וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדבוקאט: "באיירן וריינג'רס יקבלו כסף כדי להפסיד? זה מגוחך"

בזניט סנט פטרסבורג דוחים את ההאשמות ששוחד של המאפיה הרוסית עזר לה לזכות בגביע אופ"א. טענות לשוחד גם בבחירת מארחת המונדיאל

זניט סנט פטרסבורג ממשיכה להכחיש את ההאשמות נגדה, לפיהן משחק חצי גמר גביע אופ"א נגד באיירן מינכן הוטה על ידי מהמרים. כזכור, העיתון הספרדי "אל פאיס" דיווח כי תובעים גרמנים טוענים שהמאפיה הרוסית העבירה כסף לגורמים בבאיירן מינכן לפני המשחק בין הקבוצות. עוד לפני הפרסום עצרה המשטרה איש מאפיה רוסי שחי בספרד ובשיחות שלו שהוקלטו נאמר בין השאר "המשחק של זניט נקנה ב-50 מיליון". לא הוזכר באיזה מטבע.

זניט ניצחה את באיירן 1:5 בסיכום שני המשחקים, כולל 0:4 מדהים ברוסיה, והמשיכה לזכייה בגביע. לפי הדיווח, הספרדים העבירו את החומר גם למשטרת מינכן.

לאחר שגם בבאיירן הכחישו את ההאשמות, בזניט יצאו בהצהרה רשמית: "היכולת המקצועית שלנו בשני המשחקים מול באיירן וריינג'רס היא ההוכחה הכי טובה שלנו לעובדה שהניצחון הושג בדרך הוגנת לחלוטין". גם מאמן זניט, דיק אדבוקאט, הגיב בתדהמה להאשמות. "זה פשוט מדהים", אמר המאמן, "מה שאני יכול להגיד זה שישמיעו לכולם את הקלטות שהם טוענים שיש להם, ואז כולם יידעו באיזה שקר מדובר. כולם יודעים את האמת, הייתה לנו קבוצה מצוינת, בגלל זה ניצחנו. אין שום תעלומה. אנשים מקנאים בנו. האם מישהו באמת מאמין שקבוצות כמו באיירן מינכן או ריינג'רס ייקחו כסף כדי להפסיד? זה פשוט מגוחך".

באנגליה טוענים: "ניסו לשחד אותנו"

בהתאחדות לכדורגל האנגלית טוענים כי הציעו להם לקנות קולות תמורת כסף במהלך בחירת המארחת של מונדיאל 20006. לפי מנכ"ל ההתאחדות דייויד דייויס, גורם מקורב ומקושר מאחת ההתאחדויות הבינלאומיות הציע למכור את הצבעתו סכומי כסף. דייויס אינו חושף את שם הגורם או את הקשר שלו לפיפ"א.

"להתאחדות הוצעו קולות למכירה תמורת כסף", כתב דייויס באחד מדו"חות ההתאחדות, "זה שוחד, תשלום לא חוקי, תראו לזה איך שאתם רוצים. היינו המומים לחלוטין, וכמובן שדחינו את ההצעה בתוקף".

המשטרה תחקור גזענות טוטנהאם

משטרת המפשייר אישרה כי היא חוקרת את הקריאות הגזעניות שהשמיעו אוהדי טוטנהאם כלפי בלם פורטסמות סול קמפבל. קפטן פומפי, שהוא וקבוצתו גברו במחזור האחרון 0:2 על התרנגולים, ספג לא רק נהימות מאוהדי טוטנהאם, אלא גם הערות הומופוביות.

"זה פשוט בושה וחרפה, גועל נפש, אני מזועזע", אמר מנג'ר פומפי הארי רדנאפ על הדברים הבוטים שנשמעו מהיציע, "איך הם יכולים להתנהג ככה לעיני הילדים שלהם? איזה מין אנשים חולים מתנהגים ככה? אין מקום לדברים כאלה בכדורגל".

קמפבל בן ה-34, כידוע, הוא אחד מהשחקנים הפחות אהובים בקרב אוהדי טוטנהאם, מאז שעבר ב-2001 לצד השני של העיר לארסנל. לאחר שמשטרת המפשייר קיבלת תלונה על הקריאות לשחקן, היא הודיעה שהמקרה ייחקר, על אף שציינה כי החקירה "לא תהיה פשוטה".

עיראק הפסידה בקרב (עוזי דן, "הארץ")

בית המשפט העליון לענייני ספורט דחה את הערעור שהגישה עיראק על ההפסד 2:0 במוקדמות גביע העולם מול קטאר, ששיתפה מתאזרח ברזילאי בצורה לא חוקית. המוסד קיבל את טענת פיפ"א שעיראק איחרה בתשלום 3,000 פרנקים שווייצים כעמלת בית משפט ולא דן בעתירה, ובכך נפתרה לפיפ"א הבעיה.

קטאר שיתפה במשחק מתאזרח בשם אמרסון, שהופיע בעבר בנבחרת הצעירה של ברזיל ולא ביקש אישור לשחק עבור הקטארים. תודות לניצחון עלתה קטאר לסיבוב השלישי והמכריע במוקדמות, ועיראק ביקשה לבטל את התוצאה ולהעלותה על חשבון יריבתה. פיפ"א בינתיים השעתה את השחקן, אך זיכתה את קטאר.

* רוב סטיילס, השופט שהעניק בשבת למנצ'סטר יונייטד פנדל שלא היה, יצר קשר עם בולטון והתנצל על הטעות.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully