וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "אני מאוד כועס על המחצית השנייה"

29.11.2008 / 21:07

בני יהודה ניצחה את מכבי ת"א, אך מאמנה מסתכל על חצי הכוס הריקה. שחקן בקבוצה: "לא ייאמן שמכבי מרשה לעצמה להיראות כזו פאתטית"

בני יהודה יצאה מעט מאוכזבת מהניצחון בדרבי התל אביבי הקטן 2:3 על מכבי תל אביב. אחרי מחצית ראשונה מושלמת הגיע ריפיון בהגנה של הזהובים, שספגו שני שערים אחרי שכבר הובילו 0:3, ומאמנה ממש לא אהב את מה שראה.

מאמן הקבוצה, גיא לוזון, שנתן הצגה על הקווים אחרי השערים של קבוצתו, נהנה מהמחצית הראשונה, אבל כמובן לא שבע נחת מהשנייה ואמר בסיום: "אין ספק שבמחצית הראשונה נתנו הצגת כדורגל, סיכנו את השער, הנענו את הכדור בצורה נכונה, היינו נמרצים וכל הזמן בתנועה, אבל מה שקרה כאן במחצית השנייה, עם כל הכבוד שניצחנו, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להיראות כך. אני לא מקבל את החצי השני, זה לא מתאים לנו להיראות איך שנראינו. אני מאוד כועס על החצי השני". על הטירוף שלו בקווים אמר לוזון: "אחרי גול אני מאושר ואני לא יודע מה אני עושה".

"עשינו להם בית ספר, נתנו מחצית ראשונה גדולה, זה היה פשוט מביך לראות איך נראים השחקנים של מכבי תל אביב", אמר בסיום שחקן בבני יהודה. "זה לא ייאמן שהשחקנים של מכבי, שמקבלים תנאים כל כך טובים במועדון שלהם, מרשים לעצמם להיראות כאלה פאתטיים על המגרש. כל ההרכב של בני יהודה עולה כמו דולי ג'ונסון אחד". לגבי קבוצתו אמר אותו שחקן: "אנחנו חייבים להמשיך כך, אם נקלקל במשחקים הבאים אז הניצחון על מכבי לא שווה כלום".

מילאן מרטינוביץ': "בשבילי ניצחנו היום את המועדון הכי טוב בארץ. שיחקתי במכבי תל אביב, אני יודע מה זה המועדון הזה וגם אחרי המשחק הזה אני אומר שזה המועדון הכי גדול בארץ. זה בטוח ייתן לנו הרבה ביטחון להמשך, אבל אסור לנו להיכנס לאופוריה. אנחנו חייבים להמשיך להילחם. הניצחון הזה מגיע גם לקהל הנפלא שלנו שתומך ומעודד אותנו. אין לי הסבר למה שקרה במחצית השנייה. בסך הכל גיא אמר לנו להמשיך ולשחק אותו דבר, וחבל שהלכנו אחורה. מזל שלא ספגנו את השער השלישי. זה ניצחון מאוד חשוב לבני יהודה לקראת ההמשך, אבל עדיין לא עשינו שום דבר. צריך להמשיך ולהילחם".

הערב יחגגו כל השחקנים את יום הולדתו של המגן איציק עזוז בבר תל אביבי ומחר יהנו השחקנים מיום חופשי ולא יתאמנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully