וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: מושלמים עד אתא

מכבי תל אביב לא התקשתה להביס את קרית אתא 56:88, אבל ביום חמישי מחכה לה ירושלים שנראתה מצוין ב-90:105 על עירוני רמת גן

המחזור הרביעי בליגת העל נמשך הערב (ראשון), אחרי שאמש ספגה מכבי חיפה את הפסד הבכורה שלה, 88:83 בגן נר מול הפועל גליל/גלבוע. במוקד התארחה מכבי תל אביב אצל עירוני קרית אתא, והביסה אותה 56:88 במשחק קליל שעזר לה לשכוח את הזכרונות הרעים מהתבוסה בפיראוס לפני שלושה ימים.

יריבתם הבאה של הצהובים במשחק ההשלמה ביום חמישי הקרוב, הפועל ירושלים, התאוששה מההדחה שלה מהיורוקאפ עם ניצחון ביתי מצוין 90:105 על עירוני רמת גן המידרדרת. מכבי ראשון לציון המשיכה להידרדר עם הפסד ביתי 79:71 להפועל חולון, מכבי גבעת שמואל 70:76 על עירוני אשקלון ובלמה את המומנטום של הדרומיים.

עירוני קרית אתא - מכבי תל אביב 88:56

סיר הלחץ הצהוב של אפי בירנבוים קיבל סוף סוף משחק קל על נייר שגם הולך קל במציאות, ושחקני מכבי תל אביב ניצלו את האירוח של העולה החדשה בנשר כדי לצבור קצת ביטחון לקראת ההגעה למלחה ביום חמישי.

שלושה ימים אחרי שהגב הכואב שלו גרם לו לא להתלבש מול בהפסד בפיראוס, החלים קרלוס ארויו לחלוטין ופתח בחמישייה לצידם של טל בורשטיין, מרכוס בראון, ליאור אליהו וד'אור פישר. המקומיים פתחו בהתלהבות והוליכו 2:5, אבל כאן נגמר להם הכוח מול היריבה העדיפה בהרבה, והצהובים רצו 0:10, מה שגרם למאיר קמינסקי להזעיק פסק זמן בפיגור 12:5.

את האורחים מתל אביב זה לא הרשים, והפער המשיך לצמוח. ארויו הפעיל את פישר בהתקפה, דיילון ברנס נבלם לחלוטין בהגנה, ועד סיום הרבע הצהובים העלו את היתרון עד ל-11:26. ברבע השני נתן בירנבוים קצת מנוחה לארויו ופישר, אבל המקומיים לא הצליחו אפילו לדגדג את השליטה של הצהובים במשחק, ובמחצית עמדה התוצאה על 24:44 למכבי תל אביב.

בקרית אתא השתדלו בשארית המשחק פשוט לא לספוג השפלה כואבת במיוחד, וארז קוחנסקי, שגדל במכבי תל אביב, דאג לכך עם מטח שלשות משובח. אבל הפער לא ירד מתחת לרף עשרים הנקודות, ואף טיפס ל-38:66 בסיום הרבע השלישי. עד הסיום הקפידו הצהובים שלא לדרוס יותר מדי, כשדקות המשחק התחלקו בין דרור חג'ג', ג'ייסון וויליאמס וטריי סימונס שרגילים להיאבק על פירורי פרקט ביורוליג, ובסיום ניצחה מכבי תל אביב 56:88.

קלעו למכבי תל אביב: טריי סימונס 13, ד'אור פישר 12, קרלוס ארויו 11 (9 ריבאונדים, 11 אסיסטים), ג'ייסון וויליאמס 10 (8 ריבאונדים), עומרי כספי 7, ליאור אליהו 6, יניב גרין (8 ריבאונדים ודרור חג'ג' 5 כל אחד, דרק שארפ 4 (4 חטיפות), אסטבן באטיסטה וטל בורשטיין 2 כל אחד.

קלעו קרית אתא: ארז קוחנסקי 18 (6 מ-7 משלוש), ברנדון מקנייט 10 (6 ריבאונדים, 4 אסיסטים), ג'וש ניגוט 9, מיליגן דאנטה 7 (6 ריבאונדים), דיילון בארנס 5, ניב ברקוביץ' 4, ולאד יירמישין 3.

הפועל ירושלים - עירוני רמת גן 90:105

בירושלים לא לקחו קשה את ההדחה מהיורוקאפ והתעודדו מהניצחון על קאזאן במשחק הגומלין, ומהעובדה שמולם התייצבה קבוצה חסרת ביטחון שעדיין לא מצאה את עצמה מתחילת העונה. הירושלמים פתחו את המשחק בטירוף, עם שתי שלשות מדויקות של שרון ששון ועוד אחת של טימי באוארס שהריצו אותם ל-8:19 מהיר. רמת גן התעשתה וחזרה למשחק בעזרת שון דניאל הצעיר, שיחד עם אנתוני מיילס העניק לאורחים יתרון 25:27 בסיום הרבע הראשון.

כרמלו לי נכנס לעניינים בתחילת הרבע השני, אבל מהעבר השני נכנס רוג'ר פאוול, הזר האחרון שנחת במלחה, ובתשע נקודות מהירות הריץ את ירושלים ליתרון דו ספרתי. כאן עברו המקומיים לתחרות שלשות פרטית עם חמש צליפות רצופות מחוץ לקשת, ובמחצית התוצאה עמדה על 45:59 לירושלים.

במחצית השניה המשיך עומאר סניד ביכולת החלשה שלו, אבל למזלו של גיא גודס, טראביס ווטסון חיפה עליו ביעילות מרשימה. גם פאוול נראה מצוין, וברגע שמורן רוט הצטרף לחגיגת השלשות הפער צמח וצמח, עד ל-61:83 בסיום הרבע השלישי. הרבע הרביעי כבר היה לפרוטוקול, כשגודס שילב כמה משחקני הספסל שלו, והפער נשמר עד ל-90:105 בסיום.

קלעו לירושלים: שרון ששון הוביל עם 20 נקודות (5 מ-7 לשלוש), טרוויס ווטסון 18 ושבעה ריבאונדים, רוג'ר פאוול הוסיף 17 נקודות, מורן רוט עם 13 נקודות ותשעה אסיסטים, עומר סניד וארז מרקוביץ' קלעו 11 נקודות כל אחד, טימי באוורס תשע נקודות ושמונה אסיסטים, יובל נעימי ארבע נקודות, בן לזר תרם שתי נקודות.

קלעו לרמת גן: כרמלו לי 29 נקודות, אנטוני מיילס הוסיף 22 נקודות וקטף תשעה תפוחים, שון דניאל עם 17 (4 מ-4 ל-2), מייק הלמס תרם 12, אור ברנר עזר עם חמש נקודות, ג'וש גומז שלוש נקודות, שמוליק ברנר עם תרומה צנועה של שתי נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

מכבי ראשון לציון - הפועל חולון 79:71

אחרי ההתכתשות המכוערת בינו לבין אוהדי מכבי ראשון לציון בשבוע שעבר, ניסה זיו ארז לייצב את מעמדו מול השכנה מחולון, אבל הכתומים שלו נכנעו בסופו של דבר במשחק אינטנסיבי ומותח, ועם ארבעה הפסדים בארבעה משחקים נראה שדרכו של ארז בראשון לציון תסתיים כבר השבוע.

ג'יימס לאנג, שלא קיבל עד כה הזדמנות אמיתית, פתח בחמישייה במקומו של גילי מוסינזון. דרון וושינגטון הריץ את הפועל חולון ליתרון 2:8 בפתיחה, אבל רוברט קונלי העביר אחרי חמש דקות את היתרון לראשון עם 10:11. חולון שוב הצליחה להפוך, ובסיום הרבע הראשון 19:20 לאלופה. ברבע השני החלה סוג של נדנדה במשחק, לפני שליאור שגב הפגיז שבע נקודות רצופות והקפיץ את החולונים ליתרון 40:47 במחצית.

אחרי ארבע נקודות רצופות של האורחים שנתנה להם יתרון שיא של 40:51 בתחילת הרבע השלישי, חזרה ראשון לציון למשחק בעזרת רוברט קונלי והקטינה עד ל-52:50, אבל המילה האחרונה ברבע הייתה של האלופה שסגרה את הרבע ביתרון 50:57.

המומנטום המשיך לעבור מצד אל צד כשהכתומים רצו ל-0:10 מהיר שהעלה אותם ליתרון 59:60 שנתן תקווה לקהל המקומי, אבל אז הגיע בריאן טולברט, שנראה כמו מנהיג חולוני ותיק ולא כמו שחקן בן 34 במשחקו הראשון בקבוצה. הגארד הנפלא לקח אחריות, קלע סלי קלאץ' חשובים ופיטם את חבריו בנדיבות, וחולון שוב חזרה להוביל 60:66. מוסינזון עוד ניסה להוביל פוש אחרון של ראשון לציון, אבל חולון עמדה בפרץ והקהל המסור שלה חגג עוד ניצחון חוץ מתוק 71:79.

קלעו לחולון: קרטיס ווית'רס 14, לואיס פלורס 13, דרון וושינגטון 12 (6 ריבאונדים), בריאן טולברט 11 (6 אסיסטים), ליאור שגב 9, כריס ווטסון 8 (7 ריבאונדים), יהוא אורלנד 6, אורי קוקיה 4, ליאור ליפשיץ 2.

קלעו לראשון לציון: גילי מוסינזון 21, רוברט קונלי 15 (7 אסיסטים), אופיר פרחי 9, אבי סוכר 8, ג'יימס לאנג 5, קן טוט 2.

מ.כ גבעת שמואל - עירוני אשקלון 70:76

אם היו כאלה שפקפקו בתחילת העונה באורן אהרוני ובקבוצה שלו, הגיעו שני הניצחונות על קרית אתא וראשון לציון במחזורים האחרונים שהראו שכדאי לכולם להתחיל לספור אותם. הקורבן התורן שלהם היו האשקלונים שנראו טוב מאוד בעצמם עד כה, ואולי הגיע הזמן שגם במכבי תל אביב, שתארח את הגבעה ביום ראשון הבא, יתחילו לחשוש.

הדקות הראשונות היו שייכות לגבעה וקורי קאר הנהדר, ולמרות פתיחה חלשה של רונלד רוס הובילה גבעת שמואל 13:24 בסיום הרבע הראשון. סטפן ברדפורד סייע לקאר ביכולת מצוינת, אבל אז התעורר סטיב בארט ג'וניור מתרדמתו, והחל לצבור נקודות בקצב. כשהוא נהנה מטרה קלי היעיל לצידו, החזיר בארט את אשקלון עד לפיגור מינימלי של 40:37 בירידה למחצית.

אשקלון השלימה את המהפך בתחילת הרבע השלישי ועלתה ליתרון, אבל קאר ומשה ברנר דאגו להחזיר את השליטה במשחק לגבעת שמואל, שרצה ל-0:6 וברחה מעט. מנגד השתולל בארט וקילקל את הרושם הטוב שהותיר ברבע השני, אבל לואיס טרסקוט שמר את אשקלון קרוב ובסיום הרבע השלישי התוצאה הייתה 54:54. בדקות הסיום היה זה ג'רמיין הול הוותיק שעשה את העבודה למקומיים, ויחד עם התעוררות של רוס שמר על פער יציב. קלי ניסה וניסה אבל לא הצליח לבד, ובסיום ניצחה גבעת שמואל 70:76.

קלעו לגבעת שמואל: ג'רמיין הול הוביל עם 18 נקודות, (7 מ-10 ל-2) ותשעה ריבאונדים, סטפן ברדפורד עזר עם 15 נקודות, ושמונה ריבאונדים, רונלד רוס וקורי קאר קלעו 12 נקודות כל אחד, משה ברנר תרם שבע נקודות, רועי ברקוביץ' עם שש, יוני ניר עם חמש, יחזקאל סקוורר נתן תפוקה של נקודה אחת.

קלעו לאשקלון: סטיב בארט ג'וניור המטיר 18 נקודות והוריד חמישה ריבאונדים, טרה קלי עם 12 נקודות , אבי בן שימול תשע, עמית תמיר שמונה, אור איתן שבע נקודות ושבעה כדורים חוזרים, אדי פובס שתי נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully