וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב בוזגלו: "בינתיים מאור השחקן הכי טוב במכבי"

30.11.2008 / 14:05

יעקב בוזגלו לא מבין את העליהום על בנו: "יש פה הרבה שחקנים שמקבלים יותר כסף ותורמים פחות". שניידר: "לא הייתה לי נחת מהקבוצה"

שחקני מכבי תל אביב ערכו הבוקר (ראשון) אימון שחרור, יממה לאחר ההפסד המביש 3:2 לבני יהודה במסגרת הליגה. באימון לא נכחו אוהדים, אבל מי שכן הגיע היה יעקב בוזגלו, אביו של שחקן הקבוצה מאור בוזגלו, שהתמקם מאחורי הגדר וצפה באימון. יעקב בוזגלו אמר כי "הטעות הכי גדולה שעשיתי היא שהלכתי עשרה צעדים לאחור, כפי שהתחייבתי וכפי שהתבקשתי על ידי אנשי מכבי תל אביב כשמאור הובא לקבוצה. עכשיו אני אקח עשרה צעדים קדימה, ועוד חצי צעד. מעכשיו אני מתכוון להיות בכל אימון ואימון ולצפות במאור. אף אחד לא יגיד לי לא לבוא לאימונים, אני נמצא מחוץ לגדר ולא מפריע. לפני שמאור הוא שחקן כדורגל, הוא הבן שלי".

בוזגלו הכאב התייחס לביקורת שנשמעה לאחרונה על בנו, שהובא בקול תרועה רמה ובינתיים מאכזב. "יש עליהום תקשורתי גדול על מאור, אבל בינתיים הוא השחקן הכי טוב במכבי עד עכשיו", אמר יעקב בוזגלו, "צריך לזכור שמאור הוא חלק מקבוצה, וברגע שהקבוצה נראית ככה, גם לו קשה לבוא לידי ביטוי. נעשו העונה הרבה טעויות בבניית הקבוצה, וגם בתפקוד של מאור נעשו טעויות. אני לא מבין למה מאור משוטט במרכז המגרש, זה לא המקום שלו. הוא צריף לשחק באגפים, למרות שגם שהוא באגפים הוא לא קיבל הרבה כדורים.

"כל הזמן מזכירים את עניין הכסף בעניין של מאור, אבל יש הרבה שחקנים במכבי שמקבלים יותר כסף ותורמים פחות", המשיך אביו של הכוכב, "מאור לא רשם בחיים שלו צ'ק, ותפסיקו לדבר על כסף. עדיין לא ראיתי שטר של כסף מבקיע שער.

"אני לא מצטער שמאור במכבי, אבל חייבים לעשות כאן שינויים. מאור הוא לא הבעיה של מכבי, ולראיה, עברו כבר שני מאמנים העונה, ועדיין בכל המשחקים מאור פתח בהרכב. זה אומר שמאמינים בו. לא יכול להיות שהקבוצה מתחילה את המשחק עם ספיגה של שער או שניים, ככה אי אפשר לשחק.

"אני הולך להיות הרבה יותר מעורב, אבל ברור שמאור צריך לשמוע להוראות המאמן, אבל עם הסתייגויות. צריך לזכור שיש לו דעה משלו".

"זו לא בעיה של מאמן"

יושב ראש מכבי תל אביב אביב בושינסקי נזף היום בשחקנים באסיפת הקבוצה. "במכבי תל אביב הייתה השקעה חסרת תקדים", אמר, "אף פעם לא השקיעו כל כך הרבה כסף במועדון הזה. בתחילת העונה לא היה שחקן אחד שביקש משהו מאיתנו ולא קיבל, לרבות פתיחת חוזים ושיפורם, הארכתם וכו'. אין מועדון שנותן תנאים טובים יותר לשחקניו- ארוחות, מכוניות, הצוות המקצועי הטוב ביותר, הצוות הרפואי המעובה והטוב ביותר. בקיצור, אתם מקבלים תנאים אופטימליים".

בושינסקי רמז לשחקנים שינואר, מועד חלון ההעברות, קרוב: "מי שלא טוב ילך הביתה, מי שאין לו אופי להלחם משחק אחרי משחק, הוא ילך ולא משנה מה תהיה החלופה. במכבי ת"א ישארו רק אלה שיש להם אופי ויכולת להקריב".

בושינסקי דיבר גם על רחשי ליבו של הבוס, אלכס שניידר: "יש רק אדם אחד שמשלם לכולכם את המשכורת, הוא נמצא בקנדה. הוא לא השקיע בשביל הפרסום שלו, הוא לא השקיע בשביל הכבוד שלו ולא בשביל העסקים שלו. אין לו עסקים בישראל. הוא עשה את זה כי הוא רצה לגרום לקהל האוהדים הגדול ביותר בישראל נחת. אתמול הוא אמר לי ולעוזי (מנכ"ל הקבוצה עוזי שעיה - ר.ב.) כי מהיום שהוא קנה את מכבי תל אביב לא היה לו יום אחד של נחת. ואם לו לא היתה נחת, חישבו על האוהדים המסורים של הקבוצה שקנו מנויים במיטב כספם, כמות המנויים השניה בגודלה בהסטוריה של המועדון".

לבסוף, דיבר בושינסקי גם על המאמן אבי נמני. "הבאנו את הסמל הגדול ביותר של מכבי תל אביב בכל הזמנים, ואין לנו ספק לרגע שהוא המתאים ביותר לתפקיד. הוא ישאר בתפקיד המאמן כל זמן שהוא רוצה, עד שיתחשק לו להפסיק. וגם כשיתחשק לו להפסיק, אנחנו נשכנע אותו להמשיך, כי אנחנו יודעים שזו לא בעיה של מאמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully