וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ויאדוליד ניצחה 0:1 את ריאל מדריד

ברנד שוסטר נחל עוד כישלון עם ריאל, בהפסד 1:0 לוויאדוליד והוא בדרך החוצה. שוסטר: "לא הגיע לנו להפסיד". ולנסיה - חיחון 3:2

המחזור ה-11 בליגה הספרדית נפתח הערב (שבת) עם משחקה של ויאדוליד, שאירחה באצטדיון חוסה סורייה את ריאל מדריד, שנמצאת לאחרונה בעין הסערה. האלופה הייתה חייבת ניצחון כדי לייצב את הספינה המעורערת, אבל הלחץ הכריע את הבלנקוס, שירדו מנוצחים בסיומו של המשחק 1:0.

מאמן ריאל ברנד שוסטר הגיע למשחק, לאחר האכזבות הרבות מהקבוצה בשבועות האחרונים. הבלנקוס הפסידו פעמיים בליגת האלופות ליובנטוס, ניצחו 3:4 את מלאגה בבית במחזור הקודם, הודות למזל ולגונזלו היגואין שכבש רביעייה, אבל השיא היה בהדחה המדהימה בגביע המלך על ידי ריאל אוניון הקיקיונית. בנוסף לידיעה השבוע שרוד ואן ניסטלרוי גמר את העונה, ריאל נראתה על הקרשים.

ריאל ניסתה ותקפה במשחק, אבל משהו חורק מאוד בהתקפה הלבנה, והיגואין לא יכול כל משחק וכל שבוע להציל לבד את האימפריה הלבנה. בדקה ה-48 נעץ קאנוביו את המסמר בשערו של איקר קסיאס, כשקיבל כדור רוחב ושלח טיל לפינה הימנית הגבוהה של שוער נבחרת ספרד. ריאל עוד ניסתה להשוות, אך לשווא. בדקה ה-87 הגיעה החמצת המשחק. ראול נהנה מטעות קשה של הגנת ויאדוליד, והגיע למצב של אחד על אחד מול השוער אסנחו. למרות השלישייה שכבש מול אוניון, לא הצליח הקפטן להבקיע. דקה לאחר מכן הורחק גבריאל היינצה וריאל נשארה בעשרה שחקנים.

ההפסד השני בליגה מערער מאוד את מעמדו של שוסטר, וכעת נצטרך להתאזר בסבלנות ולראות האם לנשיא רמון קלדרון נגמר מהמאמן הגרמני שהביא לו בעונה שעברה אליפות גדולה. ריאל ממשיכה לאבד גובה בצמרת והיא עם ארבע נקודות משלושת משחקיה האחרונים. ויאדוליד עלתה שישה מקומות בעקבות הניצחון, לפחות באופן זמני, עד למקום העשירי בטבלה.

שוסטר: "אני רגוע"

בסיום המשחק התייחס שוסטר למצבה הקשה של ריאל ואמר: "אני רגוע. אנחנו עובדים קשה לקראת מה שאנחנו רוצים להשיג ואני מרוכז בג'וב שלי. זו תקופה קשה, אבל הייתה לנו תקופה כזו גם בעונה שעברה".

בנוגע להפסד אמר המאמן: "התוצאה רעה עבורנו וברור שלא היינו צריכים להפסד, אבל זה הכדורגל. ויאדוליד לא הגיעה למצבים במחצית הראשונה, אבל הם ניצלו מצב אחד במחצית השנייה ועשו מזה שער ניצחון. בהחלט לא הגיע לנו להפסיד".

ולנסיה - ספורטינג חיחון 3:2

לאחר דעיכה קלה, העטלפים חזרו לעוף עם 0:3 מרשים על חטאפה במחזור הקודם, אך דווקא עכשיו, כשהם במרחק נגיעה מהמקום הראשון, הם נכנעו לעולה החדשה שהשיגה ניצחון חוץ חשוב מבחינתה. ולנסיה, שעלתה ללא דויד סילבה, פיגרה כבר בדקה ה-18 אחרי שלואיס מוראן קיבל מסירה ממיצ'ל והבקיע את הראשון לאורחים. שבע דקות בתוך המחצית השנייה חיחון הכפילה עם שער של דוד באראל עם בעיטה מצד ימין של הרחבה.

ולנסיה נלחמה וחזרה למשחק עם שער מצמק (69) בפנדל של דויד וייה, שלא הרשה לעצמו לחגוג נגד הקבוצה שבה גדל, אך חיחון נעצה את המסמר השלישי עשר דקות לסיום כששער מדהים של דייגו קסטרו שבעט מעמדה קשה את שער הניצחון. בתוספת הזמן ולנסיה נזכרה להבקיע עם שער של חואן מאטה, שלמרות זאת השאיר את מאמנו עגום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully