וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוסטר יושב רגל פה רגל שם

מעמדו של שוסטר בריאל התערער עוד יותר לאחר ההפסד לויאדוליד, אך הוא טוען כי הקבוצה מתפקדת היטב: "אין לנו מזל, אני רגוע"

ריאל מדריד ממשיכה ללכת מדחי אל דחי, ומעמדו של המאמן ברנד שוסטר מידרדר עם כל יום שעובר. אתמול (שבת) הספידה האלופה 1:0 לויאדוליד, ונוכח יכולת הקבוצה, ביציעי סנטיאגו ברנבאו מצפים לזעזוע שישנה את המומנטום השלילי. זעזוע, כלומר שינוי בעמדת המאמן. ריאל מדריד הודחה בצורה משפילה מגביע המלך באמצע השבוע שעבר על ידי ריאל אוניון הקיקיונית וספגה שמונה שערים ביתיים בשלושת משחקיה האחרונים בברנבאו. אם מוסיפים לזה הפסד כפול במפגש היוקרתי מול יובנטוס בליגת האלופות, ואת העובדה שרוד ואן ניסטלרוי גמר את העונה, הרי שזו לא בדיוק שעתם היפה של הבלאנקוס.

לאחר ההפסד לויאדוליד הודה שוסטר כי הוא "מודאג ומאוכזב", משום שלא הגיע לשחקניו להפסיד. "אין לנו מזל", אמר המאמן הגרמני, "מלבד השער, היריבה לא יצרה לנו בעיות. לא סבלנו מבעיות בהגנה, והיו לנו הזדמנויות להבקיע. אני רגוע. אנחנו עובדים ועושים מה שעלינו לעשות. ביצענו כמה שינויים בגלל פציעות בסגל, הקבוצה עובדת קשה ומבצעת דברים בצורה נכונה".

האם זה היה משחקו האחרון של שוסטר כמאמן ריאל? הגרמני, ששחקניו גיבו אותו בתקשורת, מסתכל קדימה: "אנו עובדים קשה כדי למצות את כל הטוב שיש בקבוצה. התוצאה הסופית לא עוזרת לנו, לא רצינו להפסיד, אלא לקחת לפחות נקודה".

ריאל מחפשת מחליף לואן ניסטלרוי הפצוע

בינתיים, בעקבות פציעתו של ואן ניסטלרוי, הלבנים תרים אחר חלוץ לקבוצה. שמו של ריקרדו אוליביירה הברזילאי נקשר לשמה של האלופה, וסראגוסה עשויה לבקש תמורתו סכום של כ-20 מיליון יורו. ריאל לוטשת עיניה לעבר אוליביירה משום שהיא יכולה להעבירו מבלי לחכות לחלון ההעברות, וכן לשתפו בליגת האלופות.

אופציה נוספת שהוזכרה היא הרנן קרספו. הארגנטינאי בן ה-33 קרוב לסוף הקריירה, אך ניסיונו הרב והיכולת לשתפו בליגת האלופות קורצים לאלופת ספרד. כרגע מאמן אינטר ז'וזה מוריניו לא רוצה למכור את הארנטינאי, ולכן בספרד מדברים על עוד חלוץ, ואגנר לאב מצסק"א מוסקבה. הברזילאי בן ה-24 הבקיע 30 שערים בשתי העונות הקודמות ברוסיה, ויוכל לשחק בליגת האלופות. מחירו ינוע סביב 20 מיליון יורו, ובמצבה נראה שריאל תשקול בחיוב הוצאה שכזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully