וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: האל תראו אותם ככה

ליברפול נקלעה לפיגור 2:0 מול האל, אך השוותה מצמד של ג'רארד, בניון בישל את השיוויון. יונייטד סיימה ב-0:0 בטוטנהאם. מידלסברו-ארסנל 1:1

בזמן שאירופה כולה מדברת על ה'אל קלאסיקו', באנגליה העניינים מתנהלים כרגיל, ובזמן המנוחה הארוכה עד תחילת שמינית גמר ליגת האלופות, מתרכזים שם בליגה. ארבע הגדולות נמצאות אמנם בארבעת המקומות הראשונים בליגה, אך יש כאלה שממש לא אוהבות את הסידור.

ארסנל, שפתחה את משחקי המחזור ה-17, המשיכה את חוסר היציבות שלה וסיימה רק ב-1:1 במשחק החוץ במידלסברו. לליברפול היתה הזדמנות לברוח לכל השאר, אך היא סיימה בתיקו 2:2 עם האל סיטי הקטנה, שממשיכה לעשות צרות לכולם. מנצ'סטר סיטי הסתבכה בתחתית, אחרי שהפסידה 1:0 לאברטון. בהמשך תנסה מנצ'סטר יונייטד למנוע מטוטנהאם להמשיך לדהור ולברוח מהתחתית ובמקביל למנוע מעצמה לאבד את האפשרות להדביק את המקום השני. צ'לסי תשחק רק ביום ראשון מול ווסטהאם.

מידלסברו - ארסנל 1:1

ארסנל ממשיכה לגלות חוסר יציבות, ונדמה כאילו היא מסרבת להיצמד לפסגה ולהכינס למאבק האליפות. בהמשך להפסד לפורטו באמצע השבוע בליגת האלופות, גם היום התותחנים התקשו להרשים, ועל אף שסיימו את המשחק בלחץ גדול על השער של בורו, היא לא הצליחה להלחיץ את ליברפול לקראת המפגש ביניהן בשבוע הבא.

כבר בדקה ה-16 עמנואל אדביור כבש את הראשון לארסנל כשנגח בקלות כדור קרן לרשת, אבל מידלסברו השוותה 13 דקות לאחר מכן, כשג'רמי אליידייר השווה בנגיחה מצוינת אחרי שגיאה בהגנה של ארסנל ומסירה מצוינת של טונצ'אי.

הבורו, עם משחקה החמישי ללא ניצחון, ממשיכה לעשות צרות לארסנל, שבששת משחקיה האחרונים בריברסייד בכל המסגרות כבשה שני שערים אחד בלבד.

ליברפול - האל סיטי 2:2

סטיבן ג'רארד, צ'אבי אלונסו, פפה ריינה ודירק קויט שבו לקרב החשוב של מוליכת הליגה, ליברפול, מול הקבוצה הקטנה, שממשיכה להדהים את כולם והתברגה כבר למקום השישי. האדומים נקלעו לפיגור מוקדם ומפתיע 2:0. הם אמנם הצליחו להשוות, אך איבדו נקודות חשובות במאבק האליפות. בניון פתח בהרכב, בישל את שער השיוויון והוחלף בדקה ה-77.

בדקה ה-12 הדהימה האל סיטי את אנפילד, כשעלתה ליתרון. פול מקשיין נגח משש מטר לפינה הימנית אחרי הגבהה של מרלון קינג. ליברפול נותרה בהלם, ובדקה ה-22 נענשה בשנית, אחרי שג'יימי קראגר כבש שער עצמי. לליברפול לקח שתי דקות להתאושש. סטיבן ג'רארד השתלט על כדור ברחבה ובעט לפינה הימנית. 2:1 להאל סיטי. בדקה ה-32 שיוויון. יוסי בניון שלח מסירה לג'רארד למרכז הרחבה והקפטן של ליברפול שלח בעיטה לפינה הימנית. עד לסיום עמדה האל סיטי בלחץ המארחים ונותרה במקום השישי.

מנצ'סטר סיטי - אברטון 1:0

הקבוצה של מארק יוז רצתה לקטוע רצף של שני משחקים ללא ניצחון, אך ספגה שער בדקה ה-90 מראשו של טים קאהיל. רוביניו מהסיטי, שהיה בספק, פתח, אך לא היה טוב. טל בן חיים ישב על הספסל ולא שותף. אברטון, למרות המקום השמיני וההפסד הכואב במחזור שעבר 3:2 לאסטון וילה, כיוונה לצמרת ואחרי הניצחון פניה ממשיכים להיות מופנים כלפי מעלה.

האורחים היו טובים יותר והחזיקו יותר בכדור. הגנת הסיטי החזיקה מעמד עד לדקה ה-90, כאשר טים קאהיל נגח קרן של לאון עוסמאן. מארק יוז יזדקק לחיזוק משמעותי בינואר על מנת לשפר את קבוצתו, שקרובה יותר לתחתית מאשר לצמרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

אסטון וילה - בולטון 2:4

השער הדרמטי של אשלי יאנג ב-2:3 על אברטון, נתן לווילה מומנטום, והיא המשיכה בו גם במחזור הזה עם ניצחון גדול על בולטון. שלוש הנקודות העלו את שחקניו של מרטין אוניל למקום הרביעי על חשבון ארסנל, שסיימה בתיקו 1:1 מול מידלסברו. בולטון לא הצליחה להמשיך את היכולת המצוינת מהמשחקים האחרונים, עם 11 נקודות מחמשת משחקיה האחרונים וירדה זמנית למקום ה-11. תמיר כהן לא נכלל בסגל.

בדקה ה-17 בירמינגהם בהלם. יוהאן אלמאנדר קיבל כדור רוחב מקווין דייויס ומקרוב בעט למרכז השער. 0:1 לבולטון. בדקה ה-25 שיוויון. הבלם הדני מרטין לאורסן שלח כדור רוחב וגבריאל אגבונלהור שלח בעיטה שטוחה ממרכז הרחבה שהכניעה את שוער בולטון. בדקה ה-40 נשלם המהפך. לאורסן נגח כדור חופשי של גארת' בארי, קווין דייויס נגע והכדור נכנס לשער קבוצתו.

התוצאה לא השתנתה על הדקה ה-67. אשלי יאנג, גיבור המחזור הקודם מול הסיטי, הגביה כדור מצוין מצד שמאל ואגבונלהור נגח מקרוב לתוך השער. 1:3 לווילה. בדקה ה-78 זה כבר 1:4. אגבונלהור הגביה כדור חופשי, ויאנג בעט חזק כדור שפגע בטים קאהיל ונכנס. בדקה ה-87 גרטאר סטינסון האיסלנדי הרים מימין וקווין דייויס נגח שער מצמק לבולטון.

טוטנהאם - מנצ'סטר יונייטד 0:0

אחרי שנחלצה מאיזור הסכנה, טוטנהאם רצתה להפתיע את האלופה, שלא נמצאת בשיא הכושר. היונייטד, שניצחו רק בדקה ה-90 את סנדרלנד בשבוע שעבר, לא הצליחה לנצל את איבוד הנקודות של ליברפול ונותרו בפיגור שש נקודות מהמוליכה.

25 הדקות הראשונות של המשחק התנהלו בקצב טוב, אך לא
הניבו הזדמנויות, כשיונייטד לא הצליחה לפצח את הגנת התרנגולים. דימיטר ברבאטוב, ששיחק בוויט הארט ליין עד העונה שעברה, ספג שריקות בוז בכל פעם שנגע בכדור.

במחצית השנייה התנהל משחק מאוזן, עם ההזמנויות לשתי הקבוצות. בדקה ה-74 נגח בלם יונייטד ריו פרדיננד כדור קרן שחלף סנטימטרים מעל המשקוף. בדקה ה-83 בעט ג'י סון פארק כדור נפלא אותו השוער הדף בקושי מעל המשקוף. בדקה ה-84 פרץ לוקה מודריץ' ובעט מ-18 מטר כדור שחלף מעל למשקוף. בדקה ה-90 שלח גיגס, שנכנס כמחליף, בעיטה חופשית נהדרת לחיבורים וסחט הצלה של שוער התרנגולים, קרלוס גומש.
עד הסיום טוטנהאם החזיקה מעמד ועלתה זמנית למקום ה-14

משחקים נוספים:

סנדרלנד - ווסט ברומיץ' 0:4
לסנדרלנד: קנוויין ג'ונס צמד (22 ו-23), אנדי ריד (39) וג'יבריל סיסה (47)

וויגאן - בלקבורן 0:3
אמיל הסקי (10), אנטוינו ולנסיה (12) ולי קאטרמול (77)

סטוק סיטי - פולהאם 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully