וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמים בבני יהודה: גארידו וגלבאן ישארו

30.11.2008 / 21:15

בקבוצה מרוצים מאוד מההתקדמות של הקשר הארגנטיאני ולא ממהרים להיפטר גם מהבלם. בלדוט: "לא עלינו לשחק במחצית השנייה"

שחקני בני יהודה קיבלו היום (ראשון) חופש לאחר הניצחון הגדול 2:3 על מכבי תל אביב בבלומפילד. בקבוצה קיבלו ברגשות מעורבים את תוצאת המשחק שכן לאחר המחצית הראשונה אותה סיימו ביתרון של 0:3, הגיעה המחצית השנייה וסיפקה לגיא לוזון וחניכיו המון חומר למחשבה. למרות היכולת הלא טובה בחלק השני, הצליחו הזהובים לסיים משחק שני ברציפות עם ניצחון וצברו עוד שלוש נקודות חשובות בכדי לצאת ממעמקי טבלת ליגת העל.

למרות שני הניצחונות הרצופים, במועדון עדיין מדברים על חודש ינואר ועל חלון ההעברות הקרוב. בשלב זה אומרים בבני יהודה שהקשר הארגנטינאי פדרו גלבאן יישאר בוודאות ולא ישוחרר וזאת עקב השיפור המתמיד ביכולתו וההשתלבות הטובה שלו בקבוצה. לגבי הבלם הקולומביאני איבן גארידו, שלא מוצא את מקומו בהרכב בגלל הצטיינותו של הבלם הצעיר דין מורי, אמרו גורמים במועדון: "הוא שחקן מצוין, הוא יושב על הספסל כי דין עושה עבודה טובה וכל עוד לא נמצא בלם ישראלי מספיק טוב בחלון ההעברות אין סיכוי שגארידו ישוחרר. אין מצב שהקבוצה תישאר בלי בלם חלופי. העונה ארוכה ויש הרחקות ופציעות".

בלדוט: "חשוב שנישאר צנועים"

"היה לנו מאוד חשוב לנצח את מכבי תל אביב בכדי ליצור רצף של ניצחונות אחרי זה מול סכנין", אמר הערב קפטן בני יהודה, אסי בלדוט, לוואלה! ספורט, "במצב שבו נמצאת הקבוצה, כל נקודה חשובה. ידענו שמכבי מגיעה אחרי הפסד בדרבי וציפינו למשחק קשה מאוד. נוצר מצב שהצלחנו לכבוש בשלב מאוד מוקדם וזה הקל עלינו, אחר כך דברים התפתחו בצורה שאותה גם אנחנו לא צפינו. אחרי השער השלישי כולם היו בטירוף, גם הקהל היה בטירוף, אני אפילו לא יכול לתאר במילים את ההרגשה, זה נתן לנו המון כוח".

על המחצית השנייה אמר הקשר: "אסור שיקרה דבר כזה. פשוט לא עלינו לשחק במחצית השנייה. בסך הכל יש כאן קבוצה מצוינת עם שחקנים צעירים ומוכשרים. אנחנו מציגים כדורגל חיובי ברוב המשחקים ואני שמח שבשני המשחקים האחרונים גם השכלנו לכבוש וזה תורגם לניצחונות ונקודות חשובות בטבלה".

קפטן הזהובים התייחס לחולשת היריבה: "אני אף פעם לא מדבר על היריבות שלנו, אבל אני יכול להגיד לך מניסיון, שיש מצבים שבהם שחקנים מרגישים חסרי אונים ובלי בטחון הכל הולך הפוך. אולי זה מה שקורה במכבי, אבל זה מועדון מספיק גדול ומכובד ואין לי ספק שהם ידעו איך לצאת מהמצב אליו נקלעו".

בלדוט כבר מסתכל קדימה לעבר המשחק הבא: "מצפה לנו עכשיו משחק מאוד קשה מול הכח עמידר רמת גן שנלחמת על כל נקודה וגם היא תרצה לנצח בבית שלה. חשוב לנו להמשיך במומנטום חיובי ולהמשיך את רצף הנצחונות. חשוב מאוד שנישאר צנועים ושקטים ואחרי מה שעברנו כאן בעונה שעברה השחקנים יודעים שאם לא ננחת לקרקע נשלם על זה במזומן".

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully