וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי שבחון סובל משני שברים בגולגולת

18.10.2008 / 17:35

קשר מכבי ת"א ייעדר כחודשיים. נמני על ה-0:0 מול הכח: "השחקנים צריכים להוכיח עצמם גם תחת לחץ". יחיאל: "קללות הקהל משפיעות עלינו"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

יוסי שבחון, קשרה של מכבי תל אביב, נפגע היום (שבת) בראשו בתחילת משחקה של קבוצתו נגד הכח עמידר רמת גן. הקשר הובהל לבית חולים איכילוב, שם אובחנו שני שברים קלים בגולגולתו, והוא צפוי לעבור מספר בדיקות נוספות בהמשך הלילה. מצבו של יוסי שבחון מוגדר קל ויציב. הקשר הצהוב ייעדר כחודשיים מהמגרשים.

גם על המגרש לא נראו הדברים מבחינת הצהובים טוב. הבעלים אלכס שניידר הגיע לבלומפילד, לראשונה העונה, היריבה הייתה נוחה על הנייר, אבל רן בן שמעון שוב ירד לחדרי ההלבשה לקול שריקות בוז וקריאות קצובות "תתפטר" מצד חלק מהאוהדים. מכבי תל אביב סיימה הערב בפעם השלישית העונה ב-0:0, הפעם מול הכח עמידר רמת גן ואחרי שישה מחזורים, האכזבה גדולה.

"כשמסיימים ב-0:0 בבית נגד הכח אז קוראים לך להתפטר, זה בסדר", ניסה בן שמעון להסביר אחרי המשחק, "אנחנו צריכים להיראות יותר טוב, אבל עם כמות מצבים כזאת היינו צריכים לנצח. כרגע אנחנו עושים הרבה דברים טובים, אבל לא מצליחים להכניס את הכדורגל למסגרת - זו הבעיה שלנו".

נמני: "אנחנו מאוד אופטימיים"

אבי נמני המנהל הספורטיבי אמר אחרי המשחק: "אנחנו קבוצה יותר טובה מהכח, אבל בכדורגל תופסים ימים חלשים, פחות טובים וזה מה שקרה לנו היום. אני מקווה שבמשחקים הבאים נדע לנצל את ההזדמנויות ולנצח. אני לא נכנס ספציפית למה עובד ומה לא עובד. יש לנו שחקנים מאוד טובים, שהוכיחו את עצמם בעבר. אנחנו מאוד אופטימיים".

נמני התייחס גם לאכזבה ולקריאות הבוז מהיציע בסוף המשחק: "אנחנו לא טומנים את הראש בחול. אנחנו יודעים שהקהל לא כל כך מרוצה כרגע, אבל אם נתחיל לנצח באופן רצוף, גם הקהל יהיה מרוצה. אני לא חושב שהקהל מלחיץ את השחקנים. יש נוסחה מאוד פשוטה בכדורגל - שחקנים שמרוויחים כל כך הרבה כסף והכסף הזה מגיע להם, צריכים להוכיח את עצמם גם תחת לחץ. זה מאוד פשוט".

"אנחנו לא מתכוונים לנער אף אחד. כל שחקן פה נותן מעל 200 אחוז ואת כל מה שהוא יכול. אין לנו בעיה ספציפית עם שחקן זה או אחר", הוסיף נמני, "אנחנו בסך הכל במחזור השישי ואנחנו לא מתכוונים לעשות עכשיו סיכומים מי מתאים ומי לא מתאים. הבאנו שחקנים להרבה זמן ולא לחודשיים. יש שחקנים טובים שלא היו במכבי מעולם במקבץ הזה. יש מאמן טוב, צוות מקצועי טוב ואני בטוח שהקבוצה תתקדם קדימה".

נמני, שישב במהלך מרבית המשחק בצמוד לאלכס שניידר, נשאל האם הבעלים היה מרוצה ממה שראה וענה: "מישהו יצא מרוצה מהמשחק הזה? אף אחד לא יצא מרוצה. הוא מבין את העסק. אין בטחונות בכדורגל. הייתה שאיפה לצאת עם ניצחון ולצאת קדימה". למרות דבריו של נמני, ייתכן ושניידר יערוך מחר פגישת עבודה מתוכננת עם הצוות המקצועי.

אבי יחיאל, שפתח בהרכב על חשבונו של איגור טומאסיץ', הוסיף: "אנחנו מאוכזבים מאוד. הגענו לכמה מצבים וזה אמור היה להספיק כדי לנצח. אם היינו יותר שקטים והאווירה הייתה רגועה, היינו מנצחים, אבל זו לא טרגדיה. הקללות מהקהל משפיעות עלינו. יש לחץ במכבי, תמיד היה ותמיד יהיה, אבל נצטרך ללמוד להתמודד עם זה".

חדד: "עשינו את שלנו"

הכח עדיין לא ניצחה העונה, אבל בצד שלה הייתה שביעות רצון מנקודת החוץ. "בניגוד לקבוצות אחרות שעשו תכניות גדולות, אנחנו יודעים לקראת מה אנחנו הולכים", אמר דודו דהאן, "אנחנו קבוצה צעירה. ננסה להפוך את היכולת הטובה לנקודות בסיבוב השני".

אביב חדד, שפגש את קבוצתו בעונה שעברה, הוסיף: "לא באתי כדי לנקום באף אחד. באנו לעשות את העבודה שלנו ועשינו את זה בצורה הטובה ביותר. הגענו מוכנים טקטית. לא מעניין אותי שאמרו שביזבזנו זמן, אנחנו עשינו את שלנו וזה מה שחשוב. שחקן אחד במכבי שווה כמו כל התקציב של הכח ומה שחשוב זה שנישאר בליגה. כל השאר לא מעניין אותנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully