וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלן אייברסון עובר לדטרויט

הפוינט גארד של הנאגטס נמצא על מזוודות ומוכן למעבר לפיסטונס. דנבר תקבל בתמורה את צ'ונסי בילאפס ואנטוניו מקדייס

זה לא היה סוד שדנבר מחפשת דרכים לוותר על "התשובה", שנכנס לשנתו האחרונה בחוזה, אבל מי חשב שזה יקרה כבר בתחילת העונה. ועוד לדטרויט פיסטונס. אלן אייברסון הצהיר בימים האחרונים שהוא כבר ארז את התיקים ומוכן לתזוזה. עכשיו קיבלנו הסבר ממצה לגבי הכיוון שלו.

הנאגטס הגיעו להסכם לפיו יעבירו את אלן אייברסון לדטרויט ובתמורה יקבלו את צ'ונסי בילאפס והפורוורד אנטוניו מקדייס. "אנו מקבלים בברכה את אלן אייברסון", אמר נשיא הפיסטונס ג'ו דומארס, "אלן הוכיח שהוא אחד משחקני העילית בליגה, ואנו מרוצים מזה שהוא מצטרף לסגל שלנו. אנו מאוד מעריכים כל מה שצ'ונסי בילאפס ואנטוניו מקדייס תרמו למועדון שלנו, ואנו מאחלים להם כל טוב".

מי שעלול לטרפד את העסקה הוא מקדייס, שמסרב ללכת לדנבר. "הוא לא ילבש את גופיית הנאגטס", אמר מקורב לשחקן, שהוסיף כי מקדייס שוקל פרישה. בארצות הברית מדווחים כי הנאגטס יהיו מוכנים לקנות את חוזהו של מקדייס, בהנחה משמעותית מצדו, כדי שיתרצה ויעבור לשורותיה. כרגע חתום מקדייס עד סוף 2009/10 ומשתכר 13.6 מיליון דולר עבור השנתיים הללו. התקשורת האמריקאית מדוותחת שמקדייס יסכים לוותר על חצי מהסכום.

תהיה זו הפעם השנייה בה אייברסון מעורב בעסקה שכזו, כשבפעם הקודמת הביאה אותו דנבר מפילדלפיה, שם נקלע לאי הבנות אחרי עונות ארוכות ומוצלחות. במשך הקריירה נחשב אייברסון לאחד השחקנים המובילים בליגה, כולל זכייה בתואר רוקי השנה של 1997 וה-MVP של 2001.

צ'ונסי בילאפס, שנחשב לחלק המפתיע בכל הסיפור, הוא יליד דנבר שהעביר את ימיו בקולג' של קולורדו וכבר שיחק בשורות הנאגטס בין השנים 1999-2000. הפוינט גארד הוביל את דטרויט לאליפות ב-2004 וגם זכה לתואר ה-MVP של סדרת הגמר באותה עונה. עכשיו הוא בדרך לסגירת מעגל בעיר הולדתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully