וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס כבר סופרת חמש

הביסה 1:4 את גנואה במשחק שהוקדם מהמחזור ה-12, והיא עם ניצחון חמישי ברצף בליגה. סביליה ואוסאסונה העפילו לשמינית גמר הגביע

במשחק שהוקדם מהמחזור ה-12 בליגה האיטלקית עקב משחק ראגבי בין איטליה וארגנטינה, פגשה הערב (חמישי) יובנטוס את גנואה והביסה אותה 1:4.

הפתיחה של הזברות הייתה מהממת כשזדנק גריגרה העלה אותן ליתרון כבר אחרי שש דקות, מבישול של אלסנדרו דל פיירו. 20 דקות אחר כך, גריגרה בישל לאמאורי את השני. החל מהדקה ה-85 נפלו שלושה שערים עד הסיום. ראשון היה זה וינצ'נזו יאקווינטה, שכבש אחרי בישול שני של הנסיך. בדקה ה-89 צימק דייגו מיליטו בשערו העשירי העונה בפנדל. בתוך תוספת הזמן סוקרטיס פפאסטטופולוס מגנואה כבש שער עצמי וחתם את תוצאת המשחק, 1:4.

הגברת הזקנה ממשיכה את הכושר הטוב מאז הניצחון 1:2 על ריאל מדריד במחזור השלישי של ליגת האלופות. יובה משיגה ניצחון חמישי ברציפות בליגה, עם מאזן שערים של 2:11, והיא עולה למקום השני כשהיא עם 24 נקודות, כמו לאינטר שמוליכה בזכות יחס שערים עדיף.

הקבוצה מעיר הנמל פתחה רע את העונה. לאחר שלושה הפסדים בחמשת המחזורים הראשונים, נכנסה גנואה לפורמה ולא נוצחה מאז המחזור השישי כשהיא משיגה ארבעה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו עם אינטר ואודינזה החזקות. יובה עצרה את הדהירה של גנואה, שנשארת במקום השמיני בליגה.

ספרד: סביליה ואוסאסונה העפילו לשמינית הגמר

אחרי ההפתעות הגדולות שכבר התרחשו בגביע המלך בספרד, עם ההדחות המדהימות של ריאל מדריד ו-ויאריאל בשלב 1/16 גמר הצליחה סביליה לא למעוד מול פונפרדינה, קבוצה מהליגה השלישית, והעפילה לשמינית הגמר, לאחר ניצחון 0:4.

במשחק הראשון הפתיעה פונפרדינה את האנדלוסים עם 0:1 קטן. אלא שלסביליה יש מפציץ כבד ביותר, העונה לשם לואיס פביאנו. החלוץ הברזילאי המצוין כבש שלושער (29, 49, 66), אנצו מרסקה הוסיף עוד אחד (90), שקנו לסביליה את הכרטיס ל-16 הגדולות של ה'קופה דל ריי'.

גם אוסאסונה עלתה לשמינית הגמר, זאת לאחר שניצחה במשחק הגומלין 0:1 את חטאפה, משער של וולטר פאנדיאני (32). המשחק הראשון שנערך בפרבר המדרידאי הסתיים בתיקו ללא שערים, כך שהשער היחיד של הקבוצה מפמפלונה, המדורגת אחרונה בליגה הבכירה בספרד, העלה אותה לשלב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully