וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו: "ההשפעה של נמני מהקווים ענקית"

8.11.2008 / 19:14

קשר מכבי תל אביב התייחס להשראה שקיבלה הקבוצה מהמנג'ר הטרי, לאחר ה-0:1 על הפועל פ"ת: "היינו מחוייבים יותר". מישאלוב: "ראיתם מכבי נחושה". מחפוד: "אבוחצירא היה חסר"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

כמו לידה קשה, כך נולד הניצחון הראשון של מכבי תל אביב בבכורה של אבי נמני כמנג'ר הקבוצה על הפועל פתח תקוה 0:1 במחזור התשיעי בליגת העל, שרן ייני כבש את השער בדקה ה-73.

נמני לא יכול להיות שבע נחת מהיכולת שהציגה הקבוצה, שלא הייתה שונה מהתצוגות שלה בשמונת המחזורים הקודמים תחת הדרכתו של המאמן המפוטר רן בן שמעון. שחקני מכבי השקיעו והיו מחוייבים יותר, והפעם זה הספיק להם, אבל לטווח הארוך זה יהיה מעט מדי.

טרם המשחק נעצרו שני אוהדי הפועל פתח תקוה שהתקוטטו.

בלבול: "מרגיש נפלא במכבי ת"א"

המנג'ר הטרי של הצהובים אבי נמני נראה דרוך מאוד במהלך המשחק. נמני, שכמנהל ספורטיבי היה מופנם מאוד ביציע, חילק הוראות והניע את שחקניו על המגרש. כיבוש השער של ייני הוציא מנמני זעקת ניצחון גדולה ושיחרר ממנו הרבה אמוציות חבויות. בסיום המשחק נמני העדיף שלא להתראיין ושלח לחזית התקשורת את המאמן מרקו בלבול.

"אבי נמני ביקש שאני אתראיין במקומו בתקשורת", הסביר בלבול, "זה מה שהוא החליט וזה מה שמקובל. מה שחשוב זה שהשגנו את המטרה והשגנו שלוש נקודות. אנחנו לא אוהבים לדבר על לחץ. לקהל הזה יש ציפיות מאיתנו ובצדק. השחקנים נתנו את כל מה שיש להם, שלטנו ברוב שלבי המשחק והגענו להזדמנויות. אני שמח שניצחנו וזה מה שחשוב.

"אני מרגיש מהיום הראשון שהגעתי למכבי תל אביב נפלא", הוסיף בלבול. "אני כל כך הרבה שנים בכדורגל וזה מקצוע מאוד דינמי. מה שחשוב זה המבט קדימה אל המשחק הבא ומילת המפתח כעת היא ההמשכיות. מה שקרה בעבר לא משנה, אנחנו מסתכלים קדימה".

מאור בוזגלו: "סופסוף אפשר לחייך, שזו הייתה המטרה שלנו מלכתחילה. אני שמח שאנו יוצאים לדרך חדשה. הצבנו לעצמנו מטרות חדשות ואני מאמין שנעמוד בהן. כעת אנו רוצים לבוא מלמטה, בצניעות, ולקחת את הנקודות".

בוזגלו התייחס לגבי השפעתו של נמני מהקווים: "יש לו השפעה ענקית, כולם רואים את זה. גם על השחקנים, גם על הקהל, זה מדהים. אין ספק שהיינו מחוייבים יותר במשחק כי אבי עמד על הקווים, אבל גם מלכתחילה היינו צריכים להיות ככה. היום זה הגיע בענק. אבי הראה בתור שחקן מה זה להיות מחויב למועדון ועכשיו שהוא מחוץ לדשא אנחנו רואים את זה עוד יותר".

משה מישאלוב, שתופקד אחרי הרבה זמן כקשר אחורי, אמר: "השתחרר הרבה לחץ במשחק. אני שמח שהצלחנו לנצח, אני שמח שלקהל יהיה את הכיף מהניצחון והוא יהיה מאושר". לגבי ההשפעה של נמני אמר מישאלוב: "אבי זה אבי. כל כך רצינו לשמוח עם הקהל ועם אבי. זה רק מתחיל עכשיו. אנחנו רוצים כולנו להצליח וזה לא קשור לאבי. ראיתם מכבי נחושה במשחק. אנחנו כרגע לא מדברים על מטרות, או צמרת ודברים אחרים. צריכים להמשיך שבוע אחרי שבוע כי הליגה עוד ארוכה".

מחפוד: "יש פה קבוצה טובה"

בהפועל פתח תקוה היו מאוכזבים, כמובן, מהתוצאה. הקבוצה של אלי מחפוד הציגה יכולת לא רעה, הגיעה ללא מעט מצבים לכיבוש שער, אבל הרגל המסיימת של שמעון אבוחצירא, שכבש העונה עד כה שמונה שערים, הייתה חסרה מאוד למלאבסים. אבוחצירא הורחק במשחקה הקודם של הקבוצה מול סכנין, אחרי שכבש צמד, וחלוצי פתח תקוה לא הצליחו למלא את חוסרו של החלוץ הלוהט.

"בסך הכל הכתבנו את הקצב והיינו שווים שער או שניים", אמר בסיום המאמן אלי מחפוד. "מבחינתנו זה קשה להפסיד בבית, אבל צריך להסתכל קדימה. צריך להמשיך הלאה, יש פה קבוצה טובה. היה חסר לנו שמעון אבוחצירא. גם חן עזריאל צריך לחזור ואז יהיה לנו עומק בספסל. כל משחק בליגה הזו הוא קשה וצריך להשקיע. כואב לי שהפסדנו בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully