וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריק אדלמן: "ארטסט היה פשוט נפלא"

מאמן יוסטון ריק אדלמן התמוגג מהופעתו של ארטסט בניצחון על דאלאס. מקגריידי: "סוף סוף אני לא צריך לסחוב את הקבוצה על הגב בכל ערב"

הקריירה של רון ארטסט עד העונה הייתה רצופת בעיות, שערוריות והרחקות, אותן הוא נשבע להניח מאחוריו ברגע בו נחת ביוסטון הקיץ. עוד מוקדם לשפוט האם השידוך בין הפורוורד המתוסבך לאחת הלוזריות הגדולות של הליגה בשנים האחרונות יביא את שני הצדדים לארץ המובטחת, אבל לפחות על פי פתיחת העונה נראה שיש קליק.

הלילה (בין חמישי לשישי) צלף ארטסט 29 נקודות בניצחון של הרוקטס 102:112 בדאלאס, ובלט לטובה גם בהשתתפותו בתקרית קטנה בין יאו מינג לג'וש הווארד, במהלכה זינק רון רון למרכז העניינים כדי להפריד. "רון הוא חבר טוב לקבוצה", אמר יאו בהתייחס לתקרית. "קרה לי דבר דומה במשחק הכנה לעונה, וגם אז הוא הגיע מיד להפריד".

"עברו כמה שנים מאז שזכיתי לשחק במשחק שמשודר מחוף אל חוף ב-TNT", אמר ארטסט המחויך בראיון עם הסיום. "כבר חשבתי שאני לא אחזור לרמה הזו". מאמנו, ריק אדלמן, לא חסך מחמאות מהכוכב החדש שלו: "רון היה פשוט נפלא היום לכל אורך המשחק".

מאושר נוסף מהפריחה של ארטסט היה טרייסי מקגריידי, שעדיין מתאושש מעוד קיץ של ניתוחים ורואה סוף סוף מישהו שלוקח אחריות כשהוא על הספסל: "אני לא יכול לתאר לכם עד כמה נהנתי מזה. סוף סוף אני לא צריך לסחוב את הקבוצה על הגב בכל ערב. רון עשה עבודה גדולה, בדיוק בשביל זה הוא הגיע לכאן".

בדאלאס מביטים בקנאה

בצד המפסיד היה ריק קרלייל, מאמנו של ארטסט באינדיאנה שפתח ברגל שמאל את הקדנציה שלו בדאלאס אחרי שהחליף בסיום העונה שעברה את אייברי ג'ונסון. "הם אפילו לא היו צריכים את מקגריידי בשיאו כדי לנצח, זה רק מראה לכם עד כמה הם יכולים להיות טובים", החמיא קרלייל למפסידים בסיום.

דירק נוביצקי, שהפגיז 36 נקודות למאבריקס, התרשם גם הוא: "יש להם שלושה סופרסטארים לגיטימיים עכשיו. אי אפשר לדעת מה הם יקבלו מארטסט במשך 82 משחקים, אבל אם הראש שלו יישאר איפה שהוא עכשיו, הם יוכלו להתמודד עם כולם".

סיבה אחת לחגיגה דווקא הייתה לדאלאס, שנבחרה באופן רשמי כמארחת של משחק האולסטאר בשנת 2010. משחק הכוכבים של השנה הבאה ישוחק באצטדיון הפוטבול החדש שבונה קבוצת ה-NFL דאלאס קאובויז, שייחנך בעונה כשנה.

  • עוד באותו נושא:
  • רון ארטסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully