וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא נורא אם ג'ונסון יקבל בומבה ויירד לספסל"

19.10.2008 / 12:00

במכבי ת"א מבקרים את הקשר ("עושה טובה שהוא זז"), מאשימים את השופט ("דופקים אותנו"), ונשארים אופטימים: "אולי נגד חיפה נתחבר"

במכבי תל אביב קיבלו בעצב את הבשורה כי יוסי שבחון צפוי להיעדר כחודשיים מהמגרשים. הקשר, שנפתע אמש (שבת) במהלך ה-0:0 מול הכח עמידר ר"ג, סובל משני שברים בגולגולת - שבר אחד קל בעצם ליד ארובת העין והשבר השני פנימי יותר ליד עצם האף. למרות הפגיעה מרגיש שבחון יחסית טוב ומחר בבוקר הוא ישוחרר ככל הנראה מבית החולים.

הבעלים אלכס שניידר הגיע אחר הצהריים מלווה באביב בושינסקי ועוזי שעיה, לבקר את שבחון באיכילוב, משם המשיך הבעלים לביקור במחלקת הנוער של המועדון במתקן האימונים בקרית שלום.

לאחר שסיים את ביקורו אצל שבחון התפנה שניידר לשוחח גם עם מספר אוהדי מכבי שהגיעו לבקר את הקשר הפצוע. שניידר פנה לאוהדים ואמר "תהיו סבלניים, אני בטוח שההצלחה תגיע, אין לי בכלל ספק". טל ברמן, אוהד הקבוצה אמר כי "שניידר הראה כמה שהוא אדם צנוע ולמרות מעמדו הוא יודע לדבר בגובה העיניים עם אחרון האוהדים. אנו מודים לקב"ה ששלח לנו את שניידר למכבי".

במכבי תל אביב הביעו גם היום את חוסר שביעות רצונם מהיכולת שהושגה אמש מול הכח מול עיניו של שניידר. נכון לעכשיו לא צפוי שניידר לקיים ישיבת עבודה עם הנהלת הקבוצה. "שניידר לא אמר הרבה בתום המשחק, הוא היה מאוד מאוכזב מהתוצאה, לא מהמשחק", אמר הבוקר גורם בכיר במכבי. "יש הרבה לחץ בקבוצה, ונקודת המפתח תהיה היכולת שלנו כקבוצה להתמודד עם הלחץ. אם נדע לעמוד בלחץ, תהיה לנו עונה טובה. ברור שזה משפיע על שחקנים אבל ברגע שהקבוצה תהיה טובה יותר ותתחיל לנצח אז גם שחקנים כבודדים יהיו טובים יותר".

טענות לשופט

בהנהלת המועדון נשמעו הבוקר טענות רבות כלפי שופט המשחק לירן וקסברגר, שפסל לטענתם שער חוקי של יאניק קאמאנן וגם לא שרק לפנדל ברור על ליאור ז'אן במחצית הראשונה. "זו כבר הפעם החמישית שהשופטים דופקים אותנו מתחילת העונה, סטטיסטית זה לא הגיוני", אמרו בהנהלת המועדון, "למרות הכל, זה משחק שהיינו חייבים לנצח. שיחקנו בלי שכל מול קבוצה ששיחקה בונקר ובזבזה זמן. זה הכל השפיץ של הנעל עד עכשיו - שופטים, החמצות, פציעות של מגנים וחוסר מזל. ברגע שהכל יתחבר לנו, תהיה כאן קבוצה טובה וגם הניצחונות יגיעו ברצף".

בתוך כך נשמעו אמש וגם הבוקר טענות כלפי מספר שחקנים בקבוצה, כאשר השחקן העיקרי שסופג את האש הוא הקשר הליברי דולי ג'ונסון, שהפגין יכולת חלשה ולא היה מעורב כלל במשחק הקישור של הקבוצה. "אולי דולי ג'ונסון צריך לקבל בומבה ולשבת על הספסל משחק אחד. לא יקרה שום דבר. יש לנו בחור צעיר ומוכשר ושמו שרן ייני, שהראה בנבחרת הצעירה את היכולות שלו ואולי הוא צריך לשחק במקומו של ג'ונסון שלפעמים עושה טובה שהוא זז על המגרש", אמרו גורמים בקבוצה.

במחזור הבא מצפה לצהובים משחק חוץ קשה מול מוליכת הטבלה מכבי חיפה בקרית אליעזר, אולם ראשי המועדון חושבים שדווקא משחק מסוג זה עשוי להוציא את הקבוצה לדרך חדשה. "אוסף השחקנים שיש היום במכבי תל אביב טוב יותר מאוסף השחקנים שיש במכבי חיפה, אבל נכון לעכשיו מכבי חיפה טובה יותר כקבוצה ממכבי תל אביב והגיע הזמן לשנות את זה. המשחק בשבוע הבא הוא הזדמנות מצוינת לעשות זאת", אמרו הבוקר בקרית שלום.

ליאור ז'אן נפגע אמש בכף רגלו, עבר היום צילומים ונצטווה לנוח כיומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully