וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רק 2:2 למילאן מול טורינו

הרוסונרי לא הצליחו להחזיר את היתרון מהמוליכה אינטר לנקודה. רומא המשיכה את מומנטום הניצחון על לאציו עם 0:3 בלצ'ה

המשחק המרכזי של המחזור ה-13 באיטליה נערך כבר אמש (שבת) אז חגגה אינטר בדרבי ד'איטליה על חשבון יובנטוס, עם 0:1 קטן של סוליי מונטארי. הערב (ראשון) יצאה מילאן לטורינו, אבל חזרה הביתה רק עם 2:2 במה שעשה שירות מצוין דווקא לאינטר.

רומא, מעודדת מהניצחון בדרבי על לאציו בשבוע שעבר, טיילה ל-0:3 בלצ'ה ועשתה עוד צעד במעלה הטבלה. יריבתה העירונית הלכה בכיוון ההפוך, וחילצה בקושי נקודה ביתית מול גנואה (1:1). נאפולי התרחקה אף היא מהמקום הראשון של אינטר, כשספגה שיוויון דרמטי בדרך ל-2:2 מול קליארי.

טורינו - מילאן 2:2

המפגש הראשון במחזור ה-13 באיטליה בין קבוצה ממילאנו לקבוצה מטורינו הסתיים בניצחונה של הראשונה אחרי שאמש (שבת) גברה אינטר 0:1 על יובנטוס, אבל היום יצאה מילאן למשחק חוץ וסיימה ב-2:2 בלבד מול טורינו, מה ששירת בעיקר את יריבתה העירונית, שנהנית כעת מיתרון של 3 נקודות בפסגה.

רוברטו סטאלונה כבש ראשון בדקה ה-25, אבל היתרון של טורו החזיק מעמד 3 דקות בלבד לאחר שאלשנדרה פאטו השווה בדקה ה-28. עוד 6 דקות חלפו ורונאלדיניו שיגר בעיטה חופשית מצוינת פנימה כדי להלשים מהפך. במחצית השנייה הייתה טורינו טובה בהרבה והיא באה על שכרה בדקה ה-78 אחרי שאלסנדרו רוסינה קבע את תוצאת הסיום עם פנדל מוצלח.

לאציו - גנואה 1:1

לאציו חיכתה שבוע שלם להתאושש באולימפיקו מההפסד הצורב בדרבי, אבל מסתבר שהעסק קצת יותר בעייתי משחשבו. לגנואה, שנעצרה בשבוע שעבר על ידי יובנטוס לאחר רצף של שישה משחקים ללא הפסד, נותר זיכרון מתוק מהמפגש עם לאציו אשתקד, אז ניצחה באולימפיקו 0:1 לאחר 49 שנים שלא עשתה זאת.

ללא הארגנטינאי כריסטיאן לדסמה, השתלטה המארחת על המשחק במחצית הראשונה אך לא הביאה זאת לידי ביטוי. במחצית השנייה הצליחה גנואה לעקוץ, כשמי אם לא דייגו מיליטו מצא את הרשת של קאריסו בדקה ה-69. לאציו חילצה נקודה עם בעיטה מדויקת מרחוק של הצרפתי עוסמן דאבו בדקה ה-80, והתרחקה עד כדי שבע נקודות מאינטר.


לצ'ה - רומא 3:0

הג'יאלורוסי קיוו לרכב על גל הניצחון בדרבי בשבוע שעבר, וכך אכן היה. מול רומא התייצבה חברתה לתחתית לצ'ה, וכבר מהרגע הראשון נראו בבירור פערי הכוחות. בדקה ה-11 בישל פרנצ'סקו טוטי למירקו ווצ'יניץ', שחקנה לשעבר של לצ'ה, את הראשון של האורחים.

רומא המשיכה ללחוץ על שערה של לצ'ה, ובדקה ה-38 הכפיל הבלם הברזילאי ז'ואן את התוצאה. בדקה ה-49 הגיע תורו של הקפטן בעצמו לכבוש. טוטי קיבל כדור עומק ממתיאו בריגי והקפיץ בקלילות מעל פרנצ'סקו בנוסי. רומא עולה בעקבות הניצחון המשכנע למקום ה-15.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

נאפולי - קליארי 2:2

עם מאזן ביתי מושלם בסן פאולו, רצתה נאפולי לשכוח מההפסד במחזור הקודם לאטאלנטה ולהישאר צמודה לצמרת. כבר בדקה ה-9 עלתה המארחת ליתרון, כשאסקיאל לאבצי הארגנטינאי השאיר כדור למארק האמסיק שבעט פנימה.

לאחר ההפסקה התאזנו הכוחות, וקליארי אף השיגה את השיוויון, כשדייגו לופז הוותיק נגח פנימה בדקה ה-56. נאפולי לא התייאשה ועלתה שוב ליתרון, מכדור חופשי מדויק של לאבצי בדקה ה-84. אלא שנציגת סרדיניה רצתה לשים קץ למאזן הביתי של הנאפוליטנים, ובתוספת הזמן היה זה דניאלה קונטי שדחק מקרוב וקבע 2:2 בסיום.

משחקים נוספים:

סמפדוריה - קטאניה 0:3
לסמפ: קלאודיו בלוצ'י (6), אנטוניו קסאנו (62 ו-90)

בולוניה - פאלרמו 1:1
לבולוניה: מרקו די ואיו (20). לפאלרמו: דוידה סוצ'י (90)

קייבו - סיינה 2:0
לסיינה: דניאלה גלופה (83 בפנדל), מסימו מקארונה (88 בפנדל)

רג'ינה - אטאלנטה 1:3
לרג'ינה: פרנצ'סקו קוצה (10), ברנרדו קוראדי (21 ו-79). לאטאלנטה: כריסטיאנו דוני (90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully