וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לדרבי חיה משלו

שער של ז'וליו 'החיה' באפטיסטה סידר לרומא 0:1 גדול על לאציו בדרבי. מילאן עלתה למקום השני עם 0:1 קטן על קייבו, נאפולי ואודינזה הפסידו

לאחר שצפתה בשתי יריבותיה הגדולות, יובנטוס שהביסה כבר ביום חמישי 1:4 על גנואה, ואינטר שגברה 0:2 על פאלרמו בסיציליה, עושות את העבודה במשחקים המוקדמים של המחזור ה-12, הראתה מילאן שהעונה היא מתכוונת להיות חלק מהמירוץ עד לרגעי הסיום. למרות משחק לא מרשים הצליחה מילאן לנצח 0:1 את קייבו, מפנדל של קאקה ושבה למקום השני.

בדרבי הגדול של רומא השיגה רומא ניצחון יוקרתי וחשוב 0:1 על יריבתה הגדולה לאציו. שאר קבוצות הצמרת נחלו מפלות מפתיעות. אודינזה ממשיכה לאבד גובה, לאחר הפסד ביתי 1:0 מול רג'ינה, האחרונה ערב המחזור. נאפולי ספגה שני שערים בדקות הסיום, בדרך להפסד 3:1 מול אטאלנטה, וגם פיורנטינה איבדה נקודות יקרות בהפסד 1:0 לקליארי.

רומא - לאציו 0:1

אחרי שנים של הסתכלות מלמטה על ההצלחות של רומא, הגיעה לאציו לדרבי של עיר הבירה כקבוצת צמרת הפוגשת קבוצת תחתית מוכה, אבל הכבוד של פרנצ'סקו טוטי וחבריו הביא להם שלוש נקודות יקרות, וגאווה עירונית עצומה, שלא ניתנת למדידה בנקודות.

המחצית הראשונה באולימפיקו המפוצץ הסתיימה ללא שערים, עד שהגיע ז'וליו באפטיסטה וכבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-51, בנגיחה אחרי הרמה מדויקת של טוטי. תשע דקות לאחר מכן הורחק כריסטיאן לדזמה משורות התכולים, ומשימת השוויון שלהם הפכה לקשה עוד יותר.

הבחורים של לוצ'יאנו ספאלטי השכילו לשמור על השער והשיגו ניצחון שהרחיק אותם ממאבקי הירידה, ואולי חשוב מכך פגע בשאיפות הצמרת של לאציו.

מילאן - קייבו 0:1

שער השיוויון שספגה מילאן בתוספת הזמן בתיקו 1:1 מול לצ'ה, עצר את הריצה המטורפת ומנע ממנה שמירה על המקום הראשון. לקראת משחק הבית עם קייבו שאפו במילאן לשכוח מאותו שער מרגיז ולהראות שהכל בשליטה.

החמורים המעופפים מורונה ניצחו רק פעם אחת העונה ונמצאים מתחת לקו האדום. למרות זאת הם הערימו קשיים על המילאנזים ואף סיכנו את שערו של כריסטיאן אביאטי. בדקה ה-15 זכתה מילאן למעט עזרה מהשופט, כאשר ספק הכשלה על קאקה הפכה לפנדל. הברזילאי דייק מהנקודה וקבע יתרון למארחת. קייבו הייתה עדיפה במחצית השנייה, אך נאיבית וחסרת מעוף בחלק הקדמי. מילאן ממוקמת שנייה עם 26 נקודות.

אטאלנטה - נאפולי 1:3

1:5 - זה הייתה התוצאה בה הביסה אטאלנטה את נאפולי במפגש בין השתיים אשתקד בברגמו. עם הזיכרון הצורב הזה עלו שחקני התכולים במטרה לנקום ולהישאר צמודים למוליכות. שתי הקבוצות היו רדומות במחצית הראשונה, בה האירוע היחיד היה פציעתו של חרמן דניס והחלפתו בידי מרסלו זלאייטה.

במחצית השנייה המשחק החל לקבל צורה. פריירה פינטו העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-62, וארבע דקות לאחר מכן ראה זלאייטה האורח את האדום. למרות זאת, נאפולי לא הרימה ידיים וזכתה לפנדל, לאחר שאסקיאל לאבצי הוכשל בדקה ה-73. הסלובקי מארק האמסיק ניגש ולא התבלבל מול פרדיננדו קופולה. כשנדמה היה שהקבוצות מוכנות לחלק את הנקודות, הגיעו שני שערי בזק של מנפרדיני (88) ופלוקארי (90) והנחילו לנאפולי הפסד שני העונה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

אודינזה - רג'ינה 1:0

האחרונה בטבלה הגיעה למפגש מול אחת מהפתעות העונה ועשתה לה חיים קשים כבר מרגע הפתיחה. אודינזה התקשתה להתאושש משער החובה בתוספת הזמן מול אינטר, שפגם מעט בפנטזיות האליפות שלה. במחצית הראשונה הייתה זו רג'ינה שכמעט ועלתה ליתרון, בעיקר הודות ליכולת טובה של פרנקו בריינזה המצוין. בדקה ה-60 בריינזה כבר מצא את הרשת, אחרי בישול של פרנצ'סקו קוצה. זהו הפסד שני ברציפות לזברטה.

קליארי - פיורנטינה 0:1

הנתון המונע מפיורנטינה להידבק לקבוצות הצמרת אלו משחקי החוץ, והיום קיבלנו דוגמה חיה לעניין. הויולה יצאו לסטאדיו סן אליה ונוצחו בפעם הרביעית העונה מחוץ לפירנצה. האורחים סיכנו יותר את השער, אבל עבירה של אלסנדרו גמבריני ברחבה על רוברט אקוואפרסקה, הובילה לפנדל אותו ניצל החלוץ בעצמו כדי לעלות את קליארי ליתרון 0:1 בדקה ה-31 ולמעשה לקבוע את תוצאת המשחק.

משחקים נוספים:

סמפדוריה - לצ'ה 2:3
לסמפ: ג'נארו דלווקיו (11), אנטוניו קסאנו (14), מריוס סטנקיביצ'יוס (61). ללצ'ה: סימונה טיריבוקי (55, 83)

קטאניה - טורניו 2:3
לקטאניה: ג'וזפה מסקרה (8, 39, 80). לטורינו: ריקרדו קולומבו (7), ניקולה אמורסו (50 בפנדל)

סיינה - בולוניה 1:1
לסיינה: עבדלקאדר גזאל (22). לבולוניה: מרקו די ואיו (45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully