבית (1:0), אבל הזהובים יודעים שהקרבות האמיתיים שלהם הם מול הקבוצות באזור הסכנה, ועמדו במשימה שהציבו לעצמם. ללא מילאן מרטינוביץ' הפצוע הצליחו שחקניו של גיא לוזון לצאת לפגרה במצב רוח טוב ועם פער סביר מהקו האדום.

בני יהודה פתחה נהדר וכבר בדקה ה-5 עלתה ל-0:1 משער של דין מורי. הזהובים לא הוריו את הרגל מהדוושה, והמשיכו לתקוף את שער המארחים, כשהם שולטים בקצב המשחק. לקראת אמצע המחצית הראשונה קרית שמונה התעוררה ויזמה יותר, אך לא הגיעה למצבים קורצים לידד שערו של דלה איינוגבה. המחצית הסתיימה ביתרון 0:1 לזכות האורחים.

במחצית השנייה קרית שמונה לא הצליחה לסכן את שערו של איינוגבה. פדרו גלבאן, אחד השחקנים הנמרצים על כר הדשא, הכפיל את יתרון בני יהודה בדקה ה-74, והבטיח לזהובים את שלוש הנקודות היקרות.

מהלך המשחק

דקה 5 - גול! פתיחה אדירה של בני יהודה. דין מורי בעט בחוזקה ממרכז הרחבה וקבע 0:1 לזהובים.

דקה 20 - בני יהודה לא מצליחה לכבוש את השני. אלירן עטר בעט מסף הרחבה, אך סלאח חסארמה הרחיק בנגיחה, גלאבן בעט את הכדור החוזר, אך עמוס הדף, עטר עט על המציאה ובעט החוצה.

דקה 74 - גול! פדרו גלבאן הוזנח על ידי הגנת קרית שמונה ובעט מתוך הרחבה פנימה, כדי לקבוע 0:2 לזכות בני יהודה.

הרכב קרית שמונה: דני עמוס, רן קוזוק, יניב לביא, סאלח חסארמה, עמיר נוסבאום, חייר סספסדאס, תומר סויסה, גיא צרפתי, עומר פרץ, יובל אבידור, עדן בן בסט.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי, הרוויה קובאצ'ביץ', מהראן ראדי, תומר חמד, פדרו גלבאן, אסי בלדוט, אלירן עטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully