וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר ניצחה את יובנטוס 0:1 בדרבי ד'איטליה

אינטר שלטה ללא עוררין בדרבי של איטליה מול יובנטוס וניצחה 0:1. לאחר סדרה של החמצות, סולי מונטארי כבש (73) ועשה צדק

שבוע קשה עבר על ז'וזה מוריניו. התקשורת האיטלקית רודפת אותו, מאמני הכדורגל בארץ המגף מגיבים לכל אימרה שלו, ומדינה שלמה, למעט אוהדי אינטר כמובן, תפסה צד בעימות המתוקשר שלו עם קלאודיו ראניירי. את הצד של מאמן יובנטוס כמובן. למרות הכל, מוריניו יצא המנצח. אינטר שלו ניצחה 0:1 בדרבי של איטליה, ואיך מוריניו אוהב לנצח במשחקים בהם כולם נגדו.

ביובה דיברו הרבה לפני המשחק, השחקנים היו משוכנעים בניצחון, ובקבוצה רצו להשיג נקמה על פרשת הקלצ'ופולי. אותה פרשת שחיתות שבעקבותיה נושלה הגברת הזקנה מאליפות, הורדה ליגה והנראזורי היו אלה שזכו מן ההפקר, לקחו אליפות אחת על השולחן הירוק, ושתיים על הדשא בהיעדר יריבה אמיתית בליגה.

מוריניו, זה שסתם את הפה במשך כל השבוע, שהצליח לא להיגרר לפרובוקציות, הוא זה שיצא המנצח הגדול של הדרבי ד'איטליה. אינטר שלו שלטה במשחק ללא עוררין, שיחקה היטב וניצחה 0:1 משער שכבש סולי מונטארי המצוין בדקה ה-73. יובנטוס התרכזה בעיקר בהגנה, שלחה כדורים ארוכים ומיעטה לסכן את השער. ללא הופעה מצוינת של אלכס מאנינגר בשער, התוצאה הייתה גבוהה יותר.

אחד הסיפורים של המשחק היה אדריאנו. החלוץ הברזילאי, שאיים השבוע לעזוב את אינטר אם לא ישחק, חזר להרכב לאחר שהושעה ממנו בארבעת המחזורים האחרונים. אדריאנו גילה יכולת טובה במשחק.


במשחק נוסף שהתקיים הערב, גברה פיורנטינה על אודינזה 2:4, עם צמד של ריקרדו מונטוליבו ושערים של אדריאן מוטו ואלברטו ג'ילארדינו במחצית שנייה נהדרת.

מהלך המשחק

המשחק נפתח בצורה אגרסיבית וכבר לאחר שתי דקות נפצע טיאגו בניסיון לתקל את סטנקוביץ', והוחלף. בדקה ה-12 הזדמנות ראשונה לאינטר, סטנקוביץ' הסתבך ברגליים בתוך החרבה, והגנת יובה הצליחה להרחיק. אינטר הייתה טובה יותר בפתיחה, ואיברהימוביץ' בחן את מאנינגר בכדור שטוח בדקה ה-26, האוסטרי היה במקום. מאנינגר המשיך להיות האיש של הגברת הזקנה, שהדף נגיחה מסוכנת של מונטארי ובעיטה חופשית מסובבת של מייקון. בדקה ה-33 שעט איברהימוביץ' ממחצית המגרש, ומול השוער בעט החוצה. שניות לפני השריקה למחצית, אינטר שוב פספסה הזדמנות לכבוש כשמונטארי ירה בחוזקה מתוך הרחבה ומאנינגר שוב הצליח להדוף.

אינטר התקשתה להגיע למצבים במחצית השנייה. בדקה ה-64 איברהימוביץ' מצא את אדריאנו, אך הברזילאי נגח מעל השער. דקה מאוחר יותר הגיע השבדי להזדמנות נפלאה, אבל מול מאנינגר בעט החוצה. השער הגיע בסופו של דבר בדקה ה-73. איברהימוביץ' ניסה לבעוט, אבל הניסיון הלא מדויק מצא את מונטארי לגלגל לרשת מחמישה מטרים. אינטר ביתרון מוצדק. אחרי השער יובה נזכרה גם לתקוף. בדקה ה-81 דל פיירו נגח וסזאר התעופף ומנע שער בטוח.

הרכב אינטר: ז'וליו סזאר, וולטר סמואל, מרקו מטראצי, מקסוול, מייקון, אסטבן קמביאסו, סולי מונטארי (פטריק ויירה, 89), חבייר זאנטי, דז'אן סטנקוביץ' (ניקולס בורדיסו, 86), אדריאנו (חוליו קרוז, 83), זלאטן איברהימוביץ'

הרכב יובנטוס: אלכס מאנינגר, זדנק גריגרה, ניקולה לגרוטלייה, ג'ורג'יו קייליני, כריסטיאן מולינארו, טיאגו (נפצע - קלאודיו מרקיסיו, 4), מרקו מרקיוני (מאורו קמוראנסי, 70), מוחמד סיסוקו, פאבל נדבד, אלסנדרו דל פיירו, אמאורי (וינצ'נזו יקווינטה, 77)

פיורנטינה - אודינזה 2:4

אחרי שני הפסדים רצופים הגיעו הזברות הקטנות מאודינה למשחק החוץ בפירנצה, במטרה לצאת מהמשבר הפוקד אותם. זה התחיל טוב עבור אודינזה, כשאלכסיס סאנצ'ס סידר לאנטוניו פלורו פלורס את שער היתרון בדקה ה-29. היתרון החזיק עד המחצית, שלאחריה הגיעה ההתפוצצות מצידם של הסגולים.

בדקה ה-52 הכשיל מאוריציו דומיצי את אלברטו ג'ילארדינו ברחבה, ואדריאן מוטו הרומני דייק מהנקודה והשווה. 10 דקות עברו ומוטו בישל לקשר ריקרדו מונטוליבו את השני של הויולה. אותו מונטוליבו כבש את השלישי בדקה ה-78, וראה דקה לאחר מכן את מוטו מבשל גם לג'ילארדינו שער לתפארת. אודינזה הצליחה לצמק ל-2:4, אחרי פנדל מוצלח של אנטוניו די נטאלה בדקה ה-83, אבל לא מנעה הפסד שלישי שפוגם קשות בתקוותיה למקום בליגת האלופות בסוף העונה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully