וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דומארס הוריד את ה-NBA לבונקר

נשיא הפיסטונס הביא את אייברסון, והקבוצות האחרות חוששות כי מתכנן להביא ב-2010 את לברון וכריס בוש. המילטון צפוי לקבל הארכת חוזה

האם ג'ו דומארס הביא את אלן אייברסון לדטרויט, כדי לפנות מקום ללברון ג'יימס? זו לפחות מה שהתקשורת האמריקאית חושדת. צ'ונסי בילאפס, שעבר בטרייד לדנבר, חתום בעיר המכוניות עד 2010, והעברתו מאפשרת לדומארס להחתים את ג'יימס ב-2010, אז מסתיים חוזהו בקליבלנד. חוזהו של אייברסון יפוג בסוף השנה, וזה יחסוך לדומארס 22 מיליון דולר בקיץ, סכום שאפשר לעשות איתו כמה דברים. בכך יהפוך דומארס את קליבלנד לקבוצה חלשה. אוהדי הקאבס יתקשו לבלוע את עזיבתו של ג'יימס לניו יורק או לוס אנג'לס, אבל לדטרויט הסמוכה? זה כבר יעליב אותם. "אני מפחד שג'ו תפר את כל העניין הזה, וסידר את הכל מראש", אמר אחד מהג'נרל מנג'ר'ס של הליגה.

עוד שם שצץ בהקשר הזה הוא של כריס בוש מטורונטו ראפטורס, ונראה שכל הליגה מנסה לנחש מה על מה חושב דומארס. "אתם יודעים על איזו שנה אני חושב?", אמר דוני וולש, נשיא ניו יורק ניקס, "באיזו שנה אתם חושבים שכריס בוש הופך לשחקן חופשי? נכון, 2010. הילד הוא שחקן מצוין, אבל אף אחד לא מדבר עליו". הקנדים מודעים לכל העניין הזה וגם הם נכנסים למגננה בעקבות הטרייד שדומארס ביצע. "חייבים להיות עירניים לגבי דברים כאלה", אמר בריאן קולאנגו, נשיא הראפטורס, "אם נדאג לעצמנו, ונבנה קבוצה תחרותית ששואפת גבוה, שחקנים ישמחו להישאר אצלנו".

בתוך כך, ג'ו דומארס עומד להחתים את ריצ'רד המילטון לשנתיים נוספות, ולסגור אותו בקבוצה עד 2012. בינתיים בארצות הברית תוהים אם בילאפס יוכל להיכנס במהירות לנעליו של אייברסון ולהתחבר מהר לחבריו החדשים.

כריס פול וכריס בוש נבחרו לשחקני השבוע

השבוע הראשון בעונת 2008/09 הגיע לסיומו, והיום הכריזה הליגה על שני מצטייני השבוע. כריס פול התכבד בתואר שחקן השבוע במערב, כשהוביל את ניו אורלינס הורנטס למאזן של 0:3, עם ניצחונות מרשימים על גולדן סטייט, פיניקס וקליבלנד,והעמיד ממוצעים של 21.7 נקודות, 12 אסיסטים, 5.3 ריבאונדים ו-2.3 חטיפות למשחק. לשחקן השבוע במזרח נבחר כריס בוש, שקלע 26 נקודות, הוריד 10 ריבאונדים ומסר 3.7 אסיסטים למשחק בשלושת המשחקים הראשונים של טורונטו, שנמצאת גם היא במאזן של 0:3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully