וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה ניצחה 0:1 את מכבי תל אביב

שחקניו של דיין קיבלו יריבה נוחה, הקבוצה המתפוררת של בן שמעון, וניצחו משער של בן בסט (59). הצהובים עם הפסד שלישי בארבעה משחקים

מכבי תל אביב ממשיכה ללכת מדחי אל דחי. קבוצתו של רן בן שמעון נוצחה הערב (שבת) 1:0 על ידי עירוני קרית שמונה במחזור השמיני של ליגת העל והקבוצה הצהובה מדרדרת בקצב מסחרר, שאפילו היא לא האמינה שיקרה לה.

קשה להסביר כרגע מה, אבל המכונה הצהובה חורקת וציריה נשמעים בכל הארץ. אפשר לטעון כי זה הלחץ, אבל זה סיפור כיסוי לדבר עמוק הרבה יותר. כל הברגים, מראש הצוות המקצועי ועד אחרון השחקנים, אחראים למצב הביש הקשה אליו נקלעה הקבוצה. להפיל את האשמה על המילה - לחץ - תהיה בריחה מאחריות. בקבוצה מקרית שלום נראה כי אף אחד לא טורח לקחת אחריות, ומצבם של הצהובים מדרדר משבוע לשבוע. קשה לדעת מתי תסתיים הצניחה החופשית של הקבוצה הצהובה. להמר על זה, זה כמו לומר כעת מתי תיגמרנה ירידות השערים בבורסה. זהו המשחק הרביעי של מכבי ללא ניצחון, כשהיא נוחלת הפסד שלישי. בקרית שלום יכולים לשכוח לעת עתה מאליפות העונה.

אוהדי הקבוצה איבדו כבר מזמן סבלנות. הערב, במשחק בבלומפילד הם איבדו את שלוותם מוקדם מאוד והחלו לקלל את רן בן שמעון ולקרוא להתפטרותו עוד לפני השער שנכבש. מנהל הקבוצה אבנר טוויטו היה צריך להרגיע את אותם אוהדים זועמים, שקצו במצב, אך לשווא.

עם כל הכבוד למכבי, על המגרש עמדה עוד קבוצה, לא רעה בכלל. קרית שמונה של מישל דיין, אותה אקסית של רן בן שמעון שלא עשתה לו הנחות ודרדרה אותו ואת קבוצתו עוד יותר. אחרי הניצחון על בית"ר, הפגרה עצרה את הריצה של הקבוצה הצפונית. קרית שמונה קיבלה הערב יריבה נוחה, לחוצה מאוד שנעדרת רגל מסיימת. לקרית שמונה, לעומת זאת, יש שלישייה קדמית טובה, שעושה ותעשה הרבה צרות להגנות. השער שנכבש היום נבע משיתוף פעולה מצוין בין עומר פרץ לעדן בן בסט (59).

מהלך המשחק

דקה 4 - יובל שפונגין הרים כדור מאגף ימין, קמנאן התרומם ונגח חזק, אבל הכדור עשה את דרכו לשער 11.

דקה 20 - הכדור נהדף מהגנת קרית שמונה לעברו של דולי ג'ונסון שמ-16 מטרים הניף רגל ובעט בחצי יעף, אבל הכדור של הקשר הליברי לא היה מדויק.

דקה 30 - רודי חדד פרץ באגף שמאל, ובעט ממפתן הרחבה שטוח, אבל הכדור פגע בשחקן קרית שמונה ויצא לקרן. הרמת הקרן גם הובילה למצב מסוכן, אבל לצהובים הייתה חסרה הרגל המסיימת.

דקה 33 - קרית שמונה הגיעה למצב קורץ, אבל הבעיטה של בן בסט נהדפה על ידי יבריץ', שהציל את מכבי מספיגה.

דקה 42 - רודי חדד, הטוב במגרש, שלח טיל מכ-25 מטרים, אבל הכדור שלו חמק בחצי מטר מעל המשקוף של עמוס. מכבי רשמה עוד החמצה.

דקה 51 - יבוריאן נגח את הכדור לאחור, קמנאן, שעמד על ה-16 והיה עם הגב לשער, בעט בסיבוב. שיתוף פעולה יפה בין שני חלוצי מכבי, ניסיון יפה, אבל לא מספיק תכליתי.

דקה 52 - יובל אבידור עמד מול יחיאל ובעט לשער, יבריץ' קלט.

דקה 53 - יבוריאן הזין את קמנאן בכדור נהדר, האחרון חדר לרחבה, אבל מזווית קשה לא הצליח להכניע את דני עמוס.

דקה 59 - גול! כדור ארוך נשלח לרחבת מכבי, עומר פרץ נגח אחורה, עדן בן בסט הגיע בתזמון מצוין ושלח חזק ופנימה, ליבריץ' לא היה סיכוי. 0:1 לקרית שמונה.

דקה 73 - דור מלול הכניס כדור לא רע לקמנאן, ששלח מעל עמוס, אבל גם מעל לשער קרית שמונה.

דקה 81 - ישראלביץ' הכניס כדור גובה לרחבה, דני עמוס יצא רע, אבל הנגיחה של קמנאן הלכה רחוק מאוד מהמסגרת.

דקה 90+3 - יניב עזרן נגח כדור אחרי הרמת קרן, הכדור חמק לא רחוק מהקורה, אבל זה עוד כמעט של הקבוצה הצהובה.

הרכב מכבי תל אביב: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, אבי יחיאל, ליאור ז'אן, גיז'רמו ישראלביץ', שרן ייני, דולי ג'ונסון (תום מנשרוב, 71), מאור בוזגלו (דור מלול, 63), רודי חדד (יניב עזרן, 76), איליה יבוריאן, יאניק קמנאן.

הרכב עירוני קרית שמונה: דני עמוס, רן קוזוק, יניב לביא, עמיר נוסבאום, חייר סספדאס, עבאס סואן, יובל שבתאי, סאלח חסארמה, עומר פרץ (גיא צרפתי, 90+3), יובל אבידור (יוסי ביטון, 90), עדן בן בסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully