וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: כל מאמן והתירוץ שלו

שלוש הגדולות בפרמיירליג איבדו נקודות, לכל אחת הסבר אחר. בניטז: "קשה לנו באנפילד". פרגוסון: "אין לנו מזל". ונגר: "לפחות לא הפסדנו"

ליברפול ממשיכה לאכזב את אוהדיה. אין מדובר רק בעובדה שהקבוצה שוב מאבדת נקודות חשובות מול הקבוצות הקטנות, זו גם העובדה שהקבוצה לא מצליחה לנצח באנפילד. אחרי ווסטהאם ופולהאם, אתמול (שבת) הייתה זו האל סיטי שהוציאה נקודה מאנפילד (2:2), וליברפול יודעת שהיא לא תוכל לקחת אליפות אם היא תמשיך להתקשות בבית.

"זה הופך עבורנו מסובך יותר לנצח בבית", אמר רפא בניטז בסיום המשחק, "קבוצות נסוגות אחורה, ומשאירות לנו מעט מאוד מרחב". אז ממה הוא מרוצה? "הגבנו מצוין לפיגור בשני השערים", אמר הספרדי, "בהתחלה זה הלחיץ אותנו ונראינו עצבנים, אבל בהמשך הגבנו יפה והוכחנו אופי. אנחנו חייבים להודות לסטיבן ג'רארד, שהיה שם שוב בשבילנו. הוא מסוכן מאוד כשהוא תוקף את השער בקו שמאחורי החלוץ".

פרגי שוב מתוסכל

כבר פעם שנייה שהיונייטד עולה למשחק בידיעה שיריבותיה איבדו נקודות, ולא מצליחה לנצל את זה לצמצום הפער מהפסגה. "שלטנו במשחק, וזה מתסכל להפסיד את הנקודות הללו", אמר אלכס פרגוסון אחרי ה-0:0 מול טוטנהאם, "היה חסר לנו קצת מזל. השוער שלהם נתן כמה הצלות מרהיבות לקראת הסיום. לא קל לנצח את טוטנהאם בתקופה הזאת, מאז שרדנאפ הגיע לכאן הם התחברו מחדש ונמצאים בכושר מצוין. קיווינו לנצל את התיקו שעשו יריבותינו. עכשיו לא נותר לנו אלא לקוות שגם צ'לסי תעשה תיקו".

ארסנל ממשיכה להאמין

מנג'ר ארסנל, ארסן ונגר, ממשיך להאמין. גם התותחנים שוב איבדו אתמול שתי נקודות חשובות ב-1:1 מול מידלסברו, והצרפתי מתעקש: "הליגה עדיין פתוחה לחלוטין, למרות שאנחנו במצב שבו כל נקודה שאנחנו מאבדים מעלה הרבה שאלות. מי שרוצה להיות אלוף חייב להמשיך להילחם ולא להפסיק להאמין. בסך הכל אנחנו בדרך למעלה יחסית לתחילת העונה, כי פעם היינו מפסידים משחק כזה".

במחזור הבא ארסנל פוגשת את ליברפול, ו-ונגר אופטימי. "אנחנו חייבים להאמין שנוכל לנצל את המשחק הזה כדי לצמק את הפער שלנו מהפסגה". צהובוני אנגליה, אגב, מדווחים כי ההנהלה אישרה לונגר לבצע רכש גדול בחלון ההעברות בינואר, ואף הציעה לו ללכת על דויד וייה ולהילחם בסיטי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully