וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן בבני יהודה: "שמחה גדולה לנצח את אלי כהן"

שחקן הזהובים עקץ את מאמן הקבוצה לשעבר, לאחר ה-0:2 בקרית שמונה. אלי כהן: "לא שיחקנו טוב ולא הגיע לנו לנצח. נסע למסע רכש"

"כנראה שנגזר עלינו להילחם העונה בתחתית", אמר הערב שחקן בעירוני קריית שמונה, לאחר הפסד הבית לבני יהודה 2:0, בהופעת הבכורה של המאמן החדש, אלי כהן, על הקווים. על פי אותו שחקן: "אנחנו מחכים לחלון ההעברות כמו אוויר לנשימה. הקבוצה חייבת חיזוק רציני. בלי שחקני חיזוק אנחנו בבעיה גדולה". השחקן הוסיף: "רק קבוצה נאיבית יכולה לספוג שער בדקה הרביעית במשחק כל כך חשוב".

בסיום המשחק השתררה דממה בחדר ההלבשה של קרית שמונה. השחקנים לא הוציאו הגה מהפה. הקפטן, יניב לביא, ייצא בהצהרה: "קרית שמונה תסיים לפני בני יהודה בטבלה. אני אופטימי ומאמין", על המשחק עצמו: "ניסינו לעשות את המקסימום. לא הלך לנו. דברים הלכו הפוך. אין לי הסבר לזה. אנחנו יוצאים מעכשיו לפגרה. כל אחד מהשחקנים יעשה את חשבון הנפש שלו. אני מאמין שהחופשה תעשה לנו רק טוב, ונבוא עם כוחות מחודשים להמשך האימונים".

"יש לנו מאמן ברמה גבוהה מאוד, כל השחקנים מכבדים אותו ברמות שאי אפשר לתאר", פירגן לביא למאמנו, "לאלי כהן יש רקורד של אחד שפוגע בזרים, ואני מאמין שהוא יעשה את הכל כדי להביא שחקנים טובים. אין לי ספק שקרית שמונה תיראה אחרת אחרי שנתחזק. לקהל בקריית שמונה ולאיזי שירצקי מגיע שתהיה קבוצה טובה". אוהדים רבים עזבו את האצטדיון כבר בדקה ה-75, לאחר השערהשני שכבש פדרו גלבאן, בעקבות האכזבה ממשחק הקבוצה.

המאמן אלי כהן אמר הערב לאתר הקבוצה: ”זה היה יום פחות טוב שלנו, לא שיחקנו טוב ולא הגיע לנו לנצח. בשישה ימים שאני נמצא פה אני לא יכול לעמוד על כל הנקודות החלשות של הקבוצה. מצפה לנו עבודה קשה, אנחנו צריכים לצאת למסע רכש של שחקנים במספר עמדות שיגיעו ויחזקו את הקבוצה. אני מאמין שבסופו של דבר נגיע למקום בו אנחנו רוצים להיות, במעלה הטבלה".

החלוץ יובל אבידור הוסיף ואמר: ”במהלך השבוע עבדנו על דברים בסיסיים, נתנו דגש על המצבים הנייחים של בני יהודה, אבל משהו השתבש לנו במהלך המשחק. אנחנו לא מגיעים להרבה מצבים ואולי גם לא מרוכזים מספיק מול השער. השנה אנחנו לא טובים בבית. זה לא סוד. אני לא יודע למה הכל משתבש לנו דווקא בבית, אולי בגלל שאנחנו סופגים שערים בדקות מוקדמות ומתקשים לחזור למשחק".

שחקני הקבוצה יוצאים לחופשה בת שבוע. ביום ראשון הבא תחזור הקבוצה לאימונים ותתאמן ככל הנראה באזור המרכז, ומשם תצא למחנה אימונים בקיבוץ אילות שבדרום. עם תחילת האימונים אמורים להגיע מספר זרים למבחנים.

לוזון: "אמרתי כל הזמן שהקבוצה משחקת כדורגל טוב"

בבני יהודה שמחו מאוד מהניצחון. אחד השחקנים היטיב לבטא את התחושות בחדר ההלבשה: "עשינו ניצחון גדול שנותן לנו הרבה אוויר לפני הפגרה. אבל השמחה הכי גדולה בסיפור הזה היא שניצחנו את אלי כהן. זה עשה את הניצחון עוד יותר מתוק ממה שהוא".

גם המאמן גיא לוזון היה מרוצה: "שיחקנו מצוין. קרית שמונה שיחקה בהרכב מאוד התקפי, אנחנו ידענו להיות מרוכזים וממושמעים מבחינה הגנתית, ומצד שני הגענו להרבה מאוד מצבים בחלק ההתקפי. אני שמח שידענו לכבוש פעמיים. לא תשמעו ממני הצהרות מפוצצות, אבל חשוב מאוד שננצח את המשחק הבא מול הפועל פתח תקווה ונשמור על המשכיות. אמרתי כל הזמן שהקבוצה משחקת כדורגל טוב, והיה לנו גם שקט וביטחון גם במשחקים שלא ניצחנו. נעשה הכל בכל משחק ובכל מגרש שנגיע אליו בכדי לנצח ולהמשיך קדימה".

לוזון התייחס גם לבלם הקולומביאני איבן גרידו, שפתח הערב לראשונה בהרכב, במקומו של מרטינוביץ הפצוע, ואמר: "איבן זה סמל ודוגמא למקצוענות. הוא מתאמן במלוא הרצינות למרות שהוא לא פתח בהרכב מתחילת העונה. המשחק המצוין שלו היום הוא המשך ישיר לעובדה שהוא מתאמן בשיא הרצינות, ואני מאמין שהוא עוד יתרום הרבה לבני יהודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully