וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוא כבר בפול גז

כריס פול התקרב לטריפל דאבל בניצחון של ההורנטס על הסאנס 95:108. ארטסט כיכב בניצחון של יוסטון בדאלאס. קליבלנד-שארלוט 79:96

כמו בכל בוקר יום שישי מעתה ועד תחילת הפלייאוף, גם הבוקר נערכו שלושה משחקים בלבד ב-NBA, ושניים מהם עזרו לנו להבין את תמונת המצב במערב בימיה הראשונים של העונה החדשה.

פיניקס חזרה מעודדת מהניצחון בסן אנטוניו אתמול אבל הפסידה בבכורה הביתית שלה 108:95 לניו אורלינס, שעלתה למאזן 0:2 עם שני ניצחונות מרשימים. יוסטון המבטיחה התחילה לקיים עם ניצחון חוץ 102:112 על יריבתה הטקסנית דאלאס, וקליבלנד נעזרה ביום טוב של דניאל גיבסון כדי לגבור בקלות 79:96 על שארלוט.

פיניקס - ניו אורלינס 108:95

אחרי הניצחון המרשים בסן אנטוניו חזרה פיניקס הביתה ופגשה עוד אחת מהיריבות שלה בצמרת המערב, שבניגוד לספרס נראתה רעבה ומפחידה. ההורנטס שיחקו ללא טייסון צ'נדלר שנפצע במשחקם הראשון העונה מול גולדן סטייט, ובפתיחת הרבע הרביעי הם איבדו גם את פז'ה סטויאקוביץ' שנקע גם הוא את הקרסול, אבל כשיש לך את כריס פול, אתה לא צריך הרבה יותר.

CP3, שירש בעונה שעברה את תואר הרכז הטוב בליגה מסטיב נאש, כמעט רשם טריפל דאבל מול הקנדי המזדקן וסיים עם 20 נקודות, 10 אסיסטים ושמונה ריבאונדים. סטויאקוביץ' הספיק לקלוע 20 לפני הפציעה, ואחרי יציאתו נכנס ג'יימס פוזי, שהצטרף מהאלופה בוסטון כדי להוסיף קילר אינסטינקט להורנטס הצעירים, לתפקיד הקלעי וצלף שלוש שלשות מכריעות בדקות הסיום בדרך ל-13 נקודות. נאש קלע 24, חילק תשעה אסיסטים ואיבד שבעה כדורים לשמשות, אמארה סטודמאייר סיים עם 21 נקודות ו-12 ריבאונדים, שאקיל אוניל הסתפק בשמונה נקודות ושמונה קרשים.

דאלאס - יוסטון 112:102

הופעת הבכורה של הרוקטס בעידן רון ארטסט לא הייתה מרשימה בניצחון הביתי הדחוק על ממפיס, אבל אחרי המשחק השני ניתן כבר לראות את הפוטנציאל העצום של הטילים השנה. משחק דומיננטי של יאו מינג, ששלט בצבע עם 30 נקודות (11 מ-15 מהשדה, 8 מ-8 מהקו) ו-13 ריבאונדים עזר להם להישאר צמודים למאבריקס במשך שלושה רבעים, ובסיום הם פשוט התפוצצו עם ריצת 2:16 שהעניקה להם ניצון משכנע.

ארטסט היה נהדר עם 29 נקודות ושבעה ריבאונדים, וחיפה על משחק חלש של טרייסי מקגריידי שקלע רק 16 (3 מ-10 מהשדה) וחילק שבעה אסיסטים. דירק נוביצקי לא הצליח להושיע את מאמנו החדש ריק קרלייל מהפסד ראשון למרות שרשם 36 נקודות, ג'וש הווארד ניסה לעזור עם 28 נקודות ו-11 ריבאונדים. ג'ייסון קיד רשם שבע נקודות בלבד לצד 12 אסיסטים, שבעה ריבאונדים וארבע חטיפות.

קליבלנד - שארלוט 79:96

בגיל 68 פתח לארי בראון את דרכו בקבוצתו התשיעית ב-NBA, והבין מהר מאוד שיש לו הרבה עבודה. מנגד יכול לברון ג'יימס לחייך לעת עתה, בעיקר בזכות הרבע השלישי בו חזרה שארלוט מפיגור של 19 נקודות לחמש בלבד בשעה שקינג ג'יימס יושב על הספסל, כיוון שהקאבס הצליחו ללחוץ מחדש על הדוושה גם ללא המנהיג שלהם ולהגדיל את הפער בחזרה בדרך לניצחון ביתי ראשון.

דניאל גיבסון חימם את היד עם 25 נקודות, ואיפשר ללברון להסתפק ב-22 בלבד, לצד תשעה ריבאונדים, תשעה אסיסטים וחמישה איבודים. מו וויליאמס, במשחקו הראשון לעיני הקהל הביתי, היה טוב עם 17 נקודות ושבעה אסיסטים.ג'ייסון ריצ'ארדסון הוביל את המפסידים עם 24 נקודות, ג'ראלד וואלאס תרם 13 והרוקי די ג'יי אוגוסטין הוסיף 12 מהספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully