וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיוכים נדירים בקרית שלום

9.11.2008 / 12:39

ההגנה הייתה יציבה, ייני שוב הציל את המצב, נמני ניקז אליו את הלחץ, ואפילו בן שמעון התקשר לברך. במכבי ת"א חוזרים לחייך

ראשי מועדון מכבי תל אביב וגם המאמן החדש אבי נמני קיבלו אמש (שבת) שתי שיחות טלפון מרגשות לאחר הניצחון 0:1 על הפועל פתח תקווה. הראשון שהתקשר לברך היה רן בן שמעון, שפוטר לפני כשבוע מאימון הקבוצה ונמצא כעת בטיול במזרח הרחוק. גם הבוס אלכס שניידר טילפן לראשי הקבוצה בלילה ושוחח עמם לאחר שהקבוצה צברה שלוש נקודות יקרות אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון. שניידר צפה במשחק, ולמרות הניצחון לא יצא מגדרו מהיכולת אולם היה שבע רצון מהמוטיבציה והלחימה הגדולה שהפגינו השחקנים לאורך כל דקות המשחק.

עידן אבי נמני אומנם נפתח אמש בניצחון דחוק בלי יכולת מרשימה במיוחד, אולם בקרב הנהלת הקבוצה נרשמה שביעות רצון גדולה מההשקעה והנתינה של כל השחקנים. מי שקצרו שבחים במיוחד היו צמד המגנים שרן ייני, שכבש את שער הניצחון ואחראי למעשה לשש מתוך 12 הנקודות של מכבי, ודור מלול, ששיחק עם ביטחון רב והפתיע גם את הצוות המקצועי ביכולת ההגנתית הטובה שהפגין בעמדת המגן הימני. אבי נמני שוחח לפני המשחק עם מלול הצעיר ונתן לו הרבה ביטחון ועידוד לקראת המשחק. גם הבלמים ליאור ז'אן ואבי יחיאל הפגינו משחק די טוב, למעט טעות אחת שכמעט הביאה לשער שוויון של פתח תקווה לקראת הסיום.

"ראינו מוטיבציה עילאית"

"אבי נמני מוריד לחץ מהשחקנים ויוצר סביבת עבודה נוחה לשחקנים עצמם", אמר הבוקר גורם בכיר בהנהלת המועדון. "נמני מנקז אליו את כל הלחץ מהתקשורת והקהל, וזה דבר שאף מאמן אחר, ולא משנה מי היה בא, לא היה יוצר. הוא מביא לשקט תעשייתי בקבוצה, וכרגע זה הדבר הכי חשוב לקראת ההמשך.

"אמר פעם חכם סיני שכל מסע גדול מתחיל בצעד אחד קטן, אז אולי אתמול זה היה הצעד הקטן הראשון שלנו, עם דגש על צעד קטן, כי לא זכינו בגמר גביע והקבוצה לא שיחקה טוב, אבל ראינו מוטיבציה עילאית ועכשיו צריך ליצור המשכיות. אנחנו נכנסים עכשיו לחמישה משחקים רצופים בבלומפילד, ארבעה בליגה ואחד בגביע הטוטו, וחשוב שנמשיך את מה שהתחלנו אתמול", הוסיף הגורם הבכיר.

ביום שלישי הקרוב תארח מכבי תל אביב את הכח עמידר רמת גן במסגרת גביע הטוטו. שעת המשחק נקבעה ל- 19:30, אולם ראשי הקבוצה שלחו מכתב להתאחדות לכדורגל וכן לערוץ הספורט בבקשה להקדים את שעת המשחק. באותו היום תשחק קבוצת הכדורעף של המועדון את משחק הגומלין שלה מול טרביזו האיטלקית במסגרת גביע אירופה, ובמכבי רוצים לאפשר לאוהדי הקבוצה להגיע ולעודד גם את קבוצת הכדורעף. בתוך כך הוזלו מחירי הכרטיסים למשחק מול הכח עמידר והם יעמדו על 50 שקל למבוגר ו-25 שקל לנוער וחיילים בכל שערי האיצטדיון.

החלוץ איליה יבוריאן, שהורחק אמש בדקה ה-90 במשחק באורווה, ירצה את עונשו בגביע הטוטו ויעמוד לרשותו של נמני במשחק הבא בליגה מול מ.ס. אשדוד. בהנהלת הקבוצה לא מתכוונים לנקוט באמצעים משמעתיים כלפי החלוץ שהורחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully