וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: שלוש הגדולות הסתפקו ב-0:0

יונייטד לא ניצלה איבוד נקודות של צ'לסי וליברפול (מול ניוקאסל ופולהאם), וסיימה רק ב-0:0 מול אסטון וילה. סיטי הביסה 0:3 את ארסנל

מנצ'סטר יונייטד לא הצליחה הערב (שבת) לצמק את הפער בפסגת הליגה האנגלית, לאחר שסיימה ב-0:0 מול אסטון וילה. האכזבה של השדים האדומים גדולה במיוחד מאחר שגם יריבותיה לצמרת, צ'לסי וליברפול, איבדו נקודות לאחר שסיימו גם הן ב-0:0 מול ניוקאסל ופולהאם, במחזור מביך לשלוש המוליכות של הפרמיירליג.

מי שהולכת ומתרחקת מהחבורה הזו היא ארסנל. לא רק שהתותחנים שוב הפסידו, זה קרה הפעם בצורה משפילה עם 3:0 למנצ'סטר סיטי, שהשיגה ניצחון ראשון אחרי ארבעה משחקים.

צ'לסי - ניוקאסל 0:0

צ'לסי הגיעה למשחק הזה מעודדת, איך לא? אחרי ארבעה ניצחונות רצופים בליגה ומשחק בית מול קבוצת תחתית מגמגמת - גם ההרחקה של דרוגבה משלושה משחקים לא הייתה אמורה להדאיג את סקולארי. בפועל, גם כמות ההתקפות של שחקניו במשחק לא הייתה אמורה להדאיג את המנג'ר הברזילאי - רק הסטטיסטיקה הסופית, שאומרת אפס אחוז של ניצול מצבים, היא זו ששיחקה תפקיד הפעם. פרנק למפארד, ניקולס אנלקה ופלורן מאלודה לא הפסיקו לתקוף את שערו של שיי גיבן לאורך כל המשחק, אבל לא מצאו את הרשת. סקולארי ניסה גם את סלומון קאלו ומיכאל באלאק שנכנסו כמחליפים, אלא שהפעם שום דבר לא עזר לצ'לסי, שפיספסה הזדמנות נהדרת להתמקם לבדדה בראשות הטבלה בפרמיירליג

ליברפול - פולהאם 0:0

סטיבן ג'רארד חגג 10 שנים מאז משחקו הראשון בליברפול, אבל לא רק העובדה שהוא היה פצוע ולא יכל לשחק קילקלה את החגיגה הזאת. בדיוק כמו יריבתה בצמרת, צ'לסי, גם ליברפול לא הצליחה להשיג את שלוש הנקודות בתזמון שיכל להיות כל כך מושלם, ונאלצה להסתפק בנקודה כשהסטטוס-קוו בצמרת נשמר. יוסי בניון פתח על הספסל, וגם נשאר שם אחרי שרפא בניטז השתמש באלונסו, באבל ואל זאהר כמחליפים.

כנראה שליברפול התעוררה מאוחר מדי במשחק הזה, והבינה את מצבה במאני טיים, שהיה מסוכן מדי מבחינתה של פולהאם. צ'אבי אלונסו החמיץ כדור חופשי בדקה ה-88, ודדניאל אגר נגח סנטימטרים מעל המשקוף בדקה ה-90.

מנצ'סטר סיטי - ארסנל 0:3

קבוצתו של ארסן ונגר הגיעה ל"סיטי אוף מנצ'סטר סטאדיום" עם ניצחון אחד מארבעת המשחקים האחרונים, עם הרבה חששות אבל גם עם לא מעט יומרות לאור מצבה הלא ברור של המארחת. מצד שני, וויליאם גאלאס נופה מהסגל וססק פברגאס לא היה בו בגלל הרחקה. על הדשא, קבוצתו של מארק יוז נראתה כמו זו שהצליחה להשתחרר מכל הצרות. לקראת סיום המחצית הראשונה הסיטי עלתה ליתרון. סטיבן איירלנד מצא את עצמו בזווית נוחה מול השער של מנואל אלמוניה, וכבש ממרכז הרחבה.

התותחנים עלו בטירוף למחצית השניה וישבו על השער של המארחים, אבל זה לא מנע מהם לספוג שער שני, בדקה ה-56. הפעם זה היה שערו השמיני של רוביניו העונה, שהתחיל במתפרצת של קבוצתו, אותה סיים שון רייט פיליפס בבישול יפהפה. בדקה ה-90 נפסק פנדל לטובתה של מנצ'סטר סיטי אחרי עבירה של יוהאן דג'ורו ברחבה. דניאל סטארידג', שנכנס כמחליף, דייק בבעיטה וקבע את תוצאת המשחק, 0:3 למנצ'סטר סיטי. טל בן חיים ישב על הספסל 90 דקות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

אסטון וילה - מנצ'סטר יונייטד 0:0

פרגי לא מאמין. יונייטד הגיעה למשחק בידיעה שיריבותיה לצמרת סיימו ב-0:0, אבל השחקנים בלבן לא הצליחו להכניע את הגנת הווילה. שתי הקבוצות דווקא הגיעו במצב רוח מצוין, אחרי שווילה ניצחה בשבוע שעבר את ארסנל ויונייטד חגגה על סטוק, אבל הערב אף אחד מ-22 השחקנים לא הצליח לפגוש את הרשת. היונייטד אומנם עם משחק חסר, אבל רחוקה שמונה נקודות מהמקום הראשון ומשתי יריבותיה.

החלק הכי מאכזב היום ביונייטד היה החלק הקדמי, שכנראה בזבז את כל התחמושת בשבוע שעבר. רונאלדו נראה עייף, ווין רוני איבד מומנטום, וטבז לא היה מרוכז. אסטון וילה, מנגד, ממשיכה להוכיח שלא במקרה היא ממוקמת בצמרת.

שאר המשחקים

מידלסברו - בולטון 3:1

תמיר כהן שוב לא היה בסגל של בולטון, אבל קבוצתו השיגה ניצחון שלישי בארבעה משחקים. השער הראשון הגיע כבר בדקה השמינית, כשקווין דייויס נגח מצדה השמאלי של הבוקסה, אחרי מסירה מצויינת של סטיינסון האיסלנדי. שתי דקות מאוחר יותר, הוונדררס חגגו את השני. סטיינסון שוב בישל, ומסירת הרוחב שלו הגיעה למתיו טיילור, שבעט ממרכז הרחבה פנימה. המחצית השניה הייתה רדומה עד לדקה ה-77, אז הובקעו שני שערים ב-60 שניות. זה התחיל בשער מצמק של עמנואל פוגאטץ האוסטרי, והמשיך בשער נוסף לזכותה של בולטון. הפעם זה היה יוהאן אלמנדאר, שהבטיח את הניצחון של הוונדררס.

פורטסמות - האל סיטי 2:2


כמו תמיר כהן בבולטון, גם בן סהר לא היה בסגל של פומפי. יונאס קאבול שלח מסירת רוחב לפיטר קראוץ', שכבש בדקה ה-20. האל סיטי הישוותה בדקה ה-54 כשכדור מרגליו של קמיל זייאט מצא את ראשו של מייקל טרנר, שהמשיך לתוך השער וקבע 1:1. פומפי החזירה לעצמה את היתרון בדקה ה-63 משער של גלו ג'ונסון. אבכל הסיומת במשחק הזה הייתה של האל סיטי, שהישוותה משער עצמי של פאמארוט בדקה ה-87.

סטוק סיטי - ווסט ברומיץ' 0:1
לסטוק: מאמדי סידיבה (84)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully