וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תדברו על וויליאם

ארסן ונגר לא מאמין שארסנל הובסה על ידי הסיטי (3:0) בגלל שהשאיר את גאלאס בבית: "אני לא מאמין במנהיגות". פרגוסון מסופק מה-0:0

ערב מביך עברה אמש (שבת) הפרמיירליג, כשכל שלוש הגדולות של הליגה האנגלית לא הצליחו לכבוש או לנצח, סיימו את משחקיהן ב-0:0 והשאירו את המצב בצמרת כפי שהיה לפני המחזור. מי שאמורה להיות המאוכזבת הראשית היא היונייטד, שעלתה למשחקה מול אסטון וילה בידיעה שיריבותיה איבדו נקודות, אבל לא הצליחה להכניע את יריבתה. אז למה אלכס פרגוסון מרוצה?

"אין ספק שלא ניצלנו את איבוד הנקודות של יריבותינו", אמר השועל הסקוטי, "אבל כשבוחנים את המשחקים שעברנו יחסית לאלו של צ'לסי וליברפול, אנחנו היינו אלה שהוציאו את התוצאה הכי טובה. בסופו של דבר אני מאוד מרוצה מהמאמץ של השחקנים, שפגשו אסטון וילה נחושה ואגרסיבית. וילה הוכיחה שלא במקרה היא בין ארבע הראשונות, והיא ממשיכה להשתפר ולהוציא תוצאות עקביות".

לנמניה וידיץ', לעומת זאת, הייתה ביקורת על הבונקר של וילה. "כשקבוצה מתגוננת עם עשרה שחקנים במשך משחק שלם, קשה ליצור מצבים", אמר הבלם הסרבי, "לא ניצלנו את ההזדמנות שלנו לצמק את הפער בפסגה, אבל זו עונה ארוכה, והיריבות שלנו עוד יאבדו הרבה נקודות".

ליברפול מתוסכלת

נדמה שהפעם סר אלכס צודק, כיוון שליברפול, לדוגמה, איבדה את הנקודות בבית מול פולהאם. "אין ספק, יש תחושת תסכול מהמשחק הזה", אמר המאמן רפא בניטז, "זה היה יום רע שלנו, לא שיחקנו טוב, היינו נטולי אנרגיה והתקשינו להניע את הכדור. אנחנו מאוכזבים כיוון שכשהיינו בחדר ההלבשה נאמר לנו שצ'לסי הוציאה תיקו וארסנל הפסידה. פספסנו הזדמנות, אבל גם צ'לסי פספסה אחת".

בניטז סבור שפגרת הנבחרות התישה את שחקניו, שרובם נסעו למשחקים הבינלאומיים של נבחרותיהם. "ניסינו להשתמש בשניים-שלושה שחקנים עם רגליים רעננות, אבל ניתן היה לחוש כי לכמה מהשחקנים שלנו הייתה חסרה אנרגיה", אמר הספרדי.

העיתון "ניוז אוף דה וורלד" מדווח היום כי יוסי בניון על הכוונת של מנצ'סטר סיטי, שעשויה להציע תמורתו את אלאנו הברזילאי. בניטז טען בסוף השבוע האחרון כי אינו מתכוון למכור את הקשר הישראלי.

צ'לסי מעודדת

מאמן צ'לסי פליפה סקולארי החמיא ליריבה מניוקאסל על ה-0:0 שסחטה בסטמפורד ברידג'. "הם שיחקו מצוין, פשוט פנטסטי", אמר הברזילאי, "הם הגיעו לכאן להוציא תיקו, בצדק, והצליחו לעשות את זה. לפעמים קל יותר לשחק בחוץ מול קבוצות כאלה, מכיוון שהקהל הביתי מעודד אותן לתקוף ולצאת קדימה. קשה לכבוש מול הגנה צפופה שכזו. אולי נצטרך לשנות עמדות לכמה מהשחקנים".

סקולארי אף הוסיף כי לא איבד תקווה לצרף את רוביניו לצ'לסי, ואמר כי "הדלתות תמיד יהיו פתוחות בפניו, הוא יוכל להפוך אצלנו לשחקן הטוב בעולם".

ניקולס אנלקה, שנעצר אתמול על ידי הגנת הטונס, סיפר כי הוא עזב את ארסנל ב-1999 כדי להעניש את האוהדים. לטענתו, "הם כעסו עליי כי תפסתי את מקומו של איאן רייט. הם האשימו אותי בכל הבעיות של הקבוצה, ובגלל זה זעמתי עליהם וברחתי משם", סיפר הצרפתי.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

ארסנל סוערת

מי שהכי נפגעה מהמחזור אתמול הייתה כמובן ארסנל, שחזרה מובסת ממנצ'סטר אחרי שספגה שלישייה מסיטי בהפסדם השני ברציפות. מרכז הסערה היה חסרונו של וויליאם גאלאס, שהודח מתפקיד הקפטן ולא יצא עם הקבוצה למשחק החוץ בעקבות ביקורת קשה שהדיח בחבריו לקבוצה ובמאמן.

"אין לי מה להגיד על גאלאס, כי הוא לא היה פה ואין מה להתייחס אליו אחרי המשחק הזה", אמר ונגר אחרי המשחק, "אם הוא יחזור לקבוצה בעתיד? אני מאמין שכן".

כשנשאל לגבי היעדרותו של המנהיג, הפתיע ונגר כשענה "אני לא מאמין במנהיגות". "אני עדיין חושב שיש לנו קבוצה טובה, גישה נכונה ורוח לחימה", המשיך המאמן, "אנחנו מתקשים להוציא תוצאות טובות, אבל הבחורים לא ישקעו מההפסד הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully