וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיו ארז: "אנחנו עגלה שתקועה בבוץ"

16.11.2008 / 22:52

מאמן ראשל"צ מודע למצבה העגום של קבוצתו, אחרי ההפסד הרביעי. חבר הנהלה: "האחריות היא שלו". פרנקו: "אנחנו רוצים פלייאוף"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

המחזור הרביעי בליגת העל בכדורסל נערך הערב (ראשון), כאשר במשחק המרכזי גברה מכבי תל אביב 56:88 על עירוני קרית אתא. ראשון לציון ממשיכה ללכת מדחי על דחי, כשהקבוצה של זיו ארז נוצחה בפעם הרביעית העונה, 79:71 על ידי הפועל חולון. גבעת שמואל השיגה ניצחון שלישי העונה, 70:76 על עירוני אשקלון והיא נראית מצוין. במשחק נוסף גברה הפועל ירושלים, שתפגוש ביום חמישי את מכבי תל אביב, 90:105 על עירוני רמת גן של רובי בלינקו.

בראשל"צ קיימת ציפייה שארז יתפטר

זיו ארז, מאמן מכבי ראשון לציון, אמר לאחר ההפסד לחולון: "נמשיך לעבוד וננסה להוציא את העגלה מהבוץ, מה שבטוח, היא אכן בבוץ. כרגע אנחנו עגלה, נצטרך להחליף גלגל כדי לנסוע טוב יותר. אין לנו תקציב שאי אפשר להפסיד, זו בסך הכל ראשון לציון, אבל אנשים אוהבים לדבר. זה לא שראשון הייתה בעבר אימפריה ועכשיו היא מדשדשת. אני נחוש, אני יודע מה צריך לעשות".

בהנהלת מכבי ראשון לציון קיימת ציפייה לכך שהמאמן ייקח אחריות ויתפטר, אך כרגע נראה שהוא לא מתכוון לעשות כך. חבר הנהלה בקבוצה אמר לאחר המשחק: "האחריות המקצועית היא של המאמן, בישיבה שערכנו בשבוע שעבר החלטנו לתת לו עוד צ'אנס, לא לעשות בלאגן, ולחזק את ידי הקבוצה. חשבנו שזה יעזור, אבל התבדינו. אנחנו צריכים לנקוט בצעדים אחרים, כי ככה אנחנו נמצא את עצמנו בעונה הבאה בליגה הלאומית".

יש לציין כי כרגע לא מתוכננת ישיבת הנהלה ליום שני, אך בעבר כבר לקח היו"ר משה קליסקי החלטות שהתבררו כמקובלות על כל ההנהלה. בסיום המשחק קליסקי התלונן בפני התקשורת ואמר: "לא יכול להיות שבכל משחק עם הקהל של חולון יהיו נזקים". הדברים נאמרו בעקבות 12 כסאות שנעקרו ממקומם על ידי אוהדי חולון. קליסקי המשיך: "לפני המשחק ביקשנו שלא ייכנסו יותר מ-200 אוהדי חולון, אך נענינו לבקשותיהם ונתנו יותר. עכשיו רואים את התוצאות". בבדיקה שנערכה התברר שביציע בו ישבו אוהדי ראשון לציון רק כיסא אחד נשבר.

מן הצד המנצח אמר המאמן דני פרנקו: "כבר אמרתי בתחילת העונה שאנחנו רוצים להיות בפלייאוף ומשם להתקדם. לי זה לא משנה מקום 7 או מקום 8, מישהו מכיר קבוצה שתרצה לבוא לסדרה של הטוב מחמש בחולון? אבל העונה עוד ארוכה ונישאר צנועים".

אהרוני: "מגיע קרדיט לחבר'ה על ההגנה"

קבוצה נוספת שממשיכה להשתפר היא גבעת שמואל. "היה משחק קשה מאוד", אמר בסיום המשחק המאמן המנצח אורן אהרוני. "עירוני אשקלון היא קבוצת התקפה מדהימה, אבל מגיע קרדיט גדול לשחקנים שלי שעצרו את אשקלון על 70 נקודות. אני לא האמנתי שנצליח. בהתקפה קצת נתקענו, אך בסופו של דבר מה שניצח לנו את המשחק זו ההגנה שלנו".

עדי אזולאי, מאמן אשקלון, אמר בסיום המשחק: "היינו במשחק. דקה וחצי לסוף שרקו פאול בלתי ספורטיבי לאבי בן שימול שלא היה ולא נברא והם רצו ל-0:5 וניצחו את המשחק. אני צריך לראות את זה. אבי נשבע שלא היה כלום. במשחק של נקודה פה נקודה שם זה מאוד משמעותי. הם פתחו רבע ראשון טוב, אבל ברבע השלישי כבר הובלנו. אני לא חושב שרדפנו אחריהם, היה משחק צמוד. צריך לראות את השריקה של השופט שהכריעה את המשחק".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

רוג'ר פאוול: "יש כאן אווירה נהדרת"

חגיגה יפה הייתה גם במלחה. מאמן הפועל ירושלים, גיא גודס, אמר בסיום משחק הניצחון: "רמת גן באה אלינו בסיטואציה טובה, משחק בית לקראת שני משחקים קשים. גם יכולתי לתת לרוג'ר פאוול דקות כדי שיתחיל להתחבר לקבוצה. פתחנו לא טוב, היינו קצת שאננים, אבל ברבע השני הצלחנו לברוח ובעצם סגרנו את המשחק, ויכולתי לתת לשחקנים משמעותיים לנוח לקראת השבוע הקשה".

שחקן הפועל ירושלים, רוג'ר פאוול: "יש פה אווירה נהדרת, הצוות המקצועי והחבר'ה סיפרו לי על האוהדים ועל התמיכה המדהימה. מבחינת המשחק ברגע שנכנסנו לקצב שהמאמן רצה הלך לנו טוב, שיחקנו אגרסיבי בהגנה והרבה שחקנים היו מעורבים".

מן הצד השני של המתרס אמר המאמן המנוצח, רובי בלינקו: "הפסדנו את המשחק במחצית הראשונה כשקיבלנו 60 נקודות. לאפשר לירושלים ריצה של 20 נקודות ב-5 דקות בבית שלה זה הרבה מעבר למה שאפשר לתת. בוודאי שאני אחראי למצב, אני המאמן ואני אחראי על איך שהקבוצה נראית. אני לא בנאדם שמרים ידיים ואני לא חושש למעמדי, אני בא לעבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully