וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ההתאחדות האנגלית דורש: "הרחקה לכל החיים"

באנגליה לא נרגעים מהקללות המתמשכות נגד סול קמפבל, ועתה קוראים בהתאחדות להרחיק את אוהדי טוטנהאם המקללים לצמיתות

"טוטנהאם צריכה להרחיק את האוהדים האלה לצמיתות", זה מה שהיה ליושב ראש ההתאחדות האנגלית, דיוויד טריסמן, להגיד היום (שלישי) בעקבות ההעלבות שהטיחו אוהדי טוטנהאם בסול קמפבל, שחקנה של פורטסמות וקפטן התרנגולים לשעבר, על רקע השמועות על נטיותיו המיניות.

דבריו של העומד בראש ההתאחדות נאמרו בכנס בו השתתפו ראשי הכדורגל האנגלי והוא השתדל להישמע חריף ככל האפשר ולדרוש יד תקיפה. "זה היה נורא לשמוע דברים שכאלה מאוהדי המועדון אותו אהבתי כל חיי. אני מקווה שהאשמים יזוהו בהקדם וטוטנהאם תרחיק אותם לכל החיים".

וילנואבה פותח פה: "פול אינס משגע אותי"

הקשר הצ'ילאני קרלוס וילנואבה הגיע רק הקיץ לבלקבורן בהשאלה מקבוצת אודקס איטליאנו, אלא שוילנואבה כבר מרשה לעצמו לפתוח פה על המאמן שלו בקבוצה, פול אינס.

"מאז ההגעה שלי לאיווד פארק לפני כחודשיים, לא יצא לי לדבר הרבה עם אינס, אבל בכל פעם שכן דיברנו הוא משגע אותי", רטן וילנואבה, שכעס על העובדה כי אינס רוצה שהוא יהיה דומה לאיבן זמוראנו. "הוא הכיר אותו מהתקופה שהם שיחקו ביחד באינטר ונראה שהם הסתדרו טוב".

בכלל, וילנואבה מספר כי המעבר לאנגליה עד כמה שהוא מרגש, לא קל כלל עבורו: "העובדה שאני לא דובר אנגלית מגבילה אותי מאוד. אני מעביר הרבה זמן מול הטלוויזיה בדירה שלי ואוכל הרבה אוכל קפוא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully