וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "עשיתי הרבה טעויות"

מאמן מכבי ת"א מנסה ליטול אחריות על מצבה הקשה של הקבוצה: "הפסד מביש וגרוע, כישלון גדול, ואני לא בורח מזה". אוטובוס הקבוצה לווה לקרית שלום ע"י ניידות משטרה. אבידור: "באנו בהחלטה לקחת שלוש נקודות"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

במכבי תל אביב אף אחד לא חלם, בסיוטים הכי רעים שלו, שהקבוצה המפוארת, כביכול, שבנו בקרית שלום תהיה עם תשע נקודות, לאחר שמונה מחזורים, מרוחקת 11 נקודות מהמוליכה מכבי חיפה. הקבוצה של רן בן שמעון נוצחה הערב (שבת) באצטדיון בלומפילד 1:0 על ידי עירוני קרית שמונה, והיא כבר אינה יודעת טעמו של ניצחון מהו, לאחר שבארבעת משחקיה האחרונים היא לא השיגה אחד כזה וסיימה שלושה בהפסד.

שחקני מכבי הסתגרו דקות ארוכות בחדר ההלבשה לאחר שריקת הסיום, כשמאות אוהדים זועמים חיכו להם מחוץ לחדר ההלבשה. אוטובוס הקבוצה יצא בליווי שתי ניידות משטרה שליוו אותו עד מתחם האימונים בקרית שלום. גם שם חיכו אוהדים צהובים זועפים. המשטרה הציבה מספר ניידות כדי למנוע את תגובתו הכועסת של הקהל הצהוב.

בן שמעון: " קורה לנו משהו לא טוב"

"זה בהחלט הפסד מבייש וגרוע מאוד, כישלון גדול", אמר מאמן מכבי תל אביב רן בן שמעון בסיום המשחק, "אבל אני לא מסכים עם הקביעה שאנחנו נראים רע יותר משבוע לשבוע. יש משקולות על הרגליים של השחקנים. כל קבוצה מגיעה לשלושה מצבים ומבקיעה שער. זה בלתי נתפס שאנו מפסידים משחקים כאלה. עד עכשיו זו אכזבה גדולה, ואני לא בורח מזה. אין ספק שזה כישלון גדול, אך החלטות על מה עושים ואיך צריך לקחת כשנהיה יותר קרים ושקולים".

כשנשאל בן שמעון האם עשה טעות בבניית הסגל של הקבוצה אמר: "אני לא חושב, אני בטוח במיליון אחוז שעשיתי הרבה טעויות, ודרך אגב כל הטעויות הן שלי. אני בחרתי את השחקנים, אני רציתי את הסגל הזה. כמובן שהטעויות הן שלי, אולם עכשיו זה עדיין לא הזמן לסיכומים. אנחנו רק במחזור השמיני, אני יודע שזה מתחיל להימאס, התקליטור השחוק הזה וזה לא מעניין אף אחד כי כולם רוצים לראות תוצאות ממכבי תל אביב. אני אקח נשימה עמוקה, ננסה לאסוף את הקבוצה כדי לעשות תוצאות יותר טובות.

"קורה לנו משהו לא טוב. אנחנו מאוד מאוד לחוצים ואם הדברים לא הולכים בהתחלה, הקבוצה נכנסת ללחץ מהר. צריך לחשוב מה לעשות. כואב לי ההפסד. ברגעים ארוכים נראינו מצוין. לא ראיתי הרבה כדורגל חיובי כמו שראינו היום ממכבי תל אביב. צריך להבקיע גולים, אבל צריך לטפל בעוד דברים כמו התפקוד של כולנו תחת לחץ", הוסיף בן שמעון, שהתייחס גם לשאלה על תפקודו של מאור בוזגלו וענה: "לגבי מאור וכל השחקנים האחרים, נעשה אסיפה ואני אגיד הכל".

"אנחנו לא נראים טוב, זה נובע מבעיה גדולה של חוסר ביטחון אצל השחקנים", אמר שחקן הקבוצה ליאור ז'אן. "אני מקווה שנשתפר ונוכיח שמכבי תל אביב היא קבוצה גדולה, יש לנו שחקנים מצוינים שהדבר היחיד שמפריע להם זה חוסר ביטחון. אנחנו עוברים תקופה לא קלה - אין ניצחונות, אין נקודות. אנחנו לא מגיעים למשחקים בשיא הריכוז שאנחנו צריכים להגיע".

מישל דיין גאה בשחקניו

בקרית שמונה חגגו את הניצחון היוקרתי על מכבי תל אביב 0:1, שהצטרף לניצחון בתוצאה דומה על בית"ר ירושלים בבית. כזכור, בעונה שעברה אימן בן שמעון את הקבוצה הכי צפונית וקצר איתה הצלחה.

מחליפו בתפקיד, מישל דיין, היה מרוצה מאוד מהניצחון: "אנחנו לא מתעסקים בלעשות צרות למאמן כזה או אחר. אנחנו מתעסקים בלאגור את הנקודות. לא יכולנו לנוח על זרי הדפנה. ניצחנו את בית"ר ואחר כך הייתה ירידה. אם יש משחק שאתה אומר 'אני גאה בשחקנים שלי', זה היום. אני גאה בהם".

"לפני המשחק החלטנו שאנחנו עולים ומנצחים אותו, שאנחנו עושים הכול כדי לקחת שלוש נקודות. שום דבר אחר לא עניין אותנו", הסביר חלוץ עירוני קרית שמונה יובל אבידור את הלך הרוחות בקריה לפני המשחק. יחד עם זאת הודה אבידור: "לא שיחקנו טוב, מכבי הגיעו להרבה מצבים שלמזלנו לא נכנסו, אני שמח שאנחנו ידענו להבקיע שער אחד ולשמור על הניצחון היקר".

אבידור לא התרגש מהמפגש עם מאמנו בעונה שעברה, רן בן שמעון. "כשאתה עולה למשחק אתה לא חושב מי מאמן אצל היריב. אתה מרוכז רק בקבוצה שלך ורואה רק איך אתה מנצח. הדחקנו את המחשבות על רן וחשבנו רק איך מנצחים את מכבי תל אביב". על הקריאות של אוהדי מכבי לרן בן שמעון להתפטר אמר: "זה לא צריך לעניין אותנו. למכבי יש את הצרות שלהם, ואנחנו צריכים להתרכז אך ורק במה שקורה בקרית שמונה".

לאחר שני ניצחונות ליגה חשבו בקרית שמונה כי עלו על דרך המלך, אבל אז באו שני הפסדים רצופים, שהלחיצו את המערכת, אבידור הסביר את חוסר היציבות ואמר: "נגד מכבי פתח תקווה וגם נגד מכבי חיפה פתחנו טוב, כבשנו, אבל אחר כך באה ירידה וספגנו. הפעם החלטנו שלא ניתן לזה לקרות. החלטנו שבכל מצב אנחנו לוקחים את הנקודות. אני מקווה שהניצחון הזה יוציא אותנו לדרך חדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully