וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "אני מקווה שמוראטי נהנה"

מאמן אינטר מילאנו שלח מסר לנשיא הקבוצה אחרי ה-0:1 על יובנטוס: "הניצחון הזה מוקדש לו". ראניירי: "אינטר הייתה טובה יותר"

זה אולי לא יפה, זה אולי מוריניואי מדי - אבל זה לא משנה. אינטר ניצחה את יובנטוס 0:1 משער של סולי מונטארי, ולמרות הטרוניות על המשחק שלה תחת המאמן הפורטוגלי, מוליכה את טבלת הליגה האיטלקית וממתינה לכישלון של מילאן כדי ליצור בפער בפסגה.

ז'וזה מוריניו לא התבייש, כהרגלו, להצהיר שהקבוצה שלו היא הטובה ביותר: "שיחקנו עד כה טוב יותר מהיריבות שלנו. אם אתה לחוץ מדי לא תנצח ואם אתה לא מרוכז גם כן לא תנצח. צריך למצוא איזון ומצאנו אותו. הקבוצה עושה עבודה מצוינת מהדקה הראשונה עד האחרונה".

מוריניו לא התבייש להעביר מסר קטן לכיוונו של מאסימו מוראטי: "הניצחון הזה מוקדש לנשיא שלנו. אני בטוח שהוא נהנה מהמשחק". על ההחמצות של זלטאן איברהימוביץ' אמר מוריניו: "הוא שחקן אדיר וגם לו היה נגמר 0:0 הייתי מגן עליו. ההחמצות שלו לא משנות את זה".

המבקיע סולי מונטארי היה הכי קלישאתי בעולם: "מה שחשוב הוא לא מי כבש אלא שניצחנו. יובנטוס היא קבוצה טובה ותמיד קשה לשחק נגדה". לפחות על הדשא הוא יותר יצירתי.

מהצד השני היה קלאודיו ראניירי מציאותי: "זו לא הייתה יובנטוס שאני מכיר. לאינטר מגיע הרבה קרדיט על כך שסגרה אותנו כמו שצריך, אבל עשינו לא מעט טעויות ונתנו את הכדור ליריב יותר מדי פעמים. אני חייב להודות שהיא הייתה טובה יותר מאיתנו והגיע לה לנצח. רציתי שנחזור למשחק, לצערי זה לא קרה".

סאקי הולך למדבר?

באיחוד האמירויות אישרו היום (ראשון) כי הם מנהלים מגעים להחתמתו של אריגו סקי למאמן הנבחרת הלאומית. לפי דיווחים בתקשורת, סאקי צפה במשחקה של איחוד האמירויות נגד אירן, ואף שוחח עם כמה משחקני הנבחרת.

"הזמנו אותו כדי לדבר על עתיד הכדורגל באיחוד האמירויות, וכדי לדבר על אסטרטגיות פעולה", אמר סגן נשיא ההתאחדות, סעיד אבד אל גאפר חוסיין. "המשא ומתן עדיין נמשך, ונראה מה נוכל לעשות בנוגע לזה. סאקי זה שם ענק בכדורגל העולמי, ונהיה גאים אם ייקח אותנו". סאקי בן ה-62 הוביל את נבחרת איטליה לגמר גביע העולם ב-1994, אך הפסיד בפנדלים לברזיל. סאקי אימן את מילאן בין השנים 1987 ל-1991 ובעונת 1996/97, והוביל אותה לזכייה באליפות איטליה ושני גביעי אירופה לאלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully